Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A może by tak w związku z tym remontem, wiadukcik strzelić nad ul.Turystycznej?. No chyba, że od Al.Sp.Pracy będzie połączenie z Hajdowem bezpośrednie a Turystyczna będzie zaślepiona bo ma być nowa bliżej rzeki Bystrzycy tak jak to kiedyś planowano.Tak na prawdę to byłoby to logiczne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co 5 km przystanek. Rozpędzanie i hamowanie pociągu to ok 4 km, więc 120/godz. będzie pruł przez 5-8 km. Rewelacja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli można się wtrącić to logiczne byłoby przesunięcie peronu w Lubartowie bliżej Centrum w okolice ul. Lipowej. Odległość od Centrum do stacjo około 2 km - kawałek
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
po co przystanki na zadębiu i ponikwodzie? przecież tam są same pola. może lepiej zrobić przystanek w lubartowie gdzieś bliżej osiedli mieszkaniowych? wtedy byłoby więcej chętnych na pociąg. na razie mieszkańcy lubartowa mają busy i autobusy co 5-10 minut i przystanek autobusowy tuż pod nosem. a jakby puścić autobus szynowy w szczycie co 15 minut z ceną niższą od biletu na busa to będzie i frekwencja. ZTM i PKP z czasem mogliby pomyśleć o wspólnym bilecie aglomeracyjnym. tak sobie marzę....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kiedy pociąg do Parczewa? Wybory idą, to może znowu można by poobiecywać...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZNOWU WYCHODZI GŁUPOTA IDIOTÓW Z PKP I SAMORZĄDU!!LINIA NIE UŻYWANA OD PONAD 20 LAT,KIEDY SKOŃCZYŁY SIĘ TRANSPORTY DO ZSRR I PADŁY FIRMY(NOTABENE ROZP...PRZEZ NASZYCH "WSPANIAŁYCH"TFU POLITYKÓW!!)ZARABIAJĄCE NA TYM EKSPORCIE, MA BYĆ DOSTOSOWYWANA DO 120 KM/H???A CZEMU NIE TRASA DO WARSZAWY???DO RADOMIA???DO RZESZOWA"??TOTALNY deb***IZM, MARNOTRAWSTWO KASY I TYLE!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to sprawa dla CBA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do parczewa tylko busami
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wypowiadasz się nie znając faktów. Kolej myśli o przebudowie wszystkich linii i tylko myśli ponieważ nie ma na to pieniędzy. Dużych pieniędzy. Przebudowa odcinka do Lubartowa to wydatek kilkudziesięciu milionów złotych a do Warszawy kilku miliardów. Tutaj dokłada się samorząd województwa i pozyskano dotacje z Unii. Co do przebudowy linii do Warszawy to przecież nie raz już można było przeczytać, że dopiero przy nowym rozdaniu środków z Brukseli będzie można zacząć myśleć o linii kolejowej E7.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja bym chciał przywrócenia "włóczęgi północy" i pociągu Białystok-Lublin. W obu działała ruchoma melina!!!!. Przy okazji, może przebudować wiadukt i zlikwidować zakręt śmierci?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zenobi napisał:
A ja bym chciał przywrócenia "włóczęgi północy" i pociągu Białystok-Lublin. W obu działała ruchoma melina!!!!. Przy okazji, może przebudować wiadukt i zlikwidować zakręt śmierci?
