A ja jestem za. Większa konkurencja to zysk dla konsumenta. A więcej ludzi w pociągach to mniej na drogach :)
|
|
Niech otworzą linię Lublin -Kraków przez Radom, Kielce bo obecnie jeden pociąg to za mało, ten co wymyślił kurs z Lublina do Krakowa przez Rzeszów to prawdopodobnie skorumpowali go busiarze albo miał przewlwkły ból głowy. W tym państwie często brakuje logiki ale to chyba dlatego że na stanowiskach są przypadkowi ludzie.
|
|
Z czego się cieszyć. Czeskie cwaniaczki będą doić Polaków. Precz.A ty dzbanie chcesz aby PKP doiło podróżnych? |
|
Strach obleciał tych pasożytów z PKP, bo nie będzie miał kto utrzymywać tą kastę prezesów, wiceprezesów, dyrektorów, wicedyrektorów, kierowników, wicekierowników itd. Ceny biletów z kosmosu, a jakość wagonów zatrzymała się w latach 90. Bardzo dobrze, że konkurencja wchodzi do Polski, PKP ICC nie będzie miała monopolu na połączenia dalekobieżne to albo będą zmuszeni do kupna wagonów komfortowo podobnych do LeoExpress ne mówiąc już o obniżce cen albo te klany rodzinne w PKP upadną. Właśnie sam przed chwilą sprawdziłem cenę biletu z Łodzi do Warszawy. LeoExpress 15 zł, ICC 31 zł. Nie dość, że komfort podróży czeskim pociągiem jest niebo lepszy to cena biletu jest 2x niższa. Jedyna wada jest taka, że zbyt mało połączeń jeszcze jest, ale myślę, że to z czasem się zmieni zwłaszcza, że LeoExpress dopiero co wszedł na polski rynek.
|
|
Racja. Czeska linia będzie dbać o klienta. A nie jak PKP. Pociągi się spozniaja po 2 godziny. I jeszcze problem konduktor robi żeby skomunikowac 2 pociąg.
|
|
Pisim ludziom marzą się państwowe molochy z monopolem na ceny...taka mentalnosc....popatrzcie ilu aparatczyków zzsiedzi Pis siedzi w takim pkp
|
|
PKP powinno już dawno mieć jakąś konkurencję. Czują się panami kraju i nie szanują klienta. Ciągle podróżuje po kraju i to z jednego końca na drugi. Absurdem było dla mnie to, że pociąg który jedzie w moim przypadku 13-15 godzin posiadał rozpadające się, stare wagony, bez gniazdek elektrycznych, klimatyzacji (było lato), wagonu restauracyjnego, a wyglądu toalet już nawet nie skomentuję. I to nie jest tylko tak na jednej trasie. Niech wchodzi konkurencja śmiało, może to odmydli im oczy.
|
|
Za wiele czesi nie będą musieli robić w tej walce o klienta.
Bardzo qrwa dobrze.
|
|
Z czego się cieszyć. Czeskie cwaniaczki będą doić Polaków. Precz.No to "polaczku cebulaczku" zakładaj firme "Kolej (na) Janusza", kupuj nowe pociągi (za dzięsiatki milionów złotych) i rób konkurencję dla PKP IC i Czechów. A nie wylewasz swoje "żale" (w internecie), że ktoś był sprytniejszy i będzie zarabiał na Tobie. |
|
gu ostatniego pół roku nie jechałem pociągiem, który nie miałby opóźnienia... Z Lublina jeżdżą najgorsze rupiecie, jakie PKP posiada... Jedyna normalna podróż PKP jest między Krakowem/Katowicami a Warszawą oraz Warszawą i Gdynią... PKP jesteście w ciemnej d... za Europą! Niestety czeski przewoźnik też będzie miał opóźnienia na polskich torach, więc diametralnej różnicy w podróży nie będzie. Może tyle, że w normalnych warunkach.
|
|
Z czego się cieszyć. Czeskie cwaniaczki będą doić Polaków. Precz.Jasne. Bo Polacy to naród wiecznie uciśniony. Wiecznie wszyscy chcą nam zrobić źle. Weź się puknij w glacę, może ci pomoże. Lepiej dać się doić przessyconym związkami PKP i jego licznym spółkom i spółeczkom, niz mieć wysoki poziom usług za niższą cenę, tak? To ja już wybrałbym czeskie linie. Jak oni to robią, że im się opłaca, a Polakom jak zwykle nie. |
|
I co w tym nadzwyczajnego, Czesi będą wybierać najlepsze linie np. między stolicami Kraków - Warszawa i czesać naiwnych, bo resztę niedochodową będą obsługiwać Polacy. Wy..... Czechów, oni i tak Polaków nie lubią.
|
|
A w Lublinie PKP IC może spać spokojnie bo tutaj konkurencja im nie grozi i mogą wymyślać dziwne trasy swoich połączeń
|
|
I bardzo dobrze może IC zacznie dbać o pasażerów a nie traktować ich jak maszynkę do robienia kasy jazda pociągiem na trasie Biała Podlaska -Warszawa przypomina czasy PRL często jeżdżę na tej trasie i ciągle jest brak miejsc siedzących ludzie stoją na korytarzach ludzie starsi z małymi dziećmi jak rozmawiałem z kierownikiem pociągu i konduktorem odpowiedzieli mi że oni nic nie mogą z tym zrobić że dyrekcja o takiej sytuacji wie ale panie mówi kierownik pociągu to tak jak walenie grochem o ścianę piszcie sami do nich może dołożą jeden lub dwa wagony bo nas nie słuchają .Dlatego bardzo dobrze że wchodzą nowi przewożnicy może oni będą lepiej traktować pasażerów.
|
|
Elegancko. Tylko konkurencja może uleczyć PKP z post-komunistycznego podejścia do klienta
|
|
antypolska zajaszczka w sowieckich onucach promuje konkurencje narzucona nam przez Tidermansa i innych anty Polaków z Brukseli. Pepiki wykiwają znów naszych i Po matoły z euparlamentu jak wczoraj będą pluć na prawdziwych obrońców racji stanu!
|
|
", bo im bardziej atrakcyjna kolejowa oferta, tym więcej osób może wybrać pociąg zamiast samochodu. " - w cywilizowanych Czechach to sie moze i sprawdza ale w Polsce zaden cebulak nie przesiadzie sie ze swojego jakze prestizowego "ałta" (najczesciej bardzo starego i trujacego) do jakiegos pociagu "dla biedakow" - taka wiesniacka mentalnosc zakompleksionego zad..a Europy.
|
|
Dlaczego został zlikwidowany pociąg relacji Lublin - Kołobrzeg.Ten co układał rozkład jazdy to nie ma pojęcia o marketingu i kolei.
|
|
Dlaczego zlikwidowano pociąg relacji Lublin - Kołobrzeg.Ten co układał nowy rozkład to nie ma pojęcia o marketingu i kolei.
|
|
"PKP Intercity skarży się wręcz, że po wejściu na tory nowego przewoźnika może być zmuszona do obniżki cen biletów, opracowania nowej oferty, wysłania wygodniejszego taboru czy zakupu nowych pojazdów."
No tak oni to wozili by pasażerów na wschodzie węglarkami najchętniej i to po cenie pendolino. Monopoliści!
|
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|