Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A ja jestem za. Większa konkurencja to zysk dla konsumenta. A więcej ludzi w pociągach to mniej na drogach :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech otworzą linię Lublin -Kraków przez Radom, Kielce bo obecnie jeden pociąg to za mało, ten co wymyślił kurs z Lublina do Krakowa przez Rzeszów to prawdopodobnie skorumpowali go busiarze albo miał przewlwkły ból głowy. W tym państwie często brakuje logiki ale to chyba dlatego że na stanowiskach są przypadkowi ludzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z czego się cieszyć. Czeskie cwaniaczki będą doić Polaków. Precz.
 A ty dzbanie chcesz aby PKP doiło podróżnych?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strach obleciał tych pasożytów z PKP, bo nie będzie miał kto utrzymywać tą kastę prezesów, wiceprezesów, dyrektorów, wicedyrektorów, kierowników, wicekierowników itd. Ceny biletów z kosmosu, a jakość wagonów zatrzymała się w latach 90. Bardzo dobrze, że konkurencja wchodzi do Polski, PKP ICC nie będzie miała monopolu na połączenia dalekobieżne to albo będą zmuszeni do kupna wagonów komfortowo podobnych do LeoExpress ne mówiąc już o obniżce cen albo te klany rodzinne w PKP upadną. Właśnie sam przed chwilą sprawdziłem cenę biletu z Łodzi do Warszawy. LeoExpress 15 zł, ICC 31 zł. Nie dość, że komfort podróży czeskim pociągiem jest niebo lepszy to cena biletu jest 2x niższa. Jedyna wada jest taka, że zbyt mało połączeń jeszcze jest, ale myślę, że to z czasem się zmieni zwłaszcza, że LeoExpress dopiero co wszedł na polski rynek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Racja. Czeska linia będzie dbać o klienta. A nie jak PKP. Pociągi się spozniaja po 2 godziny. I jeszcze problem konduktor robi żeby skomunikowac 2 pociąg.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pisim ludziom marzą się państwowe molochy z monopolem na ceny...taka mentalnosc....popatrzcie ilu aparatczyków zzsiedzi Pis siedzi w takim pkp
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PKP powinno już dawno mieć jakąś konkurencję. Czują się panami kraju i nie szanują klienta. Ciągle podróżuje po kraju i to z jednego końca na drugi. Absurdem było dla mnie to, że pociąg który jedzie w moim przypadku 13-15 godzin posiadał rozpadające się, stare wagony, bez gniazdek elektrycznych, klimatyzacji (było lato), wagonu restauracyjnego, a wyglądu toalet już nawet nie skomentuję. I to nie jest tylko tak na jednej trasie. Niech wchodzi konkurencja śmiało, może to odmydli im oczy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za wiele czesi nie będą musieli robić w tej walce o klienta. Bardzo qrwa dobrze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z czego się cieszyć. Czeskie cwaniaczki będą doić Polaków. Precz.
 No to "polaczku cebulaczku" zakładaj firme "Kolej (na) Janusza", kupuj nowe pociągi (za dzięsiatki milionów złotych) i rób konkurencję dla PKP IC i Czechów. A nie wylewasz swoje "żale" (w internecie), że ktoś był sprytniejszy i będzie zarabiał na Tobie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gu ostatniego pół roku nie jechałem pociągiem, który nie miałby opóźnienia... Z Lublina jeżdżą najgorsze rupiecie, jakie PKP posiada... Jedyna normalna podróż PKP jest między Krakowem/Katowicami a Warszawą oraz Warszawą i Gdynią... PKP jesteście w ciemnej d... za Europą! Niestety czeski przewoźnik też będzie miał opóźnienia na polskich torach, więc diametralnej różnicy w podróży nie będzie. Może tyle, że w normalnych warunkach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z czego się cieszyć. Czeskie cwaniaczki będą doić Polaków. Precz.
Jasne. Bo Polacy to naród wiecznie uciśniony. Wiecznie wszyscy chcą nam zrobić źle. Weź się puknij w glacę, może ci pomoże. Lepiej dać się doić przessyconym związkami PKP i jego licznym spółkom i spółeczkom, niz mieć wysoki poziom usług za niższą cenę, tak? To ja już wybrałbym czeskie linie. Jak oni to robią, że im się opłaca, a Polakom jak zwykle nie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I co w tym nadzwyczajnego, Czesi będą wybierać najlepsze linie np. między stolicami Kraków - Warszawa i czesać naiwnych, bo resztę niedochodową będą obsługiwać Polacy. Wy..... Czechów, oni i tak Polaków nie lubią.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A w Lublinie PKP IC może spać spokojnie bo tutaj konkurencja im nie grozi i mogą wymyślać dziwne trasy swoich połączeń
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I bardzo dobrze może IC zacznie dbać o pasażerów a nie traktować ich jak maszynkę do robienia kasy jazda pociągiem na trasie Biała Podlaska -Warszawa przypomina czasy PRL często jeżdżę na tej trasie i ciągle jest brak miejsc siedzących ludzie stoją na korytarzach ludzie starsi z małymi dziećmi jak rozmawiałem z kierownikiem pociągu i konduktorem odpowiedzieli mi że oni nic nie mogą z tym zrobić że dyrekcja o takiej sytuacji wie ale panie mówi kierownik pociągu to tak jak walenie grochem o ścianę piszcie sami do nich może dołożą jeden lub dwa wagony bo nas nie słuchają .Dlatego bardzo dobrze że wchodzą nowi przewożnicy może oni będą lepiej traktować pasażerów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Elegancko. Tylko konkurencja może uleczyć PKP z post-komunistycznego podejścia do klienta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
antypolska zajaszczka w sowieckich onucach promuje konkurencje narzucona nam przez Tidermansa i innych anty Polaków z Brukseli. Pepiki wykiwają znów naszych i Po matoły z euparlamentu jak wczoraj będą pluć na prawdziwych obrońców racji stanu!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
", bo im bardziej atrakcyjna kolejowa oferta, tym więcej osób może wybrać pociąg zamiast samochodu. " - w cywilizowanych Czechach to sie moze i sprawdza ale w Polsce zaden cebulak nie przesiadzie sie ze swojego jakze prestizowego "ałta" (najczesciej bardzo starego i trujacego) do jakiegos pociagu "dla biedakow" - taka wiesniacka mentalnosc zakompleksionego zad..a Europy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego został zlikwidowany pociąg relacji Lublin - Kołobrzeg.Ten co układał rozkład jazdy to nie ma pojęcia  o marketingu i kolei.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego zlikwidowano pociąg relacji Lublin - Kołobrzeg.Ten co układał nowy rozkład  to nie ma pojęcia o  marketingu i kolei.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"PKP Intercity skarży się wręcz, że po wejściu na tory nowego przewoźnika może być zmuszona do obniżki cen biletów, opracowania nowej oferty, wysłania wygodniejszego taboru czy zakupu nowych pojazdów." No tak oni to wozili by pasażerów na wschodzie węglarkami najchętniej i to po cenie pendolino. Monopoliści!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...