Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Biała Podlaska: Kobieta z mieczem, kontrowersyjna promocja miasta

Utworzony przez dsa, 1 lutego 2011 r. o 14:28
"Kto mieczem wojuje, od miecza ginie". Dziewczyna ładna, tylko co innego mogłaby trzymać w ręce. Może flagę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dsa napisał:
"Kto mieczem wojuje, od miecza ginie". Dziewczyna ładna, tylko co innego mogłaby trzymać w ręce. Może flagę
Szanowni Państwo chciałbym skupić Państwa uwagę na seksualizmie akcji promującej nasze miasto. Otóż mamy kobietę, które jak wiadomo posiadają pochwy, z obnażonym mieczem, symbolizującym fallusa, co nas skłania do w tym ujęciu do skojarzenia ze stosunkiem seksualnym - wkładanie miecza do pochwy. Kolejny aspekt to logo w kształcie bałwanka. Skrót myślowy prowadzi do typowego mieszkańca Grodu nad Krzną. Reasumując Biała Podlaska kusi tanim seksem oraz potulną, niezbyt inteligentną siłą roboczą, dających się łatwo manipulować. Sigismundus Freus.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wg mnie taka reklama jest bardzo płytka, niczym się nie przebija...jest taka zrobiona od niechcenie i właśnie bez charakteru. Lepiej było ogłosić jakiś konkurs wśród mieszkańców by zaproponowali jakiś sposób promocji regionu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Psychoanalityk napisał:
Szanowni Państwo chciałbym skupić Państwa uwagę na seksualizmie akcji promującej nasze miasto. Otóż mamy kobietę, które jak wiadomo posiadają pochwy, z obnażonym mieczem, symbolizującym fallusa, co nas skłania do w tym ujęciu do skojarzenia ze stosunkiem seksualnym - wkładanie miecza do pochwy. Kolejny aspekt to logo w kształcie bałwanka. Skrót myślowy prowadzi do typowego mieszkańca Grodu nad Krzną. Reasumując Biała Podlaska kusi tanim seksem oraz potulną, niezbyt inteligentną siłą roboczą, dających się łatwo manipulować. Sigismundus Freus.
Co myśleć o ludziach, którym wszystko kojarzy się z d...ą?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nudny napisał:
Co myśleć o ludziach, którym wszystko kojarzy się z d...ą?
BIAŁA PODLASKA - MIASTO FRAJERÓW czyli hasło najbliższe rzeczywistości
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nudny napisał:
Co myśleć o ludziach, którym wszystko kojarzy się z d...ą?
Poruszasz ciekawe zagadnienie, a tobie z czym się kojarzy ? W odpowiedzi na twoje pytanie ty kojarzysz mi się czymś innym w dodatku z przymiotnikiem "głupi .......".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziwne, że miasto wydaje 200 tyś. zł. na coś takiego, gdy zadłużenie sięga prawie 100 mln. Przecież w Białej mamy artystów - plastyków, pisarzy, poetów. Jedni mogliby wymyślić logo a drudzy hasło promocyjne i byłoby taniej niż płacić tyle za bałwanka i za charakter.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Psychoanalityk napisał:
Poruszasz ciekawe zagadnienie, a tobie z czym się kojarzy ? W odpowiedzi na twoje pytanie ty kojarzysz mi się czymś innym w dodatku z przymiotnikiem "głupi .......".
Drogi Panie psychoanalityku! Moje pytanie było ogólne. Być może z „małym” podtekstem do Twojej osoby. Mi osobiście ten plakat nie podoba się, ale na pewno nie mam w związku z nim skojarzeń „erotycznych”. I jeszcze jedno-, dlaczego wprost nazywasz mnie głupim po jednym pytaniu? Czyżby analizowanie psychiki innych ludzi doprowadziło u Ciebie do podniesienia uczucia własnej wartości i gardzenia pozostałą „chołotą”?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nudny napisał:
Drogi Panie psychoanalityku! Moje pytanie było ogólne. Być może z „małym” podtekstem do Twojej osoby. Mi osobiście ten plakat nie podoba się, ale na pewno nie mam w związku z nim skojarzeń „erotycznych”. I jeszcze jedno-, dlaczego wprost nazywasz mnie głupim po jednym pytaniu? Czyżby analizowanie psychiki innych ludzi doprowadziło u Ciebie do podniesienia uczucia własnej wartości i gardzenia pozostałą „chołotą”?
