Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Więcej autostrad na razie nie będzie. Rządowi eksperci tłumaczą

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 14 września 2019 r. o 08:10 Powrót do artykułu
czyli państwo jest bankrutem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ośle - nie ma potrzeby !!!! S - lepsza bo darmowa . Chyba że Peowcu kręcisz lody to ci wsio rawno .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem inżynierem drogownictwa i pracowałem w firmie zajmującej się przygotowywaniem inwestycji drogowych. Lokalni radni PIS niejednokrotnie mówili, że nie powinno budować się autostrad i dróg ekspresowych, bo one nakłaniają kierowców do szybkiej jazdy, a szybka jazda to wypadki. Powiem tak: to jedna z największych głupot jakie słyszałem. Ci ludzie nie mają pojęcia o bezpieczeństwie ruchu drogowego, a decydują o rozwiązaniach projektowych i o zasadności inwestycji drogowych. Prawda jest taka, że np. na wschodzie Polski nie ma wystarczającej ilości kilometrów autostrad i dróg ekspresowych, ale rząd PIS nie ma pieniędzy ! Rozdali.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tu dwa pasy i tu w pasy - tylko trzeba stać na bramkach i płacić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podstawą ruchu pasażerskiego miedzy dużymi miastami powinien być transport szynowy.Zmniejszy się obciążenie dróg i zmniejszą się korki,jazda będzie bezpieczniejsza.Szlaki kolejowe potrzebują znacznie mniej miejsca niż drogi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz