Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Drugi sklep znanej sieci w mieście. Otwarcie w czwartek

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 3 września 2019 o 11:11 Powrót do artykułu
Czasem się zastanawiam nad fenomenem handlu w tym mieście. Są sklepiki, które się trzymają od lat, choć kiedy bym do nich nie zajrzał - klienta brak. W tym czymś, co nazywają rynkiem nie ma w ogóle czego szukać, a wzdłuż lubelskiej co rusz lokal do wynajęcia. Na fabrycznym dwie galerie handlowe, niewielkie i nie licząc ccc i rossmana opustoszałe. Za brak wsparcia lokalnych biznesów i berobocie szczegółnie dla kobiet w tym mieście odpowiada nie kto inny jak lokalny konsument, który za byle koszulą pojedzie do lubelskiej galerii, po bułkę z mlekiem i owoce (niedojrzałe i nasmarowane Bóg wie czym, ale stosunkowo tanie) pójdzie do biedronki czy lidla. Utarło się też, że jak ktoś ma nieco wyższy stołek to w biedronce i lidlu się nie pojawia, wybiera stokrotki, tesco i carefoura (nadal obce marki). Produkt praktycznie ten sam, ale kilka groszy droższy, więc można się jeszcze bardziej poczuć jak panisko. Na nic zganiania na kolejnych starostów czy burmistrzów, nie oszukuj się człowieku, sami zarzynamy lokalnych drobnych sklepikarzy, którzy zamiast się rozwijać i zatrudniać ludzi, zwijają biznesy i zwalniają ludzi. Możesz sobie wmawiać, że to w jakiś sposób można zmienić, ale niby jak? Jakie możliwości twoim zdaniem ma tu samorząd? Całe to miasto jest do zaorania, nic nie znaczy. Od dawna funkcjonuje tylko jako dalekie przedmieścia Lublina, który też nie jest jakimś cudem do życia i pracy, ale gdyby go nie było, to w takiej mieścinie jak kraśnik jedzono by szczaw i mirabelki za radą pewnego pana. Jeśli w ogóle są jakiekolwiek szanse na poprawę sytuacji małych i mikro przedsiębiorców (jako ciekawostkę powiem, że owi mali są największymi wartościowo płatnikami podatków w tym kraju i śmiało można powiedzieć, że mają największy wkład w jego utrzymanie, kto nie wierzy, ten ma internet i możliwość sprawdzenia), to te rozwiązania leżą w gestii rządu, ale rząd zamiast poprawiania ich sytuacji na rynku wybiera kolejne obciążenia, bo musi uzbierać na rozbudowany socjal, no i rzecz jasna ograniczyć złodziejstwo VATowskie uznając najpierw wszystkich winnymi. Jasne, że Pan Morawiecki będzie się chwalił nowymi rozwiązaniami dotyczącymi ulg dla młodych, wkraczających na rynek pracy. Jasne też, że fajnie jest przez 2 lata (czy ile tam teraz jest) płacić mały zus, czy dostać dotację na rozpoczęcie działalności z UP czy znienawidzonej ale tolerowanej, bo jeszcze daje szmal -UE. To są wszystko pożyteczne rzeczy, ale kiedy ten młody jest już nieco starszy, tak jak ta firma co po dwóch latach działania na preferencyjnych warunkach dostaje młotem w łeb i odrabia z nawiązką to czego wcześniej mu nie zabrano i bardzo często okazuje się, że to gwóźdź do trumny dobrze zapowiadającego się biznesu i kwitnącej dotychczas przedsiębiorczości w umyśle człowieka, dla którego pozostaje walczyć o niezbyt przyjemną, dość ciężką, ale przyzwoicie płatną posadkę na kasie we wspomnianych na początku sklepach.
-1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ciekawe ile lidl płaci za taką reklamę w dzienniku wschodnim i czym: karpiem na święta czy portfelami z wittchena, które nie poszły gdzie indziej.
2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
te polskie sieci to które w tym mieście? no ale nie ważne. Te polskie sieci czy pojedyncze sklepiki dają znacznie więcej niż ten rabat z lidla i poprzez pis-politykę wspierają w dużo większym stopniu dzietność Polaków, ale przecież ciężko to zrozumieć, prawda? trzeba mieć jakąkolwiek elementarną wiedzę o funkcjonowaniu gospodarki i państwa.
