Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Rudnik Kolonia: TIR wjechał w szynobus (wideo)

Utworzony przez mnm, 12 września 2011 r. o 12:15 Powrót do artykułu
Kierowca nie był "wycięty" z kabiny tylko został wydostany (dzięki okolicznemu mieszkańcowi) z pod własnego samochodu gdzie był uwięziony. Wypadł z kabiny i znalazł się pod nadwoziem ciężarówki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Tir nie był wywrócony na bok.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mnm napisał:
Kierowca nie był "wycięty" z kabiny tylko został wydostany (dzięki okolicznemu mieszkańcowi) z pod własnego samochodu gdzie był uwięziony. Wypadł z kabiny i znalazł się pod nadwoziem ciężarówki.
Słyszeli, że był wypadek, a resztę sobie dopisali "na oko". Masz rację. Twoja wersja jest prawdziwa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wiem napisał:
Słyszeli, że był wypadek, a resztę sobie dopisali "na oko". Masz rację. Twoja wersja jest prawdziwa.
Witam, nikt nic nie dopisywał "na oko". Wszelkie wątpliwości rozwiewają wypowiedzi specjalistów w naszym filmie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaka szkoda, że zamiast szynobusu nie jechały luzem rozpędzone dwie lokomotywy towarowe ST44 (tzw. Gagary). Razem jakieś 230 ton. W 5 sekund przerobiłyby TIR-a na "żyletki". A idiotę-kierowcę zbierali po kawałku do worka na odcinku pół kilometra.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Słowo 'tir' na dobre zagościło w naszym potocznym języku, określając coś większego od Żuka, czy też innego pojazdu dostawczego. Skąd się wzięło takie określenie? Zapewne od widocznej na powyższym zdjęciu tablicy o niebieskim tle i białych literach. Jednak w tym konkretnym przypadku, złośliwcy, nawiązując do technicznego zaawansowania rodzimych wyrobów motoryzacyjnych z tamtych czasów, rozwijali ten skrót jako: Trasa I Remont. Ale to nie jest oczywiście prawidłowe tłumaczenie skrótu. Oficjalnych rozwinięć skróconej nazwy konwencji celnej, zawartej w Genewie w 1975 roku, w internecie można znaleźć co najmniej trzy. Wszystkie one jednak krążą wokół terminu: międzynarodowy transport/tranzyt drogowy, w oryginale zapisanym w języku francuskim. I to jest jedynie słuszna wersja TIR-a.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TIR napisał:
Słowo 'tir' na dobre zagościło w naszym potocznym języku, określając coś większego od Żuka, czy też innego pojazdu dostawczego. Skąd się wzięło takie określenie? Zapewne od widocznej na powyższym zdjęciu tablicy o niebieskim tle i białych literach. Jednak w tym konkretnym przypadku, złośliwcy, nawiązując do technicznego zaawansowania rodzimych wyrobów motoryzacyjnych z tamtych czasów, rozwijali ten skrót jako: Trasa I Remont. Ale to nie jest oczywiście prawidłowe tłumaczenie skrótu. Oficjalnych rozwinięć skróconej nazwy konwencji celnej, zawartej w Genewie w 1975 roku, w internecie można znaleźć co najmniej trzy. Wszystkie one jednak krążą wokół terminu: międzynarodowy transport/tranzyt drogowy, w oryginale zapisanym w języku francuskim. I to jest jedynie słuszna wersja TIR-a.
Możesz jaśniej? A dokładnie związek pomiędzy Twoimi wywodami z Wikipedii a realnym wypadkiem na przejeździe kolejowym? Może przytoczyć(jedno) ze znaczeń znaku Św. Andrzeja? Wyobraź sobie, że inni też mają wujka w Google:-D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
— generation_next, dla mnie twoja wypowiedz jest poniżej jakiej kolwiek krytyki brałem udział w tym wypadku i modlę sie o tego człowieka ! Nie widziałeś tego jak walczy o życie przygnieciony tirem więc sie nie odzywaj i swoje uwagi może lepiej zachowaj dla siebie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
FM Logistic - tarcze za okno, oczy na zapałki i but w podlogę. Bedzie to odrabiał całe życie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ano napisał:
— generation_next, dla mnie twoja wypowiedz jest poniżej jakiej kolwiek krytyki brałem udział w tym wypadku i modlę sie o tego człowieka ! Nie widziałeś tego jak walczy o życie przygnieciony tirem więc sie nie odzywaj i swoje uwagi może lepiej zachowaj dla siebie
To módl się dalej idioto,może coś "wymodlisz" w kategoriach cudu zwłaszcza że gość spowodował katastrofę w ruchu lądowym, a to nie jest szczegół!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ano napisał:
— generation_next, dla mnie twoja wypowiedz jest poniżej jakiej kolwiek krytyki brałem udział w tym wypadku i modlę sie o tego człowieka ! Nie widziałeś tego jak walczy o życie przygnieciony tirem więc sie nie odzywaj i swoje uwagi może lepiej zachowaj dla siebie
12 lat temu musiałem ratować się skokiem do rowu, bo prawdopodobnie pijany kierowca ciężarówki (biała SCANIA) nie zmieścił się w łuku drogi w okolicach Mielca. Chciałbym sukinsyna-kierowcę zobaczyć, bo szybo się zmył..
