Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

36 km drogi za 36 mln zł. Największy w historii remont jednego odcinka drogi wojewódzkiej

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 6 czerwca 2019 r. o 08:09 Powrót do artykułu
Przebudowa tej drogi miała kosztować ponad 230 mln a nie 36 mln.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Remont kosztuje 230 mln a firma STRABAG zamieniła konstrukcje drogi za zgodą ZDW dzięki czemu zarobi grube miliony które to znowu nie zostaną w Polskiej firmie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drogi redaktorze! Dwie informacje w artykule i 50% błędów. Tak trudno się przyłożyć do pracy. Kompromitujesz siebie Dyrektora ZDW i Marszałka Województwa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to dobrze, że PSL-P0 już nie "opiekują" się Polską wschodnią.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejne wielkie przekręty!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem czy ta droga przetrwa zimę. Już po deszczach rozmywa nasypy. Jak tego nie umocnią to czarno to widzę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co za komentarze same przekręty widzą nasypy rozmyte przed zakończeniem nic pozytywnego mentalność wschodnia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Łoooooł... 36 km...!!! ja pierdziu historyczne wydarzenie... Czy już nadworny kronikarz PiSu wpisał do ksiąg to wielkopomne wydarzenie... Patrzcie polcy i palaki cud nad wisłą dobrobyt...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to dobrze, że PSL-P0 już nie "opiekują" się Polską wschodnią.
 Ale wiesz, że ten remont zlecil poprzedni zarząd województwa, czyli PO-PSL?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czego gardłujecie. Ta droga rozsypywała się przez kilkadziesiąt lat. Spytajcie się mieszkańców Parczewa i okolic (po okresie zimowym "roz. Po oddaniu będzie to rzeczywiście historyczne wydarzenie, bezpiecznie i szybko do Lublina... i nie tylko. PO i PSL odwlekały inwestycję jak tylko mogły przez 10 lat
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam tylko nadzieję że droga rowerowa będzie asfaltowa . Bo te z kostki brukowej to porażka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to dobrze, że PSL-P0 już nie "opiekują" się Polską wschodnią.
Ale wiesz, że ten remont zlecil poprzedni zarząd województwa, czyli PO-PSL?
 8 lat wam było mało na przejście z etapu zlecnia do realizacji :) VIA BALTICA i wasze głosowanie w EUROPARLAMENCIE TEZ MAM PRZYPOMNIEC?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prof. Legutko 2016: Julia Pitera z Jarosławem Wałęsą specjalne ściągnęli Francuzów na głosowanie po to, aby uwalić Via Carpatia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
6,5 miliona za kilometr... To dajcie mi to i codziennie będę chodził ten kilometr czy dwa bo i z powrotem na piechotę po łące żeby zarobić 6,5 miliona w całym swoim życiu,....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PIS wyło jak PO budowało drogi że przekręty bo drogo. To ile PIS wziął pod stołem że kilometr taki drogi? Kto odpowie za marnowanie publicznych pieniędzy??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam tylko nadzieję że droga rowerowa będzie asfaltowa . Bo te z kostki brukowej to porażka.
 Jedyny rzeczowy komentarz. Ja także mam taką nadzieję, 36 km przejechać spokojnie ścieżką, bez strachu, że ktoś ci zrobi z d... jesień średniowiecza to już coś. :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po pierwsze inwestycja była przygotowywana 4 lata, bo jest wpisana do finansowania z funduszy unijnych na lata 2014-20. Po drugie nie odróżniasz VIA Baltici od VIA Carpathii. Po trzecie głosowanie dotyczyło zamknięcia petycji w sprawie wpisania drogi VIA Carpathia do sieci TEN-T, a nie budowy tej drogi. Zamknięcie petycji było korzystne, bo dzięki temu można było zacząć budowę odcinka Lublin-Rzeszów bez czekania na decyzję UE. No i we wrześniu 2015 rząd PO-PSL ogłosił przetargi na budowę tych odcinków. Potem przyszedł rząd PiS i zrobił takie przyspieszenie, że podpisanie umów na budowę nastąpiło dopiero w 2018. Dwa i pół roku trzeba było czekać na rozstrzygnięcie przetargów. Teraz jest kolejne przyspieszenie: wojewoda potrzebuje aż 9 miesięcy, żeby wydać decyzję zezwalającą na budowę odcinka Kraśnik - Janów. Za PO takie decyzje wydawano w 5 miesięcy. Reszta odcinków nadal decyzji nie ma... Widać, że to priorytet dobrej zmiany...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PIS nie kradnie, czy nie zauważyłeś tego? Naprawia szkody po złodziejskiej formacji PO i PSL. Nie znasz szczegółów ale gadasz tylko aby nadawać na PIS. Zapamiętaj sobie , że tak dobrej formacji jak PIS to jeszcze nie było i jak naród będzie głosował za PIS to będzie tylko lepiej dla ciebie i i twoich wnuków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
***s://pl.wikipedia.org/wiki/Strabag Czyli płacą podatki w Polsce. Ale jak to komuś nie odpowiada to nich sam założy POLSKĄ FIRMĘ i staje do przetargu. Poza tym widział ktoś tu Austriaka? Budują podwykonawcami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak buduje strabag to wiadomo że ta droga po roku się rozleci
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...