Ch.uj z motylami. Budować!
|
|
.uj z tobą
|
|
Budować! Nie możemy być ciągle Polską kategorii B.
|
|
To nie za naszych czasów
|
|
Taaa... już to widzę! Kto i co będzie woził tymi barkami? Sprawdzał to ktoś?
|
|
"okresy wylewu rzeki będą o 17,5 proc. krótsze. – A częstotliwość susz w regionie wzrośnie o 172 proc" to mi się kojarzy z reklamą cudownego środka na porost włosów. Jeżeli go użyjesz, gęstość twoich włosów wzrośnie o 120 procent.
|
|
a coś się wozi na Odrze czy Wiśle ?
|
|
Upewniłem się czy ten artykuł nie jest z 1 kwietnia. W imię czego niszczyć to czego nie będzie dało się już nigdy odbudować. Pływających barek..
|
|
Polska B to będzie jak się zniszczy to co mamy. Myślicie, że nasz rejon cokolwiek z tego będzie miał? Wejdą osoby z Warszawy albo z zagranicy. A lokalni ludzie będą tylko patrzeć i dalej klepać biedę. Zdecydowane nie tego projektu!!!
|
|
To nie lepiej wybudować nowe tory z Lublina do Lwowa? Po co rozwalać tak piękną rzeką i narażać lubelskich rolników na suszę?
|
|
Zainteresowanym proponuję lekturę ze strony ******programwisla.pl A koalicja "ratujmy rzeki" no cóż, naturalizacja Bystrzycy zmieniła by centrum Lublina w cudne mokradła, może w tym kierunku ruszyć? Bo raczej na zrozumienie jak działają śluzy nowsze niż z XIX wieku to chyba już za późno.
|
|
To nie Bug wpada do Narwi tylko Narew do Bugu.
|
|
Pani Burdo te wypociny które miałem nieprzyjemnośc przeczytać, (niech już bedzie moja strata) śmierdzą ekoterroryzmem zielonym. Gdzie mozna więcej wyczytać o połączeniu Bałtyku z Morzem Czarnym? Jak już sie coś pisze to wypadałoby podać żródło albo kto bedzie inwestorem, pozatym kilku ekologów to jeszcze nie naukowcy!
|
|
A cóż tam dla zarozumiałych, żądnych zysków konkwistadorów zniszczyć dla kasy naszą piękną podlaską krainę! Bardzo prosta inwestycja. Kopiemy rzekę Bug bis, równoległe do istniejącej. A potem choćby susza, choćby katastrofa ekologiczna. Przypomina to katastrofę Morza Azowskiego, obecnie znanego pod nazwą Jeziora Aralskiego, które prawie całkowicie zanikło na skutek działalności człowieka. Jeśli obecne koryto rzeki Bug nie nadaje się do żeglugi śródlądowej, to jakie ilości wody będą potrzebne do budowanego równegle kanału? Przecież każdy logicznie myślący człowiek zrozumie, że kanał pochłonie wody Bugu, który stanie się jakimś wysychającym ciągiem rozlewiskim, na podobieństwo zniszczonego Morza Azowskiego. Ale żądni zysków i niszczenie wszystkiego co piękne bedą mieli satysfakcję, że o to uczynili kolejny krok na chwałę bożą w czynieniu sobie Ziemię poddaną.
|
|
Pani Burdo te wypociny które miałem nieprzyjemnośc przeczytać, (niech już bedzie moja strata) śmierdzą ekoterroryzmem zielonym. Gdzie mozna więcej wyczytać o połączeniu Bałtyku z Morzem Czarnym? Jak już sie coś pisze to wypadałoby podać żródło albo kto bedzie inwestorem, pozatym kilku ekologów to jeszcze nie naukowcy!bez żadnego problemu można samodzielnie znaleźć takie informacje. wujek Google, kojarzysz coś takiego ? |
|
0,34 % , taki jest udział polskiej żeglugi śródlądowej w przewozach towarowych ( dane za 2016 rok. )
i ciągle się zmniejsza.
Polska jest krajem na przedostatnim miejscu w Europie pod względem posiadanych zasobów wodnych, w grupie państw zagrożonych deficytem wody .
jakieś pytania ?
|
|
Całe szczęście, że zdanie polskich naukowcow jest zbieżne ze stanowiskiem Moskwy w tej sprawie.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|