Ostatnio edytowany 12 września 2011 r. o 21:19
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przede wszystkim trzeba zlikwidować pociągi regionalne w woj. lubelskim, te 9 osób w pociągu to absurd ekonomiczny. A to przecież roboczy poniedziałek rano. Taniej by było wynająć im taxi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aron napisał:
Przede wszystkim trzeba zlikwidować pociągi regionalne w woj. lubelskim, te 9 osób w pociągu to absurd ekonomiczny. A to przecież roboczy poniedziałek rano. Taniej by było wynająć im taxi.
Ależ masz Aron "pożywkę" do wylewania swej głupoty na forum-nieprawdaż? Ciekawe czy też będziesz się tak bohatersko wypowiadał,gdy będą pisać o wypadku busa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aron napisał:
Przede wszystkim trzeba zlikwidować pociągi regionalne w woj. lubelskim, te 9 osób w pociągu to absurd ekonomiczny. A to przecież roboczy poniedziałek rano. Taniej by było wynająć im taxi.
Napisano 49 minut temu #12 Przede wszystkim trzeba zlikwidować pociągi regionalne w woj. lubelskim, te 9 osób w pociągu to absurd ekonomiczny. A to przecież roboczy poniedziałek rano. Taniej by było wynająć im taxi. Nie wiedziałam że ekonomiczniej jest zapłacić przynajmniej 100zł za taxi niż 8zł za tą samą trasę przewozami regionalnymi. A ty deb***u jedż sobie taksóweczką jak ci tatuś na nią da, najlepiej skończ w najbliższem rowie. Irytują mnie tacy idioci którzy myślą tylko o sobie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TIR napisał:
Słowo 'tir' na dobre zagościło w naszym potocznym języku, określając coś większego od Żuka, czy też innego pojazdu dostawczego. Skąd się wzięło takie określenie? Zapewne od widocznej na powyższym zdjęciu tablicy o niebieskim tle i białych literach. Jednak w tym konkretnym przypadku, złośliwcy, nawiązując do technicznego zaawansowania rodzimych wyrobów motoryzacyjnych z tamtych czasów, rozwijali ten skrót jako: Trasa I Remont. Ale to nie jest oczywiście prawidłowe tłumaczenie skrótu. Oficjalnych rozwinięć skróconej nazwy konwencji celnej, zawartej w Genewie w 1975 roku, w internecie można znaleźć co najmniej trzy. Wszystkie one jednak krążą wokół terminu: międzynarodowy transport/tranzyt drogowy, w oryginale zapisanym w języku francuskim. I to jest jedynie słuszna wersja TIR-a.
dzięki za opis tir-a A teraz możesz opracować mi opis ''tirówki''.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
abc napisał:
dzięki za opis tir-a A teraz możesz opracować mi opis ''tirówki''.
Jestem autentycznie wdzięczny za tak ciekawą lekcję języka francuskiego Muszę to poćwiczyć ze swoją koleżanką
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
generation_next napisał:
Jestem autentycznie wdzięczny za tak ciekawą lekcję języka francuskiego Muszę to poćwiczyć ze swoją koleżanką
Bezwzględnie. Trening czyni mistrza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
generation_next napisał:
Jaka szkoda, że zamiast szynobusu nie jechały luzem rozpędzone dwie lokomotywy towarowe ST44 (tzw. Gagary). Razem jakieś 230 ton. W 5 sekund przerobiłyby TIR-a na "żyletki". A idiotę-kierowcę zbierali po kawałku do worka na odcinku pół kilometra.
a szkoda że ty nie leżałeś na torach bo byś nie pisał takich bzdur. jak nie znasz sprawy to po co oczerniasz niewinnego człowieka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kamil napisał:
a szkoda że ty nie leżałeś na torach bo byś nie pisał takich bzdur. jak nie znasz sprawy to po co oczerniasz niewinnego człowieka
Człowieku! Czy ty chociaż przeczytałeś ze zrozumieniem ten artykuł i inne dostępne źródła na ten temat? Jaki niewinny? 1) Szynobus ma zniszczony bok, zatem uderzenie (staranowanie) nastąpiło w momencie kiedy szynobus już znajdował się na przejeździe. 2) Stan i zniszczenia kabiny kierowcy ciężarówki wskazuje na to, że siła uderzenia była bardzo duża, wniosek - kierowca nawet nie zatrzymał się przed przejazdem 3) Nie znaleziono śladów hamowania ciężarówki 4) Przejazd jest oznakowany prawidłowo, a widoczność wystarczająca do oceny sytuacji - jednakże pod warunkiem zatrzymania się przed znakiem STOP. Zatem biorąc po uwagę powyższe to kierowca jest ewidentnie winny kolizji. Złamał wszystkie przepisy i reguły zdrowego rozsądku. Zresztą zapłacił za to najwyższą cenę, ku przestrodze dla innych samobójców na przejazdach. Chciałbym zwrócić jeszcze uwagę na jeden szczegół: gdyby szynobus wywrócił się (jest lekki jak na pojazdy kolejowe), skutki dla pasażerów byłyby dużo poważniejsze. Ciekawe czy wtedy znalazłoby się tylu "obrońców" bezmyślnych kierowców powodujących wypadki na przejazdach. @Kamil: Poczytaj sobie o katastrofie w Polednie, może rozjaśni ci się nieco umysł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...