Kierowca nie był "wycięty" z kabiny tylko został wydostany (dzięki okolicznemu mieszkańcowi) z pod własnego samochodu gdzie był uwięziony.
Wypadł z kabiny i znalazł się pod nadwoziem ciężarówki.
|
|
A Tir nie był wywrócony na bok.
|
|
Słyszeli, że był wypadek, a resztę sobie dopisali "na oko". Masz rację. Twoja wersja jest prawdziwa. |
|
Witam, nikt nic nie dopisywał "na oko". Wszelkie wątpliwości rozwiewają wypowiedzi specjalistów w naszym filmie |
|
Jaka szkoda, że zamiast szynobusu nie jechały luzem rozpędzone dwie lokomotywy towarowe ST44 (tzw. Gagary). Razem jakieś 230 ton. W 5 sekund przerobiłyby TIR-a na "żyletki". A idiotę-kierowcę zbierali po kawałku do worka na odcinku pół kilometra.
|
|
Słowo 'tir' na dobre zagościło w naszym potocznym języku, określając coś większego od Żuka, czy też innego pojazdu dostawczego. Skąd się wzięło takie określenie? Zapewne od widocznej na powyższym zdjęciu tablicy o niebieskim tle i białych literach. Jednak w tym konkretnym przypadku, złośliwcy, nawiązując do technicznego zaawansowania rodzimych wyrobów motoryzacyjnych z tamtych czasów, rozwijali ten skrót jako: Trasa I Remont. Ale to nie jest oczywiście prawidłowe tłumaczenie skrótu. Oficjalnych rozwinięć skróconej nazwy konwencji celnej, zawartej w Genewie w 1975 roku, w internecie można znaleźć co najmniej trzy. Wszystkie one jednak krążą wokół terminu: międzynarodowy transport/tranzyt drogowy, w oryginale zapisanym w języku francuskim. I to jest jedynie słuszna wersja TIR-a.
|
|
Możesz jaśniej? A dokładnie związek pomiędzy Twoimi wywodami z Wikipedii a realnym wypadkiem na przejeździe kolejowym? Może przytoczyć(jedno) ze znaczeń znaku Św. Andrzeja? Wyobraź sobie, że inni też mają wujka w Google:-D |
|
— generation_next,
dla mnie twoja wypowiedz jest poniżej jakiej kolwiek krytyki
brałem udział w tym wypadku i modlę sie o tego człowieka !
Nie widziałeś tego jak walczy o życie przygnieciony tirem więc sie nie odzywaj i swoje uwagi może lepiej zachowaj dla siebie
|
|
FM Logistic - tarcze za okno, oczy na zapałki i but w podlogę. Bedzie to odrabiał całe życie.
|
|
To módl się dalej idioto,może coś "wymodlisz" w kategoriach cudu zwłaszcza że gość spowodował katastrofę w ruchu lądowym, a to nie jest szczegół! |
|
12 lat temu musiałem ratować się skokiem do rowu, bo prawdopodobnie pijany kierowca ciężarówki (biała SCANIA) nie zmieścił się w łuku drogi w okolicach Mielca. Chciałbym sukinsyna-kierowcę zobaczyć, bo szybo się zmył.. Ostatnio edytowany 12 września 2011 r. o 21:19
|
|
Przede wszystkim trzeba zlikwidować pociągi regionalne w woj. lubelskim, te 9 osób w pociągu to absurd ekonomiczny. A to przecież roboczy poniedziałek rano. Taniej by było wynająć im taxi.
|
|
Ależ masz Aron "pożywkę" do wylewania swej głupoty na forum-nieprawdaż? Ciekawe czy też będziesz się tak bohatersko wypowiadał,gdy będą pisać o wypadku busa? |
|
Napisano 49 minut temu #12 Przede wszystkim trzeba zlikwidować pociągi regionalne w woj. lubelskim, te 9 osób w pociągu to absurd ekonomiczny. A to przecież roboczy poniedziałek rano. Taniej by było wynająć im taxi. Nie wiedziałam że ekonomiczniej jest zapłacić przynajmniej 100zł za taxi niż 8zł za tą samą trasę przewozami regionalnymi. A ty deb***u jedż sobie taksóweczką jak ci tatuś na nią da, najlepiej skończ w najbliższem rowie. Irytują mnie tacy idioci którzy myślą tylko o sobie. |
|
dzięki za opis tir-a A teraz możesz opracować mi opis ''tirówki''. |
|
Jestem autentycznie wdzięczny za tak ciekawą lekcję języka francuskiego Muszę to poćwiczyć ze swoją koleżanką |
|
Bezwzględnie. Trening czyni mistrza. |
|
a szkoda że ty nie leżałeś na torach bo byś nie pisał takich bzdur. jak nie znasz sprawy to po co oczerniasz niewinnego człowieka |
|
Człowieku! Czy ty chociaż przeczytałeś ze zrozumieniem ten artykuł i inne dostępne źródła na ten temat? Jaki niewinny? 1) Szynobus ma zniszczony bok, zatem uderzenie (staranowanie) nastąpiło w momencie kiedy szynobus już znajdował się na przejeździe. 2) Stan i zniszczenia kabiny kierowcy ciężarówki wskazuje na to, że siła uderzenia była bardzo duża, wniosek - kierowca nawet nie zatrzymał się przed przejazdem 3) Nie znaleziono śladów hamowania ciężarówki 4) Przejazd jest oznakowany prawidłowo, a widoczność wystarczająca do oceny sytuacji - jednakże pod warunkiem zatrzymania się przed znakiem STOP. Zatem biorąc po uwagę powyższe to kierowca jest ewidentnie winny kolizji. Złamał wszystkie przepisy i reguły zdrowego rozsądku. Zresztą zapłacił za to najwyższą cenę, ku przestrodze dla innych samobójców na przejazdach. Chciałbym zwrócić jeszcze uwagę na jeden szczegół: gdyby szynobus wywrócił się (jest lekki jak na pojazdy kolejowe), skutki dla pasażerów byłyby dużo poważniejsze. Ciekawe czy wtedy znalazłoby się tylu "obrońców" bezmyślnych kierowców powodujących wypadki na przejazdach. @Kamil: Poczytaj sobie o katastrofie w Polednie, może rozjaśni ci się nieco umysł |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|