Drogi Panie Nudny ! Proszę bez obrazy ja jedynie z Pańskiej krótkiej wypowiedzi wywnioskowałem że chce Pan ze mną grać w skojarzenia i to było moje pierwsze skojarzenie. Pan wybaczy ale seksualizm jest nieodłącznie związany z naturą człowieka i każdy normalny mężczyzna myśli w ciągu godziny przeciętnie 8 razy o seksie. Rodzi się pytanie co przedstawia ten plakat i co promuje ja przedstawiłem moją interpretację. Ad hoc wymyśliłem lepszy plakat na przykład goła baba (może być w bikini) na Placu Wolności z napisem: "Biała Podlaska otwarta na inwestorów". Wracając do Pana osoby jeśli nie myśli Pan o seksie, ma stany lękowe i inne zaburzenia psychosomatyczne zapraszam na ulicę Akacjową 17 - pierwsza sesja gratis, następne 30 złotych za godzinę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a propos "bałwanka" - każdy sądzi według siebie Panie redaktorze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a propos "bałwanka" - każdy sądzi według siebie Panie redaktorze
Jak raz to nie jest odosobnione zdanie Pana Redaktora, ale zdecydowanej większości osób, które widzą te logo. Jedynie urzędnicy bronią go jako super ekstra, bo w końcu wydali od groma kasy na naszego bałwanka:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co do hasła, że miasto z charakterem, to już jest piwo z charakterem o ile się nie mylę. Żeby zaraz nie było, że miasto ma płacić jakieś odszkodowania za zżynanie hasła, wtedy byłoby zabawnie:D dla urzędników oczywiście, bo nie dla mieszkańców.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
A co do hasła, że miasto z charakterem, to już jest piwo z charakterem o ile się nie mylę. Żeby zaraz nie było, że miasto ma płacić jakieś odszkodowania za zżynanie hasła, wtedy byłoby zabawnie:D dla urzędników oczywiście, bo nie dla mieszkańców.
Może ja głupi jestem ale o jaki charakter chodzi, może jakiś polonista nam wyjaśni ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Dziwne, że miasto wydaje 200 tyś. zł. na coś takiego, gdy zadłużenie sięga prawie 100 mln. Przecież w Białej mamy artystów - plastyków, pisarzy, poetów. Jedni mogliby wymyślić logo a drudzy hasło promocyjne i byłoby taniej niż płacić tyle za bałwanka i za charakter.
Czy ta sama firma robiła kandydatowi Czapskiemu ostatnią kampanię wyborczą pn. SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA ?.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda że nie widać plakatu w tym artykule
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech Andrzej Cz. weźmie miecz i stanie do zdjęcia. Efekt promocji będzie podobny...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może ja głupi jestem ale o jaki charakter chodzi, może jakiś polonista nam wyjaśni ?
Oczywiście chodzi o czarny charakter!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Oczywiście chodzi o czarny charakter!
Obudziłem się dzisiaj szczęśliwy, zjadłem śniadanie, napiłem się kawy taki wolny dzień. Nawet pogoda nie była w stanie zepsuć mi dobrego humoru i chciałem napisać coś pozytywnego, na przykład że stworzono nowe miejsca pracy w Starostwie i Urzędzie Miasta, że wzrosła średnia wysokość zarobków czy nawet że dowieźli kartofle. Los chciał inaczej gdyż przyjrzałem się bliżej plakatowi promującemu nasze ukochane miasto z charakterem, bo z dalszej odległości to już widziałem wcześniej. Odczytałem to co była napisane małym druczkiem - ten bełkot zrodzony z pomieszania grzybków z dopalaczami. Panowie artyści czyżby wódka przestała wam już wystarczać ?
Ostatnio edytowany 2 lutego 2011 r. o 12:35
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Maciej Buczyński, naczelnik Wydziału Strategii i Rozwoju UM Biała Podlaska, mówi, że hasła i logo przypominające bałwanka (zamaszyście napisana litera powstały w ramach projektu unijnego....)- jaki prezydent, takie logo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...