Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Rudnik Kolonia: TIR wjechał w szynobus (wideo)

Utworzony przez mnm, 12 września 2011 o 12:15 Powrót do artykułu
Kierowca nie był "wycięty" z kabiny tylko został wydostany (dzięki okolicznemu mieszkańcowi) z pod własnego samochodu gdzie był uwięziony. Wypadł z kabiny i znalazł się pod nadwoziem ciężarówki.
0
A Tir nie był wywrócony na bok.
0
mnm napisał:
Kierowca nie był "wycięty" z kabiny tylko został wydostany (dzięki okolicznemu mieszkańcowi) z pod własnego samochodu gdzie był uwięziony. Wypadł z kabiny i znalazł się pod nadwoziem ciężarówki.
Słyszeli, że był wypadek, a resztę sobie dopisali "na oko". Masz rację. Twoja wersja jest prawdziwa.
0
wiem napisał:
Słyszeli, że był wypadek, a resztę sobie dopisali "na oko". Masz rację. Twoja wersja jest prawdziwa.
Witam, nikt nic nie dopisywał "na oko". Wszelkie wątpliwości rozwiewają wypowiedzi specjalistów w naszym filmie
0
Jaka szkoda, że zamiast szynobusu nie jechały luzem rozpędzone dwie lokomotywy towarowe ST44 (tzw. Gagary). Razem jakieś 230 ton. W 5 sekund przerobiłyby TIR-a na "żyletki". A idiotę-kierowcę zbierali po kawałku do worka na odcinku pół kilometra.
0
Słowo 'tir' na dobre zagościło w naszym potocznym języku, określając coś większego od Żuka, czy też innego pojazdu dostawczego. Skąd się wzięło takie określenie? Zapewne od widocznej na powyższym zdjęciu tablicy o niebieskim tle i białych literach. Jednak w tym konkretnym przypadku, złośliwcy, nawiązując do technicznego zaawansowania rodzimych wyrobów motoryzacyjnych z tamtych czasów, rozwijali ten skrót jako: Trasa I Remont. Ale to nie jest oczywiście prawidłowe tłumaczenie skrótu. Oficjalnych rozwinięć skróconej nazwy konwencji celnej, zawartej w Genewie w 1975 roku, w internecie można znaleźć co najmniej trzy. Wszystkie one jednak krążą wokół terminu: międzynarodowy transport/tranzyt drogowy, w oryginale zapisanym w języku francuskim. I to jest jedynie słuszna wersja TIR-a.
0
TIR napisał:
Słowo 'tir' na dobre zagościło w naszym potocznym języku, określając coś większego od Żuka, czy też innego pojazdu dostawczego. Skąd się wzięło takie określenie? Zapewne od widocznej na powyższym zdjęciu tablicy o niebieskim tle i białych literach. Jednak w tym konkretnym przypadku, złośliwcy, nawiązując do technicznego zaawansowania rodzimych wyrobów motoryzacyjnych z tamtych czasów, rozwijali ten skrót jako: Trasa I Remont. Ale to nie jest oczywiście prawidłowe tłumaczenie skrótu. Oficjalnych rozwinięć skróconej nazwy konwencji celnej, zawartej w Genewie w 1975 roku, w internecie można znaleźć co najmniej trzy. Wszystkie one jednak krążą wokół terminu: międzynarodowy transport/tranzyt drogowy, w oryginale zapisanym w języku francuskim. I to jest jedynie słuszna wersja TIR-a.
Możesz jaśniej? A dokładnie związek pomiędzy Twoimi wywodami z Wikipedii a realnym wypadkiem na przejeździe kolejowym? Może przytoczyć(jedno) ze znaczeń znaku Św. Andrzeja? Wyobraź sobie, że inni też mają wujka w Google:-D
0
— generation_next, dla mnie twoja wypowiedz jest poniżej jakiej kolwiek krytyki brałem udział w tym wypadku i modlę sie o tego człowieka ! Nie widziałeś tego jak walczy o życie przygnieciony tirem więc sie nie odzywaj i swoje uwagi może lepiej zachowaj dla siebie
0
FM Logistic - tarcze za okno, oczy na zapałki i but w podlogę. Bedzie to odrabiał całe życie.
0
Ano napisał:
— generation_next, dla mnie twoja wypowiedz jest poniżej jakiej kolwiek krytyki brałem udział w tym wypadku i modlę sie o tego człowieka ! Nie widziałeś tego jak walczy o życie przygnieciony tirem więc sie nie odzywaj i swoje uwagi może lepiej zachowaj dla siebie
To módl się dalej idioto,może coś "wymodlisz" w kategoriach cudu zwłaszcza że gość spowodował katastrofę w ruchu lądowym, a to nie jest szczegół!
0
Ano napisał:
— generation_next, dla mnie twoja wypowiedz jest poniżej jakiej kolwiek krytyki brałem udział w tym wypadku i modlę sie o tego człowieka ! Nie widziałeś tego jak walczy o życie przygnieciony tirem więc sie nie odzywaj i swoje uwagi może lepiej zachowaj dla siebie
12 lat temu musiałem ratować się skokiem do rowu, bo prawdopodobnie pijany kierowca ciężarówki (biała SCANIA) nie zmieścił się w łuku drogi w okolicach Mielca. Chciałbym sukinsyna-kierowcę zobaczyć, bo szybo się zmył..
Ostatnio edytowany 12 września 2011 o 21:19
0
Przede wszystkim trzeba zlikwidować pociągi regionalne w woj. lubelskim, te 9 osób w pociągu to absurd ekonomiczny. A to przecież roboczy poniedziałek rano. Taniej by było wynająć im taxi.
0
aron napisał:
Przede wszystkim trzeba zlikwidować pociągi regionalne w woj. lubelskim, te 9 osób w pociągu to absurd ekonomiczny. A to przecież roboczy poniedziałek rano. Taniej by było wynająć im taxi.
Ależ masz Aron "pożywkę" do wylewania swej głupoty na forum-nieprawdaż? Ciekawe czy też będziesz się tak bohatersko wypowiadał,gdy będą pisać o wypadku busa?
0
aron napisał:
Przede wszystkim trzeba zlikwidować pociągi regionalne w woj. lubelskim, te 9 osób w pociągu to absurd ekonomiczny. A to przecież roboczy poniedziałek rano. Taniej by było wynająć im taxi.
Napisano 49 minut temu #12 Przede wszystkim trzeba zlikwidować pociągi regionalne w woj. lubelskim, te 9 osób w pociągu to absurd ekonomiczny. A to przecież roboczy poniedziałek rano. Taniej by było wynająć im taxi. Nie wiedziałam że ekonomiczniej jest zapłacić przynajmniej 100zł za taxi niż 8zł za tą samą trasę przewozami regionalnymi. A ty deb***u jedż sobie taksóweczką jak ci tatuś na nią da, najlepiej skończ w najbliższem rowie. Irytują mnie tacy idioci którzy myślą tylko o sobie.
0
TIR napisał:
Słowo 'tir' na dobre zagościło w naszym potocznym języku, określając coś większego od Żuka, czy też innego pojazdu dostawczego. Skąd się wzięło takie określenie? Zapewne od widocznej na powyższym zdjęciu tablicy o niebieskim tle i białych literach. Jednak w tym konkretnym przypadku, złośliwcy, nawiązując do technicznego zaawansowania rodzimych wyrobów motoryzacyjnych z tamtych czasów, rozwijali ten skrót jako: Trasa I Remont. Ale to nie jest oczywiście prawidłowe tłumaczenie skrótu. Oficjalnych rozwinięć skróconej nazwy konwencji celnej, zawartej w Genewie w 1975 roku, w internecie można znaleźć co najmniej trzy. Wszystkie one jednak krążą wokół terminu: międzynarodowy transport/tranzyt drogowy, w oryginale zapisanym w języku francuskim. I to jest jedynie słuszna wersja TIR-a.
dzięki za opis tir-a A teraz możesz opracować mi opis ''tirówki''.
0
abc napisał:
dzięki za opis tir-a A teraz możesz opracować mi opis ''tirówki''.
Jestem autentycznie wdzięczny za tak ciekawą lekcję języka francuskiego Muszę to poćwiczyć ze swoją koleżanką
0
generation_next napisał:
Jestem autentycznie wdzięczny za tak ciekawą lekcję języka francuskiego Muszę to poćwiczyć ze swoją koleżanką
Bezwzględnie. Trening czyni mistrza.
0
generation_next napisał:
Jaka szkoda, że zamiast szynobusu nie jechały luzem rozpędzone dwie lokomotywy towarowe ST44 (tzw. Gagary). Razem jakieś 230 ton. W 5 sekund przerobiłyby TIR-a na "żyletki". A idiotę-kierowcę zbierali po kawałku do worka na odcinku pół kilometra.
a szkoda że ty nie leżałeś na torach bo byś nie pisał takich bzdur. jak nie znasz sprawy to po co oczerniasz niewinnego człowieka
0
kamil napisał:
a szkoda że ty nie leżałeś na torach bo byś nie pisał takich bzdur. jak nie znasz sprawy to po co oczerniasz niewinnego człowieka
Człowieku! Czy ty chociaż przeczytałeś ze zrozumieniem ten artykuł i inne dostępne źródła na ten temat? Jaki niewinny? 1) Szynobus ma zniszczony bok, zatem uderzenie (staranowanie) nastąpiło w momencie kiedy szynobus już znajdował się na przejeździe. 2) Stan i zniszczenia kabiny kierowcy ciężarówki wskazuje na to, że siła uderzenia była bardzo duża, wniosek - kierowca nawet nie zatrzymał się przed przejazdem 3) Nie znaleziono śladów hamowania ciężarówki 4) Przejazd jest oznakowany prawidłowo, a widoczność wystarczająca do oceny sytuacji - jednakże pod warunkiem zatrzymania się przed znakiem STOP. Zatem biorąc po uwagę powyższe to kierowca jest ewidentnie winny kolizji. Złamał wszystkie przepisy i reguły zdrowego rozsądku. Zresztą zapłacił za to najwyższą cenę, ku przestrodze dla innych samobójców na przejazdach. Chciałbym zwrócić jeszcze uwagę na jeden szczegół: gdyby szynobus wywrócił się (jest lekki jak na pojazdy kolejowe), skutki dla pasażerów byłyby dużo poważniejsze. Ciekawe czy wtedy znalazłoby się tylu "obrońców" bezmyślnych kierowców powodujących wypadki na przejazdach. @Kamil: Poczytaj sobie o katastrofie w Polednie, może rozjaśni ci się nieco umysł
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.