Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

To może być zbyt duża ingerencja w środowisko. Naukowcy: Bug jest zagrożony

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 17 kwietnia 2019 r. o 10:20 Powrót do artykułu
Ch.uj z motylami. Budować!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
.uj z tobą
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budować! Nie możemy być ciągle Polską kategorii B.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie za naszych czasów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taaa... już to widzę! Kto i co będzie woził tymi barkami? Sprawdzał to ktoś?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"okresy wylewu rzeki będą o 17,5 proc. krótsze. – A częstotliwość susz w regionie wzrośnie o 172 proc" to mi się kojarzy z reklamą cudownego środka na porost włosów. Jeżeli go użyjesz, gęstość twoich włosów wzrośnie o 120 procent.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a coś się wozi na Odrze czy Wiśle ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Upewniłem się czy ten artykuł nie jest z 1 kwietnia. W imię czego niszczyć to czego nie będzie dało się już nigdy odbudować. Pływających barek..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Polska B to będzie jak się zniszczy to co mamy. Myślicie, że nasz rejon cokolwiek z tego będzie miał? Wejdą osoby z Warszawy albo z zagranicy. A lokalni ludzie będą tylko patrzeć i dalej klepać biedę. Zdecydowane nie tego projektu!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie lepiej wybudować nowe tory z Lublina do Lwowa? Po co rozwalać tak piękną rzeką i narażać lubelskich rolników na suszę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zainteresowanym proponuję lekturę ze strony ******programwisla.pl A koalicja "ratujmy rzeki" no cóż, naturalizacja Bystrzycy zmieniła by centrum Lublina w cudne mokradła, może w tym kierunku ruszyć? Bo raczej na zrozumienie jak działają śluzy nowsze niż z XIX wieku to chyba już za późno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie Bug wpada do Narwi tylko Narew do Bugu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pani Burdo te wypociny które miałem nieprzyjemnośc przeczytać, (niech już bedzie moja strata) śmierdzą ekoterroryzmem zielonym. Gdzie mozna więcej wyczytać o połączeniu Bałtyku z Morzem Czarnym? Jak już sie coś pisze to wypadałoby podać żródło albo kto bedzie inwestorem, pozatym kilku ekologów to jeszcze nie naukowcy!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A cóż tam dla zarozumiałych, żądnych zysków konkwistadorów zniszczyć dla kasy naszą piękną podlaską krainę! Bardzo prosta inwestycja. Kopiemy rzekę Bug bis, równoległe do istniejącej. A potem choćby susza, choćby katastrofa ekologiczna. Przypomina to katastrofę Morza Azowskiego, obecnie znanego pod nazwą Jeziora Aralskiego, które prawie całkowicie zanikło na skutek działalności człowieka. Jeśli obecne koryto rzeki Bug nie nadaje się do żeglugi śródlądowej, to jakie ilości wody będą potrzebne do budowanego równegle kanału? Przecież każdy logicznie myślący człowiek zrozumie, że kanał pochłonie wody Bugu, który stanie się jakimś wysychającym ciągiem rozlewiskim, na podobieństwo zniszczonego Morza Azowskiego. Ale żądni zysków i niszczenie wszystkiego co piękne bedą mieli satysfakcję, że o to uczynili kolejny krok na chwałę bożą w czynieniu sobie Ziemię poddaną.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pani Burdo te wypociny które miałem nieprzyjemnośc przeczytać, (niech już bedzie moja strata) śmierdzą ekoterroryzmem zielonym. Gdzie mozna więcej wyczytać o połączeniu Bałtyku z Morzem Czarnym? Jak już sie coś pisze to wypadałoby podać żródło albo kto bedzie inwestorem, pozatym kilku ekologów to jeszcze nie naukowcy!
 bez żadnego problemu można samodzielnie znaleźć takie informacje. wujek Google, kojarzysz coś takiego  ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
0,34 % , taki jest udział polskiej żeglugi śródlądowej w przewozach towarowych ( dane za 2016 rok. ) i ciągle się zmniejsza. Polska jest krajem na przedostatnim miejscu w Europie pod względem posiadanych zasobów wodnych, w grupie państw zagrożonych deficytem wody . jakieś pytania ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Całe szczęście, że zdanie polskich naukowcow jest zbieżne ze stanowiskiem Moskwy w tej sprawie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...