Raz, jeden raz jechałem tym włóczęgą do Gdańska na wakacje... pierwszy i ostatni. To był koszmar... wyjechał z Lublina około 18, o ile pamiętam, w Gdańsku był późnym popołudniem, natomiast widoki zza okna wagonu - bardzo ładne, on jechał przez nie zniszczone "cywilizacją" tereny, nie zniszczone jeszcze do dzisiaj. Myślę jednak, że warto przywrócić tą linię do istnienia - do Lubartowa i jeszcze dalej. Busy busami, jednak szynobus będzie i szybszy i więcej ludzi weźmie i bezpieczniejszy. Nie łudźmy się, przyjdzie dzień, że do pociągów wrócimy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A gdzie się miniesz jak chcesz puszczać szynobus co 15 minut? Poza tym po co niby miszkańcy Lubartowa mają jeździć na Tatary i Klin? Co tam jest? Pociągi pasażerskie na tej linii nie mają po prostu sensu ekonomicznego. Będzie porażka jak w Zamościu na przykład. Też niby miał być hit, a frekwencja w wakacje oscyluje srednio ok. 50-60%, a co bedzie po wakacjach jak nie bedzie turystow z rowerami i przyjdzie zima? Ano pewnie 30-40% czyli kolejny bezsensowny nierentowny pociąg.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto będzie jechał pociągiem z Lublina do BIałegostoku 6 godzin, jak bus dojeżdża w 4 h 30 minut? No litości ludzie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
DREKOTR napisał:
ZNOWU WYCHODZI GŁUPOTA IDIOTÓW Z PKP I SAMORZĄDU!!LINIA NIE UŻYWANA OD PONAD 20 LAT,KIEDY SKOŃCZYŁY SIĘ TRANSPORTY DO ZSRR I PADŁY FIRMY(NOTABENE ROZP...PRZEZ NASZYCH "WSPANIAŁYCH"TFU POLITYKÓW!!)ZARABIAJĄCE NA TYM EKSPORCIE, MA BYĆ DOSTOSOWYWANA DO 120 KM/H???A CZEMU NIE TRASA DO WARSZAWY???DO RADOMIA???DO RZESZOWA"??TOTALNY deb***IZM, MARNOTRAWSTWO KASY I TYLE!!
Chcą zrobić? Niech robią. Do Warszawy 120 km/godz nie ma sensu - tu trzeba szybciej, minimum 150 km/godz, oraz ciężkich składów - wtedy miało by to sens. Swego czasu ta trasa, do Dęblina przynajmniej - była już dostosowana do 150km/godz... jeszcze za komuny(!) ją zrobiono... przed Dęblinem jest rozjazd w kierunku na Wrocław, całkiem porządne swego czasu torowiska były - nie wiem, jak teraz, dawno jechałem tą trasą. Jest to fragment linii nr 26, Łuków – Dęblin – Radom – linia jest dwutorowa, w całości zelektryfikowana Warto unowocześnić linię nr 68 Lublin – Stalowa Wola Rozwadów – Przeworsk, doskonała trasa do połączenia z Krakowem... Oj, dużo warto... Cały czas powtarzam - jeszcze z koleją się przeprosimy, nie łudźmy się, wrócimy do pociągów. Ekonomia, sytuacja paliwowa nas do tego zmuszą... może nie za rok, nie za 5 lat - ale to pewne. Trzeba już dzisiaj rozpocząć przygotowania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aron napisał:
a co bedzie po wakacjach jak nie bedzie turystow z rowerami i przyjdzie zima?
po wakacjach będą studenci i uczniowie. taki spec od komunikacji jak Ty tego nie wie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aron napisał:
A kto będzie jechał pociągiem z Lublina do BIałegostoku 6 godzin, jak bus dojeżdża w 4 h 30 minut? No litości ludzie
Proszę się nie śmiać, ale od dwóch lat jeździ pociąg z Terespola do Chełma przez Białą Podlaską, Łuków i Lublin. Podróż tym pociągiem z Białej Podlaskiej do Chełma trwa 5 godzin. Jest to pociąg regionalny. Nie można natomiast ułatwić życia mieszkańcom naszego województwa chcącym jechać bezpośrednio do Siedlec i Warszawy przedłużając linię z Łukowa do Siedlec bo to już inne województwo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aron napisał:
A gdzie się miniesz jak chcesz puszczać szynobus co 15 minut? Poza tym po co niby miszkańcy Lubartowa mają jeździć na Tatary i Klin? Co tam jest? Pociągi pasażerskie na tej linii nie mają po prostu sensu ekonomicznego. Będzie porażka jak w Zamościu na przykład. Też niby miał być hit, a frekwencja w wakacje oscyluje srednio ok. 50-60%, a co bedzie po wakacjach jak nie bedzie turystow z rowerami i przyjdzie zima? Ano pewnie 30-40% czyli kolejny bezsensowny nierentowny pociąg.
