Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Budowa obwodnicy Lublina przyspiesza

Utworzony przez xxx, 22 czerwca 2012 r. o 08:14 Powrót do artykułu
Nigdzie nie pracują 24h na dobę. ściema
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tu się mylisz - bo mieszkam blisko węzła Lubartów i od 2- tygodni pracują na okrągło
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
skąd to wiesz jak w nogach śpisz
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak można mówić o przyspieszeniu prac na Dragadosie, skoro mają pół roku opóżnienia? Prace na trzech pozostałych odcinkach S-17 też przyspieszyły. Na trasie od Warszawy, czyli pomiędzy węzłami Sielce-Bogucin, miejscami drogowcy kładą już mieszankę bitumiczną. Panie Nalewajko co Pan wysyła do tej gazety? Na odcinku Konsorcjum Mota, PRD Lubartów, PRD Puławy, KPRD Lublin, bitumy leżą na około 18 z 24 kilometrów! Ładne mi miejscami... Z kolei na odcinku Bugucin-Dąbrowica ekipy pracują 24 godziny na dobę. Konstrukcje przyszłych wiaduktów i mostów już stoją. Gdzie to redakcja wyczytała? Chyba piszecie o cieciach? Kolejny artykuł sponsorowany przez Budimex? Prace najbardziej zaawansowane na Piaski-Witosa... Szkoda bardzo, skoro za 4 miesiące powinni oddać trasę do użytku, a są w ciemnej d...e. Ale kłamstwo powtarzane wielokrotnie, staje się prawdą. Brawo Redakcjo, dziękujemy Budimeksie za sponsorowanie artykułów na temat postepów Waszych prac. Ile kosztuje taka reklama?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak można mówić o przyspieszeniu prac na Dragadosie, skoro mają pół roku opóżnienia? Prace na trzech pozostałych odcinkach S-17 też przyspieszyły. Na trasie od Warszawy, czyli pomiędzy węzłami Sielce-Bogucin, miejscami drogowcy kładą już mieszankę bitumiczną. Panie Nalewajko co Pan wysyła do tej gazety? Na odcinku Konsorcjum Mota, PRD Lubartów, PRD Puławy, KPRD Lublin, bitumy leżą na około 18 z 24 kilometrów! Ładne mi miejscami... Z kolei na odcinku Bugucin-Dąbrowica ekipy pracują 24 godziny na dobę. Konstrukcje przyszłych wiaduktów i mostów już stoją. Gdzie to redakcja wyczytała? Chyba piszecie o cieciach? Kolejny artykuł sponsorowany przez Budimex? Prace najbardziej zaawansowane na Piaski-Witosa... Szkoda bardzo, skoro za 4 miesiące powinni oddać trasę do użytku, a są w ciemnej d...e. Ale kłamstwo powtarzane wielokrotnie, staje się prawdą. Brawo Redakcjo, dziękujemy Budimeksie za sponsorowanie artykułów na temat postepów Waszych prac. Ile kosztuje taka reklama?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak spia w nocy to tez pracuja tyle ze umyslowo myslac co beda jutro robic
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko ładnie pięknie na S-17 ale co z obwodnicą w kierunku Rzeszowa od wezła Dabrowica do węzła Konopnica. Umarł w butach czy kolejne kacyki cos mieszają?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dżordż Klunej napisał:
Jak można mówić o przyspieszeniu prac na Dragadosie, skoro mają pół roku opóżnienia? Prace na trzech pozostałych odcinkach S-17 też przyspieszyły. Na trasie od Warszawy, czyli pomiędzy węzłami Sielce-Bogucin, miejscami drogowcy kładą już mieszankę bitumiczną. Panie Nalewajko co Pan wysyła do tej gazety? Na odcinku Konsorcjum Mota, PRD Lubartów, PRD Puławy, KPRD Lublin, bitumy leżą na około 18 z 24 kilometrów! Ładne mi miejscami... Z kolei na odcinku Bugucin-Dąbrowica ekipy pracują 24 godziny na dobę. Konstrukcje przyszłych wiaduktów i mostów już stoją. Gdzie to redakcja wyczytała? Chyba piszecie o cieciach? Kolejny artykuł sponsorowany przez Budimex? Prace najbardziej zaawansowane na Piaski-Witosa... Szkoda bardzo, skoro za 4 miesiące powinni oddać trasę do użytku, a są w ciemnej d...e. Ale kłamstwo powtarzane wielokrotnie, staje się prawdą. Brawo Redakcjo, dziękujemy Budimeksie za sponsorowanie artykułów na temat postepów Waszych prac. Ile kosztuje taka reklama?
Podbudowa bitumiczna na odcinku od węzła Sielce do węzła Bogucin została położona na ok. 36 proc. ciągu głównego, czyli niecałych 9 km trasy. Do wspomnianych 18 km trochę brakuje, chyba że obie jezdnie policzymy razem, ale wtedy długość całego odcinka zwiększy się z 24 do 48 km. Wykonawca zadania nr 1 by dotrzymać terminu umowy przypadającego na początek marca przyszłego roku musi zakończyć prace przy układaniu nawierzchni przed zimą. Tymczasem na zadaniu nr 5 ruszyło układanie warstwy podbudowy na lewej jezdni, a na drugiej jezdni brakuje tylko ścieralnej. Niemal na wszystkich obiektach nad przyszłą eską prowadzone są prace wykończeniowe a przy większości mocno zaawansowane dojazdy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Podbudowa bitumiczna na odcinku od węzła Sielce do węzła Bogucin została położona na ok. 36 proc. ciągu głównego, czyli niecałych 9 km trasy." Mówimy o robotach wykonanych czy sprzedanych? "Tymczasem na zadaniu nr 5 ruszyło układanie warstwy podbudowy na lewej jezdni, a na drugiej jezdni brakuje tylko ścieralnej. Niemal na wszystkich obiektach nad przyszłą eską prowadzone są prace wykończeniowe a przy większości mocno zaawansowane dojazdy." Pasowałoby napisać na jakiej długości, a jest ona marna. Co z obiektami w ciągu S17?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dżordż Klunej napisał:
Jak można mówić o przyspieszeniu prac na Dragadosie, skoro mają pół roku opóżnienia? Prace na trzech pozostałych odcinkach S-17 też przyspieszyły. Na trasie od Warszawy, czyli pomiędzy węzłami Sielce-Bogucin, miejscami drogowcy kładą już mieszankę bitumiczną. Panie Nalewajko co Pan wysyła do tej gazety? Na odcinku Konsorcjum Mota, PRD Lubartów, PRD Puławy, KPRD Lublin, bitumy leżą na około 18 z 24 kilometrów! Ładne mi miejscami... Z kolei na odcinku Bugucin-Dąbrowica ekipy pracują 24 godziny na dobę. Konstrukcje przyszłych wiaduktów i mostów już stoją. Gdzie to redakcja wyczytała? Chyba piszecie o cieciach? Kolejny artykuł sponsorowany przez Budimex? Prace najbardziej zaawansowane na Piaski-Witosa... Szkoda bardzo, skoro za 4 miesiące powinni oddać trasę do użytku, a są w ciemnej d...e. Ale kłamstwo powtarzane wielokrotnie, staje się prawdą. Brawo Redakcjo, dziękujemy Budimeksie za sponsorowanie artykułów na temat postepów Waszych prac. Ile kosztuje taka reklama?
Dragados nie ma pół roku opóźnienia bo dopiero w styczniu wszedł na budowę (w przybliżeniu pół roku temu) Prace tam cały czas trwają i to całkiem sprawnie - wiem bo mieszkam niedaleko przyszłego węzła Lubartów. Nawet jeśli mają więc opóźnienia to niewielkie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
LBN napisał:
Dragados nie ma pół roku opóźnienia bo dopiero w styczniu wszedł na budowę (w przybliżeniu pół roku temu) Prace tam cały czas trwają i to całkiem sprawnie - wiem bo mieszkam niedaleko przyszłego węzła Lubartów. Nawet jeśli mają więc opóźnienia to niewielkie.
Dragados nie buduje tylko węzła.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...