Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Biała Podlaska walczy o serial "To nie koniec świata". Urząd rozdaje pocztówki

Utworzony przez Patrycja, 2 czerwca 2014 r. o 17:29
No i cudnie :) tak powinno być. Serial musi dalej istnieć jest świetny. Mieszkam 60km od Białej, a studiuję w Warszawie na Politechnice i zauważyłam kilka scen nagranych przy moim gmachu :) trzymam kciuki!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może by tak o jakiegoś inwestora powalczyli. TUMANY - AŻ WSTYD SIE PRZYZNAĆ ŻE URZĄD MIASTA TAKIMI PIERDOŁAMI SIE ZAJMUJE
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Medialność nie jest pierdołą, serial też jest świetny. Jest o co walczyć :) Szkoda, że o tym nie wiesz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Medialność nie jest pierdołą, serial też jest świetny. Jest o co walczyć :) Szkoda, że o tym nie wiesz.
Pani Renato, mów pani wprost - aby do wyborów !. aby dotrwać na dobrze płatnych stołkach do emerytury !, aby przetargi "wygrywali" właściwi ludzie z korzonkami w prl !.   Jeszcze tle kasy zostało do wydojenia w czerwonych folwarkach (spółki  miejskie).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz