Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kierowca 30-tonowej ciężarówki miał trzy promile. Przewożony ładunek dużo wyjaśnia

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 13 maja 2019 r. o 17:46 Powrót do artykułu
Jestem Kierowcą ciężarówki ( Tira ) Jest to bardzo dobra praca. Zarabia się około 6000 - 7000 zł na rekę . Oficjalnie pracuję na umowę śmieciową i zarabiam najniższą krajową . Szef płaci mi ok 1800 zł a resztę daję jak to mówią do ręki , pod stołem. Chodzi o to aby Szef nie płacił podatków. Dodatkowo można ukręcić szefa na paliwie i miesięcznie 1000 zł jeszcze wpadnie he he he he he . Ale najlepsze jest w pracy kierowcy to , że można korzystać z usług tak zwanych TIRÓWEK !!!!!! Dziewczyn z pobocza , które oferują swoje smukłe i powabne ciała. Jak jadę w trasę to zawsze korzystam z usług tych dziewczyn TIRÓWEK. Mojej żonie mówię , że ja wierny jestem , że ja nie z tych co korzystają z usług Tirówek , że to koledzy korzystają a ja nie. A ona durna wierzy he he he he he he he he he he . Zawsze jak spotykamy się z kolegami kierowcami przy piwku to opowiadamy sobie o tych dziewczynach Tirówkach . I śmiejemy się z naszych żon i dziewczyn , że nam wierzą , że my tacy święci jesteśmy he he he he he . A tu się obraca takie dziewczyny na każdym wyjeździe w trasie . He he he he he he he . Praca kierowcy ciężarówki jest super. !!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz