Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Co za sukces, Lublin - Stalowa Wola dwie godziny, to tak jak Kraków - Warszawa w Pendolino
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i oczywiście jednotor zostawiony, co wyklucza poważniejsze wykorzystanie tej linii np. do uruchomienia bezp. połaczeń do krakowa, na śląsk itd...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co ma do powiedzenia w tej kwestii wojewoda? Przecież nie ma w tym żadnej jego zasługi, wszędzie się pcha a województwo lubelskie we wszystkich statystykach najgorsze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tytuł powinien raczej brzmieć : "Otwierają następny odcinek elektryfikowanej trasy."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w Łodzi buduje się za miliardy państwowej kasy dworzec - widmo, a teraz jeszcze tunel kolejowy pod miastem, w warszawie pkp nastawiało sobie przy zachodniej lśniących biurowczyków - w Lublinie szkoda kasy nawet na zrobienie przyzwoitej hali peronowej, nie mówiąc o rozbudowie dworca czy budowie jakichś porządnych połączeń z resztą kraju... Lublin ma mieć połaczenie z warsiawką i dopiero tam się przesiadać w normalne pociągi w różne strony kraju - w ten sposób lublinianie mają nabijać statystyki warszawskim dworcom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w Łodzi buduje się za miliardy państwowej kasy dworzec - widmo, a teraz jeszcze tunel kolejowy pod miastem, w warszawie pkp nastawiało sobie przy zachodniej lśniących biurowczyków - w Lublinie szkoda kasy nawet na zrobienie przyzwoitej hali peronowej, nie mówiąc o rozbudowie dworca czy budowie jakichś porządnych połączeń z resztą kraju... Lublin ma mieć połaczenie z warsiawką i dopiero tam się przesiadać w normalne pociągi w różne strony kraju - w ten sposób lublinianie mają nabijać statystyki warszawskim dworcom
 niestety, nasi lubelscy kolejarze to zupełne siroty, bez żadnej siły przebicia w centrali, a i władze Lublina łatwo odpuściły temat tej hali...co prawda to bezpośrednio nie ich broszka, ale można było wywrzeć odpowiedni wpływ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinni po otworzeniu tej trasy puścić ruch do Krakowa: Lublin - Kraśnik -Stalowa Wola - Leżajsk - Rzeszów - Tarnów-Kraków po trakcji elektrycznej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinni po otworzeniu tej trasy puścić ruch do Krakowa: Lublin - Kraśnik -Stalowa Wola - Leżajsk - Rzeszów - Tarnów-Kraków po trakcji elektrycznej
 super, i powinni to nazwać "strzałą południa" z czsem przejazdu Lublin-Krk 6 godzin :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie wojewodo Czarnek. 100 km z Lublina do Stalowej Woli - Rozwadów w 2 godz. po szumnej modernizacji to 50 km\godz. Rzeczywiście jest się czym chwalić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie wojewodo Czarnek. 100 km z Lublina do Stalowej Woli - Rozwadów w 2 godz. po szumnej modernizacji to 50 km\godz. Rzeczywiście jest się czym chwalić.
 Józus,doliczyłeś postoje na każdej stacyjce?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie wojewodo Czarnek. 100 km z Lublina do Stalowej Woli - Rozwadów w 2 godz. po szumnej modernizacji to 50 km\godz. Rzeczywiście jest się czym chwalić.
Józus,doliczyłeś postoje na każdej stacyjce?
 goowno mnie obchodzą postoje, tylko czas dojazdi brutto - a ten był jest i będzie żąłosny. Chwalenie się takimi "sukcesami" to tylko dowód pop....dolenia i ciemnoty ludu który i tak to kupi 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie wojewodo Czarnek. 100 km z Lublina do Stalowej Woli - Rozwadów w 2 godz. po szumnej modernizacji to 50 km\godz. Rzeczywiście jest się czym chwalić.
Józus,doliczyłeś postoje na każdej stacyjce?
goowno mnie obchodzą postoje, tylko czas dojazdi brutto - a ten był jest i będzie żąłosny. Chwalenie się takimi "sukcesami" to tylko dowód pop....dolenia i ciemnoty ludu który i tak to kupi
 Poziom twojej wypowiedzi świadczy tylko o tym jakim jesteś "bystrzakiem".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie wojewodo Czarnek. 100 km z Lublina do Stalowej Woli - Rozwadów w 2 godz. po szumnej modernizacji to 50 km\godz. Rzeczywiście jest się czym chwalić.
 Jakoś ci, co rządzili przez byłe 8 lat nie mieli pomysłu na elekrtyfikację kolei. Ba - samorządy pod ich przywództwem rozpoczęły proces zwijania się (diabli wzięli w gminach urzedy pocztowe, czy posterunki policji), dla oszczędności całą ściane wschodnia ogołocono z wojska (Siedlce, Chełm, Zamość, Lublin, Rzeszów, hrubieszów, itd.), zabrano srodki na budowe ważnej dla Lubelszczyzny trasy S-19. Za to pozstała mieszkańcom ciepła woda w kranach :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O torach Lublin- Warszawa pis zapomniał ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale sukces w polichnie blokada przejazdu w stronę janowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czas podróży na trasie Lublin-Stalowa Wola po remoncie wyniesie 2h? Nie wygląda to na spektakularny sukces, wręcz odwrotnie.. Tyle miliardów pieniędzy, by czas podróży ledwie o parę minut skrócić..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czas podróży na trasie Lublin-Stalowa Wola po remoncie wyniesie 2h? Nie wygląda to na spektakularny sukces, wręcz odwrotnie.. Tyle miliardów pieniędzy, by czas podróży ledwie o parę minut skrócić..
 To jest po prostu żałosne, w 2019 odtrąbic sukces ze pociag w 2 godziny przejedzie 100km... przed wojną parowozy szybsze były
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kiedy do nas przyjedzie Pendolino albo TGV?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oho,nowoczesne zakodowane komuchy w natarciu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto tym Pendolino bedzie jeździł jak to takie drogie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...