1. mijanki na przystankach. 2. nie mówię by ludzie jeździli na tatary i klin. teraz jeżdżą na podzamcze i co tam jest?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aron napisał:
""A gdzie się miniesz jak chcesz puszczać szynobus co 15 minut? Poza tym po co niby miszkańcy Lubartowa mają jeździć na Tatary i Klin? Co tam jest?"" odpowiadam: No, tak jakby... A niby po co mają jeździć do dworca PKS, na Ruską? Co tam jest? Ta linia prowadzi do Radzynia Podlaskiego... i dalej... ""Pociągi pasażerskie na tej linii nie mają po prostu sensu ekonomicznego. Będzie porażka jak w Zamościu na przykład. Też niby miał być hit, a frekwencja w wakacje oscyluje srednio ok. 50-60%, a co bedzie po wakacjach jak nie bedzie turystow z rowerami i przyjdzie zima? Ano pewnie 30-40% czyli kolejny bezsensowny nierentowny pociąg.""
Robi się to tak: w okresach, kiedy nie ma frekwencji - linię się zawiesza... albo redukuje kursy... albo zmniejsza się liczbę wagonów... swego czasu bardzo chętnie jeździłem na wakacje w Karkonosze, do Karpacza, Szklarskiej Poręby i okolic - tam są przepiękne tereny do łazęgi, ale - od kiedy zlikwidowano połączenie Lublin - Wrocław - Jelenia Góra (do Jeleniej Góry we Wrocławiu część wagonów z Lublina, bodajże z Wa-wy i chyba ze Szczecina były doczepiane do pociągu lokalnego), bardzo wygodny nocny pociąg, około południa było się już w Karpaczu - z kuszetkami (cha, był też z wagonem sypialnym - nieco dawniej i co ciekawe - w wakacje ten wagon cieszył się dużym powodzeniem, nie zawsze można było kupić miejsce...) przestałem tam jeździć. Samochodem własnym - koszmar, za daleko i za bardzo męcząca trasa, no i w sumie niewiele taniej... busem? - ooo nie! co za dużo to niezdrowo... raz jechałem busem w Bieszczady. I wystarczyło, wracałem już POCIĄGIEM. Nawet porównania nie ma! Niewiele dłużej, ale o ile WYGODNIEJ! A drożej? Raptem w sumie dla trzech osób - ze 30 - 40 złotych... za wygodną i spokojną jazdę? Bardzo warto, nie wysiadasz zmordowany, tak jak po kilkugodzinnej jeździe w ciasnym, dusznym i hałaśliwym busie, z nogami na bagażach, przypięty pasami (o ile są) do imitacji fotelika (trudno to nazwać wygodnym siedziskiem)... a kiedy jeszcze gorący dzień się trafi? no, co kto woli. Był znakomity ekspres do Gdyni z Lublina, około 6 rano wyjazd, w Gdyni już bodajże około 13, stamtąd - gdzie wola... i w wakacje prawie zawsze był PEŁNY. Jeździłem nim do Władysławowa, bardzo wygodny, wygodniejszy od tego nocnego na Hel... Też komuś przeszkadzał, zniknął... Dopóki taka będzie polityka różnych spółek kolejowych - dopóty będą mieli kłopoty z "obłożeniem" pociągów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co jest na Podzamczu? Ano 5 minut piechotą do Krakowskiego, szpitale, 10 razy więcej sklepów niż na Klinie no i najwazniejszy węzeł komunikacji miejskiej Lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w zimie zawsze frekwencja spada, tym bardziej w pociągach które są bardziej wrażliwe na złą pogodę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...