Przy takiej widoczności, warunkach wjechać pod pociąg?. cotego szofera rozproszyło?. Pisał sms-a?.
|
|
Kierownik parowozu był trzeźwy? Próbował chamować albo w jaki kolwiek sposób uniknąć kolizji czy po prostu bezmyślnie centralnie przywalił?
|
|
A z jaką prędkością jechał pociąg? Czy zwolnił przed przejazdem? Sprawa nie jest oczywista.
|
|
Kierowca przeżył? Dożywotnio odebrać prawo jazdy. Obciążyć wszelkimi kosztami.
|
|
Co tam robić przez 4 godziny? Ofiar nie ma, wszystko widać na nagraniu z lokomotywy, zrobić dodatkowy film z miejsca, odsunąć wrak na bok i jazda. A tak: kilka pociągów i setki ludzi spóźnionych. Co to za przepisy 19-wieczne?
|
|
i to było do przewidzenia...brawo dla geniuszy z pkp.Kiedy trwał generalny remont tej linii nie można było odbudować drugiego toru i zelektryfikować całej linii?!! Nawet most na Wieprzu posiada miejsce na położenie drugiego toru.Myślenie nie boli
|
|
a od kiedy to pociąg ma zwalniać na przejeździe przed pojazdem,kto ci dał prawo jazdy człowieku?!!
|
|
Co tam robić przez 4 godziny? Ofiar nie ma, wszystko widać na nagraniu z lokomotywy, zrobić dodatkowy film z miejsca, odsunąć wrak na bok i jazda. A tak: kilka pociągów i setki ludzi spóźnionych. Co to za przepisy 19-wieczne?Wiem, że dla niektórych jest to trudne do zrozumienia ale same czynności ogniwa wypadkowego (policjantów z drogówki) trochę trawją do tego jeszcze ktoś musi zadbać aby oczyścić przejazd. |
|
Kto takim oflejom wystawił kwit do kierowania autem???Chyba w Biłgoraju kupił jak ten poseł.
|
|
Co tam robić przez 4 godziny? Ofiar nie ma, wszystko widać na nagraniu z lokomotywy, zrobić dodatkowy film z miejsca, odsunąć wrak na bok i jazda. A tak: kilka pociągów i setki ludzi spóźnionych. Co to za przepisy 19-wieczne?
Wiem, że dla niektórych jest to trudne do zrozumienia ale same czynności ogniwa wypadkowego (policjantów z drogówki) trochę trawją do tego jeszcze ktoś musi zadbać aby oczyścić przejazd.
Niektórym z kolei trudno zrozumieć, że wcale nie musi być tak jak za komuny, a tak niestety jest. Wielogodzinne blokowanie dróg przez drogówkę i jaśnie prokuratorów jest bezzasadne.
|
|
Od czego są znaki drogowe ???? !!!!!! Tłumoki nooooooo !!!!!
|
|
Masz rację. Tu trzeba jeszcze zadać pytanie, co ten pociąg w ogóle tam robił na tym przejeździe?
|
|
Kto wam dał prawo jazdy??
|
|
Skoro samochód ma się co chwilę zatrzymywać i przepuszczać pieszych to dokładnie według tego samego sposobu myślenia pociąg powinien przepuszczać samochody, które przecież przy zderzeniu z nim są bez szans. Trochę ironizuję, ale nie bardziej niż twórcy niektórych przepisów o ruchu drogowym.
|
|
Na tym odcinku nie było remontu Robercie. Przyznam Ci za to pełną rację że linia nr 30 powinna być dwutorowa i zelektryfikowana, jednak jak sam zauważyłeś "myślenie jednak boli", szczególnie w spółkach państwowych i niestety nie jest to tylko domeną PKP.
|
|
położenie drugiego toru nie jest tak łatwe jak by się wydawało, oczywiście jest bardzo potrzebny ale z uwagi na topografie terenu było by to niezwykle kosztowne, najlepiej to widać jadąc tą trasą, są tam kilkunastu metrowe nasypy w wielu miejscach ciągnące się przez setki metrów nie wspominając o bagnach stawach i małych mostkach acz kolwiek zelektryfikować to nie jest duży problem
|
|
mistrz,który ma zawsze pierwszeństwo,na starym ruplu,kontra pendolino!,1:0 dla pendolino !! mistrz ma gnaty połamane,już nikomu drogi nie zajedzie i to jest świetna wiadomość !!
rupel rozbebeszony!pendolino nieźle oberwało!! zrobiło się bezpieczniej!!
|
|
Skoro samochód ma się co chwilę zatrzymywać i przepuszczać pieszych to dokładnie według tego samego sposobu myślenia pociąg powinien przepuszczać samochody, które przecież przy zderzeniu z nim są bez szans. Trochę ironizuję, ale nie bardziej niż twórcy niektórych przepisów o ruchu drogowym.A nie pomyślałeś o tym, że droga hamowania samochody przy prędkości 50 km/h to około 20 m, a pociągu nawet kilkaset metrów? Jaka jest energia potrzebna do zatrzymania i ponownego ruszenia? Poza tym przejście a przejazd to nie to samo, przed przejściami nie ma znaków STOP, a przed przejazdami są często. Przejazd kolejowy można porównać ze skrzyżowaniem, gdzie amochód jest na drodze podporządkowanej, a pociąg na głównej. Więc nic dziwnego, że to samochód ma zwolnić. |
|
Co tam robić przez 4 godziny? Ofiar nie ma, wszystko widać na nagraniu z lokomotywy, zrobić dodatkowy film z miejsca, odsunąć wrak na bok i jazda. A tak: kilka pociągów i setki ludzi spóźnionych. Co to za przepisy 19-wieczne? Wiem, że dla niektórych jest to trudne do zrozumienia ale same czynności ogniwa wypadkowego (policjantów z drogówki) trochę trawją do tego jeszcze ktoś musi zadbać aby oczyścić przejazd. Niektórym z kolei trudno zrozumieć, że wcale nie musi być tak jak za komuny, a tak niestety jest. Wielogodzinne blokowanie dróg przez drogówkę i jaśnie prokuratorów jest bezzasadne.To wielogodzinne, bezzasadne blokowanie dróg, nazywa się "czynności". |
|
Akurat Gość niemiał nigdy żadnego wypadku , pracuje jako kierowca kilkanaście lat , prawo jazdy zdał za pierwszym podejsciem wiele lat temu . Niewierzę coś tam musiało się wydarzyć coś go rozproszyło bądź coś nie zadziałało tak jak powinno. Z tego co widać wychodził z zakretu więc musiał jechać wolno.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|