Niedawno śmiano się że na jednego obywatela ZSRR przypada dwóch kontrolerów.U nas obecnie ta liczba jest większa.
|
|
Co więcej, ta liczba będzie się nadal zwiększać, bo podobno kontrola jest najwyższą formą zaufania.
|
|
kontrola stanu technicznego musi być prowadzona przez fachowo przeszkolonego policjanta znającego się na technice samochodowej. Nie dotyczy to rażących przypadków gdy np wycieka olej z silnika, zużyte jest ogumienie czy niesprawne oświetlenie zewnętrzne pojazdu, braku aktualnych badań technicznych czy braku OC.
|
|
kontrola stanu technicznego musi być prowadzona przez fachowo przeszkolonego policjanta znającego się na technice samochodowej. Nie dotyczy to rażących przypadków gdy np wycieka olej z silnika, zużyte jest ogumienie czy niesprawne oświetlenie zewnętrzne pojazdu, braku aktualnych badań technicznych czy braku OC.Chyba lekko przesadzasz, czy widziałeś w życiu fachowo przeszkolonego policjanta. Oni znają się tylko na łupieniu kierowców aby kasa szła do budżetu. Czy masz samochód sprawny, czy jedziesz prawidłowo. Taki policaj stwierdzi że nie i bujaj się później po sądach które są coraz bardziej spolegliwe wobec decyzji służb ucisku niż wobec sprawiedliwości społecznej. |
|
za tej obrzydliwej komuny kierowców mogło kontrolować 3 (TRZY) służby! po osiągnięciu wolności i demokracji liczba kontrolujących wzrosła do 18! niech żyje wolność i demokracja!
|
|
Filutku, trzeba jednak przyznać, że z powodu niewielkiej wtedy liczby pojazdów, tych trzech kontrolujących służb było aż nadto.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|