Zawsze mnie to zastanawiało ,czemu jest jakaś podstrefa Mielec ,Srelec ?!
To jest strefa gospodarcza Lublin i tyle !!!
|
|
Super !
|
|
Produkuje trolejbusy czy autobusy to słowa mocno na wyrost...
|
|
Przecież dopiero jedną rozebrali do ostatniego kamyka. Największa odlewnie w Europie srodkowo wschodniej
|
|
wydruki prototypów na drukarkach 3D i montownia chińskich ciągników.... jak na razie w mojej ocenie średnio to wygląda, ale niech działają !!
|
|
kwestie prawne ilosc stref o mniejszych podatkach jest ograniczona tak kazda wies typu swidnik mogla by stworzyc swoją |
|
Tak, rozebrali odlewnię żeliwa bo teraz z żeliwa praktycznie niewiele się robi. Nawet bloki silników robione są z aluminum aby "odchudzić" konstrukcję samochodów. A obecne hale są o wiele nowocześniejsze, o lżejszej konstrukcji i oszczędniejsze w eksploatacji, więc nie powinna dziwić rozbiórka starej fabryki i budowa nowoczesnej. A swoją drogą... nikt nie nażeka, że w Lublinie buduje się same galerie a nie fabryki? Niemożliwe!!! :) |
|
Samochód z drukarki a napęd mają zaprojektować fachowcy z Posen:) no to fakt koncepcja bardzo dobra na papierze.
|
|
Spróbujcie coś zrobić sami - Chińskie pisiory.
Suweren
|
|
Niech budują. Wie ktoś może czy to jest polska czy ukraińska firma. Bo jak wygrali przetarg dla MPK to podobno montowali ukraińskie trolejbusy.
|
|
Trolejbusy które jeżdżą w Lublinie pod szyldem Ursusa są zbudowane na budzie od białoruskiego bogdana tzn. ursus wykupił od nich bude a napęd i reszte zamontował sam. Kolejne trolejbusy, które ursus wykona będą powstawały ( jeśli już nie powstają) we wspólpracy z AMZ Kutno. Będą wyglądały oczywiście inaczej
|
|
Niemozliwe wg pisuarow tu jest kamieni kupa i tuska wina - nie budowac.
|
|
NA KONKORDAT TO RZĄD POLSKI MA PIENIĄDZE,ALE ŻEBY POMÓC FIRMIE URSUS TO JUŻ TYCH PIENIĘDZY NIE MA. COŚ JEST NIE TAK ?.FIRMOM KTÓRE CHCĄ INWESTOWAĆ I ZATRUDNIAĆ LUDZIE POWINNO SIĘ USTAWOWO POMAGAĆ.ALE NA WIEJSKIEJ W WARSZAWIE TEGO NIE ROZUMIEJĄ.PAMIĘTAJCIE PRZY NAJBLIŻSZYCH WYBORACH.
|
|
Można zbudować nowy zakład na gruzach po zakładzie URSUS polecam kontynuację byłoby pięknie
|
|
Rząd pomógł Ursusowi przez udzielenie 3 państwom w Afryce ponad 200 mln USD kredytów z przeznaczeniem na zakup produktów Ursusa, jeśli to jest mało, to gościa z 10:50 piszącego wielkimi literami nic nie zadowoli. To co bardzo by pomogło Ursusowi w swoich planach to koncentracja na produktach. Niech to co produkują zaczną robić w odpowiedniej skali a dopiero potem przeskakują na kolejną branżę. Niestety dzisiaj Ursus ma otwartych zbyt wiele frontów na raz. Na to jest potrzebnych bardzo dużo pieniędzy i jeśli coś pójdzie nie tak jak zaplanowano, to cała firma może mieć wielkie kłopoty.
|
|
Przyznam, że nie wiem co o tym myśleć. Koncerny typu VW czy Toyota inwestują 1-2mld usd (czyli 4-8 mld zł) w badania i rozkręcenie produkcji pojedynczego pojazdu. A oni chcą wydać 55mln zł i rozpocząć produkcję kilku. Przecież to będzie jakieś totalne badziewie. Naprawdę kadra zarządzająca w tej firmie ma takie wąskie horyzonty, że nie potrafi sobie wyobrazić swojej firmy za np. 10 lat? Gdzie oni wtedy będą? Cały świat będzie już robił elektryki, tyle, że lepiej, a w przypadku Chin, taniej. Tu potrzeba kilku mld, postawienia normalnej fabryki, zaprojektowania nowoczesnym i ładnych pojazdów, zainwestowania w dystrybucję i marketing, a nie jakieś za przeproszeniem wszawe 55 mln. No chyba, że mówimy o klepaniu młotkiem 100szt. rocznie jakiejś dziadowizny.
|
|
Kolejna firma, która ucieknie do strefy i przestanie płacić podatki miastu. Genialne.
|
|
reindustrializacja - tak 3mać
|
|
Niech budują. Oni są kozakami przemysłu mechanicznego, 40 letnie gzemplarze są warte min. 20 tysięcy złotych, a co dopiero ich najnowsze maszyny... Niech budują fabryki, oby tylko nie zagranicą. Ta firma powinna utrzymać w 100% polski wkład produkcyjny.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|