3
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobra ściema z tymi zatrudnionymi 17 osobami Kłamać potrafią ludzi po przenosili z Fabrycznego na Stary a na Fabelu zostały odrzutki taka jest Polityka... Ciekawe czy tak samo będą upodlac pracowników jak na Fabrycznym bo w Lidlu traktuje się ludzi do pracy jak Woły a jeszcze drodzy klienci trochę kultury do pracujących tam ludzi o tym nie zapomnijcie Ci ludzie i tak muszą znosić tego Pana w Okularach który jest podług nich chamski i ordynarnych widziałem jak traktował kobiety na Fabrycznym. Pracownicy wiedzą o kim mowa... Taka powinna być reklama tego sklepu... tam pracownice chodzą ze spuszczona głową.dlatego Drogi kliencie tam też pracują ludzie którzy muszą utrzymać rodziny miej serce
8
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Hołota to na Fabelu. Najechało się z okolicznych wsi i udaje państwo z miasta, a słoma z butów dalej wystaje. Nie ma się co denerwować . To nie Twoja wina Franku gena nie wyrwiesz. " Na Fabrycznym wszyscy są ze wsi, pokażcie mi kogoś kto nie jest, zresztą na starym to samo. Cały Kraśnik to wiocha nic się nie dzieję tylko pełno marketów. Na piaskach z okien bloków widać jak Ci niby miastowi gnój rozwożą na pole. No ale przecież Kraśnik się miastem zwie :)
-2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czasem się zastanawiam nad fenomenem handlu w tym mieście. Są sklepiki, które się trzymają od lat, choć kiedy bym do nich nie zajrzał - klienta brak. W tym czymś, co nazywają rynkiem nie ma w ogóle czego szukać, a wzdłuż lubelskiej co rusz lokal do wynajęcia. Na fabrycznym dwie galerie handlowe, niewielkie i nie licząc ccc i rossmana opustoszałe. Za brak wsparcia lokalnych biznesów i berobocie szczegółnie dla kobiet w tym mieście odpowiada nie kto inny jak lokalny konsument, który za byle koszulą pojedzie do lubelskiej galerii, po bułkę z mlekiem i owoce (niedojrzałe i nasmarowane Bóg wie czym, ale stosunkowo tanie) pójdzie do biedronki czy lidla. Utarło się też, że jak ktoś ma nieco wyższy stołek to w biedronce i lidlu się nie pojawia, wybiera stokrotki, tesco i carefoura (nadal obce marki). Produkt praktycznie ten sam, ale kilka groszy droższy, więc można się jeszcze bardziej poczuć jak panisko. Na nic zganiania na kolejnych starostów czy burmistrzów, nie oszukuj się człowieku, sami zarzynamy lokalnych drobnych sklepikarzy, którzy zamiast się rozwijać i zatrudniać ludzi, zwijają biznesy i zwalniają ludzi. Możesz sobie wmawiać, że to w jakiś sposób można zmienić, ale niby jak? Jakie możliwości twoim zdaniem ma tu samorząd? Całe to miasto jest do zaorania, nic nie znaczy. Od dawna funkcjonuje tylko jako dalekie przedmieścia Lublina, który też nie jest jakimś cudem do życia i pracy, ale gdyby go nie było, to w takiej mieścinie jak kraśnik jedzono by szczaw i mirabelki za radą pewnego pana. Jeśli w ogóle są jakiekolwiek szanse na poprawę sytuacji małych i mikro przedsiębiorców (jako ciekawostkę powiem, że owi mali są największymi wartościowo płatnikami podatków w tym kraju i śmiało można powiedzieć, że mają największy wkład w jego utrzymanie, kto nie wierzy, ten ma internet i możliwość sprawdzenia), to te rozwiązania leżą w gestii rządu, ale rząd zamiast poprawiania ich sytuacji na rynku wybiera kolejne obciążenia, bo musi uzbierać na rozbudowany socjal, no i rzecz jasna ograniczyć złodziejstwo VATowskie uznając najpierw wszystkich winnymi. Jasne, że Pan Morawiecki będzie się chwalił nowymi rozwiązaniami dotyczącymi ulg dla młodych, wkraczających na rynek pracy. Jasne też, że fajnie jest przez 2 lata (czy ile tam teraz jest) płacić mały zus, czy dostać dotację na rozpoczęcie działalności z UP czy znienawidzonej ale tolerowanej, bo jeszcze daje szmal -UE. To są wszystko pożyteczne rzeczy, ale kiedy ten młody jest już nieco starszy, tak jak ta firma co po dwóch latach działania na preferencyjnych warunkach dostaje młotem w łeb i odrabia z nawiązką to czego wcześniej mu nie zabrano i bardzo często okazuje się, że to gwóźdź do trumny dobrze zapowiadającego się biznesu i kwitnącej dotychczas przedsiębiorczości w umyśle człowieka, dla którego pozostaje walczyć o niezbyt przyjemną, dość ciężką, ale przyzwoicie płatną posadkę na kasie we wspomnianych na początku sklepach.
 Fakt. Najlepiej "zaorajmy" wszystkie polskie miasta inne niż wojewódzkie :) 
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.