Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Ursus chce budować nową fabrykę w Lublinie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 16 maja 2017 r. o 21:42 Powrót do artykułu
Zawsze mnie to zastanawiało ,czemu jest jakaś podstrefa Mielec ,Srelec ?! To jest strefa gospodarcza Lublin i tyle !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Produkuje trolejbusy czy autobusy to słowa mocno na wyrost...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież dopiero jedną rozebrali do ostatniego kamyka. Największa odlewnie w Europie srodkowo wschodniej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wydruki prototypów na drukarkach 3D i montownia chińskich ciągników.... jak na razie w mojej ocenie średnio to wygląda, ale niech działają !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Zawsze mnie to zastanawiało ,czemu jest jakaś podstrefa Mielec ,Srelec ?! To jest strefa gospodarcza Lublin i tyle !!!
 kwestie prawne ilosc stref o mniejszych podatkach jest ograniczona tak kazda wies typu swidnik mogla by stworzyc swoją
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Przecież dopiero jedną rozebrali do ostatniego kamyka. Największa odlewnie w Europie srodkowo wschodniej
Tak, rozebrali odlewnię żeliwa bo teraz z żeliwa praktycznie niewiele się robi. Nawet bloki silników robione są z aluminum aby "odchudzić" konstrukcję samochodów. A obecne hale są o wiele nowocześniejsze, o lżejszej konstrukcji i oszczędniejsze w eksploatacji, więc nie powinna dziwić rozbiórka starej fabryki i budowa nowoczesnej.  A swoją drogą... nikt nie nażeka, że w Lublinie buduje się same galerie a nie fabryki? Niemożliwe!!! :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Samochód z drukarki a napęd mają zaprojektować fachowcy z Posen:) no to fakt koncepcja bardzo dobra na papierze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spróbujcie coś zrobić sami - Chińskie pisiory. Suweren
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech budują. Wie ktoś może czy to jest polska czy ukraińska firma. Bo jak wygrali przetarg dla MPK to podobno montowali ukraińskie trolejbusy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trolejbusy które jeżdżą w Lublinie pod szyldem Ursusa są zbudowane na budzie od białoruskiego bogdana tzn. ursus wykupił od nich bude a napęd i reszte zamontował sam. Kolejne trolejbusy, które ursus wykona będą powstawały ( jeśli już nie powstają) we wspólpracy z AMZ Kutno. Będą wyglądały oczywiście inaczej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niemozliwe wg pisuarow tu jest kamieni kupa i tuska wina - nie budowac.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NA KONKORDAT TO RZĄD POLSKI MA PIENIĄDZE,ALE ŻEBY POMÓC FIRMIE URSUS TO JUŻ TYCH PIENIĘDZY NIE MA. COŚ JEST NIE TAK ?.FIRMOM KTÓRE CHCĄ INWESTOWAĆ I ZATRUDNIAĆ LUDZIE POWINNO SIĘ USTAWOWO POMAGAĆ.ALE NA WIEJSKIEJ W WARSZAWIE TEGO NIE ROZUMIEJĄ.PAMIĘTAJCIE PRZY NAJBLIŻSZYCH WYBORACH.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Można zbudować nowy zakład na gruzach po zakładzie URSUS polecam kontynuację byłoby pięknie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rząd pomógł Ursusowi przez udzielenie 3 państwom w Afryce ponad 200 mln USD kredytów z przeznaczeniem na zakup produktów Ursusa, jeśli to jest mało, to gościa z 10:50 piszącego wielkimi literami nic nie zadowoli. To co bardzo by pomogło Ursusowi w swoich planach to koncentracja na produktach. Niech to co produkują zaczną robić w odpowiedniej skali a dopiero potem przeskakują na kolejną branżę. Niestety dzisiaj Ursus ma otwartych zbyt wiele frontów na raz. Na to jest potrzebnych bardzo dużo pieniędzy i jeśli coś pójdzie nie tak jak zaplanowano, to cała firma może mieć wielkie kłopoty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przyznam, że nie wiem co o tym myśleć. Koncerny typu VW czy Toyota inwestują 1-2mld usd (czyli 4-8 mld zł) w badania i rozkręcenie produkcji pojedynczego pojazdu. A oni chcą wydać 55mln zł i rozpocząć produkcję kilku. Przecież to będzie jakieś totalne badziewie. Naprawdę kadra zarządzająca w tej firmie ma takie wąskie horyzonty, że nie potrafi sobie wyobrazić swojej firmy za np. 10 lat? Gdzie oni wtedy będą? Cały świat będzie już robił elektryki, tyle, że lepiej, a w przypadku Chin, taniej. Tu potrzeba kilku mld, postawienia normalnej fabryki, zaprojektowania nowoczesnym i ładnych pojazdów, zainwestowania w dystrybucję i marketing, a nie jakieś za przeproszeniem wszawe 55 mln. No chyba, że mówimy o klepaniu młotkiem 100szt. rocznie jakiejś dziadowizny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejna firma, która ucieknie do strefy i przestanie płacić podatki miastu. Genialne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
reindustrializacja - tak 3mać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech budują. Oni są kozakami przemysłu mechanicznego, 40 letnie gzemplarze są warte min. 20 tysięcy złotych, a co dopiero ich najnowsze maszyny... Niech budują fabryki, oby tylko nie zagranicą. Ta firma powinna utrzymać w 100% polski wkład produkcyjny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...