Należy ich cmoknąć w D...... należy zmienić drogi z wozów konnych na użytkowanie pod samochody.
|
|
od strony kielc świętokszyskiego od kopalni budy i piskrzyń tam to dopiero peładowane prywaciarze jadą na kraśnik lublin itd. szok po 30 ton w górę
|
|
Uprzejmie proszę ozainstalowanie wagi w miejscowości Wólka Dobryńska powiat Biała podlaska.Chcę powiedzieć Policji ,Inspekcji Transportu drogowego że w miejscowościach Małaszewicze ,Kobylany.Kowalewo.Zaborze,Wólka,Raniewo w powiecie Biała Podlaska znajdują się potężne terminale przeładunkowe towarów rosyjskich z wagonów na samochody ciężarowe i prawie każdy jest przeładowany.Chcę tylko powiedzieć o jednym fakcie gdzie na terminalu przeładunkowym Darocha w Małaszewiczach znajdowała się potężna pryzma węgla kamiennego którą przewieziono do Lublina ładując na tiry po 30 ton .Proszę też o kontrolę tej firmy Darocha być może pozostały jakieś dokumenty po tym transporcie węgla.Myślę ,że zainstalowanie wagi by się bardzo szybko zwróciło,a co najważniejsze przestaliby niszczyć nasze drogi.
|
|
a kiedy będzie zakaz jazdy stadami tirów , dzień w dzień taki horror istnieje na trasie z Lublina do Chełma i Zamościa
|
|
Na razie to "Drogowcy" zlikwidowali miejsce do kontroli w Wólce Dobryńskiej - pomimo, że nie było najwyższej jakości to leżało w idealnym miejscu. Gdzie ma ITD kontrolować skoro przy prawie każdym remoncie drogi zamiast przybywać to ubywa właściwych miejsc do kontroli. Bo tak naprawdę trudno bezpiecznie kontrolować zespół pojazdów o dmc 40 ton i długości ponad 18 metrów na poboczu czy tez małej zatoczce. Województwo lubelskie ma bardzo mało dobrych, bezpiecznych miejsc do kontroli. GDDiK jest głucha na apele organów kontrolnych - kieruje sie własną niezrozumiałą dla nikogo innego polityką. Jak tak dalej pójdzie to na obwodnicy Kraśnika, Lublina, nowej (miejmy nadzieję) S17 w ogóle nie będzie miejsc do kontroli. I dopiero wtedy będzie zdziwienie paru matołków - "dlaczego nie kontrolujecie przeładowanych pojazdów?!!". |
|
A po co komu waga? Drogie to i moło użyteczne. Lepiej drugą "cegiełke" dokupić, inwestycja szybciej sie zwróci. Drogi przecież mamy dobre, tylko aut na nich za dużo....
|
|
"A po co komu waga?" - zobacz jakie piękne koleiny są na drodze wylotowej z Kraśnika do Lublina s-19. Same się zrobiły????? Wagi są potrzebne!!!! Czy ludzie odpowiedzialni za stan dróg nie wiedzą gdzie są kopalnie i skąd są przewożone ciężkie towary masowe np: tłuczeń, piasek, żwir, węgiel..... Śląsk, kielecki.... Jeśli przewoźnik raz zapłaci za zniszczenie drogi to drugi raz nie zaryzykuje....jak umie liczyć. Kiedyś były mapy z zaznaczonymi drogami dla samochodów ciężarowych.... Na każdej takiej drodze powinny być wagi!!!! Oczywiście wagi przenośne ITD tam gdzie ruch jest największy i na głównych wlotach do miast. I po du...ce cwaniaków, a raczej po kieszeni |
|
Kierowca zostanie ukarany mandatem i co z tego?Przeciążona ciężarówka powinna czekać na drugi samochód i nadwaga towarowa powinna być przeładowana na drugą ciężarówkę.Gdyby tak postępowano,żaden kierowca by nie zaryzykował jazdy z nadbagażem.No bo oczekiwanie na drugie aut,dodatkowo mandat itp.
Dla informacji dodam,że w Kandzie prawie przy każdej trasie szybkiego ruchu znajdują się tzw.wagi.Gdy jest włączona sygnalizacja świetlna,szoferak musi obowiązkowo zjechać do punktu ważenia i kontroli stanu technicznego.Sporadycznie się zdarza,,żeby waga była nieczynna.I nic nie pomogą alarmy poprzez CB że akurat jest czynna waga.
Proponuję zatem w Polsce wprowadzić takie reestrykcje.Gwarantuję,że bezpieczeństwo na drogach znacznie się poprawi.Przeładowane ciężarówki są wielkim zagrożeniem dla innych u żytkowników drogi (niszczą nawierzchnię,jest bardzo długa droga hamowania,szoferaki nie wyrabiają na zakrętach i następuje dachowanie lub stratowanie innego samochodu).
|
|
Ale pierniczysz. Sprawdź sobie baranku ile wypadków powodują kierowcy ciężarówek a ile osobówek. Tępota że aż szkoda gadać.
|
|
Co za za forum ,sieroty po ormo wylewają tu swoje żale.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|