Nigdzie nie pracują 24h na dobę. ściema
|
|
I tu się mylisz - bo mieszkam blisko węzła Lubartów i od 2- tygodni pracują na okrągło
|
|
skąd to wiesz jak w nogach śpisz
|
|
Jak można mówić o przyspieszeniu prac na Dragadosie, skoro mają pół roku opóżnienia?
Prace na trzech pozostałych odcinkach S-17 też przyspieszyły. Na trasie od Warszawy, czyli pomiędzy węzłami Sielce-Bogucin, miejscami drogowcy kładą już mieszankę bitumiczną.
Panie Nalewajko co Pan wysyła do tej gazety? Na odcinku Konsorcjum Mota, PRD Lubartów, PRD Puławy, KPRD Lublin, bitumy leżą na około 18 z 24 kilometrów! Ładne mi miejscami...
Z kolei na odcinku Bugucin-Dąbrowica ekipy pracują 24 godziny na dobę. Konstrukcje przyszłych wiaduktów i mostów już stoją.
Gdzie to redakcja wyczytała? Chyba piszecie o cieciach? Kolejny artykuł sponsorowany przez Budimex?
Prace najbardziej zaawansowane na Piaski-Witosa... Szkoda bardzo, skoro za 4 miesiące powinni oddać trasę do użytku, a są w ciemnej d...e. Ale kłamstwo powtarzane wielokrotnie, staje się prawdą. Brawo Redakcjo, dziękujemy Budimeksie za sponsorowanie artykułów na temat postepów Waszych prac. Ile kosztuje taka reklama?
|
|
Jak można mówić o przyspieszeniu prac na Dragadosie, skoro mają pół roku opóżnienia?
Prace na trzech pozostałych odcinkach S-17 też przyspieszyły. Na trasie od Warszawy, czyli pomiędzy węzłami Sielce-Bogucin, miejscami drogowcy kładą już mieszankę bitumiczną.
Panie Nalewajko co Pan wysyła do tej gazety? Na odcinku Konsorcjum Mota, PRD Lubartów, PRD Puławy, KPRD Lublin, bitumy leżą na około 18 z 24 kilometrów! Ładne mi miejscami...
Z kolei na odcinku Bugucin-Dąbrowica ekipy pracują 24 godziny na dobę. Konstrukcje przyszłych wiaduktów i mostów już stoją.
Gdzie to redakcja wyczytała? Chyba piszecie o cieciach? Kolejny artykuł sponsorowany przez Budimex?
Prace najbardziej zaawansowane na Piaski-Witosa... Szkoda bardzo, skoro za 4 miesiące powinni oddać trasę do użytku, a są w ciemnej d...e. Ale kłamstwo powtarzane wielokrotnie, staje się prawdą. Brawo Redakcjo, dziękujemy Budimeksie za sponsorowanie artykułów na temat postepów Waszych prac. Ile kosztuje taka reklama?
|
|
jak spia w nocy to tez pracuja tyle ze umyslowo myslac co beda jutro robic
|
|
Wszystko ładnie pięknie na S-17 ale co z obwodnicą w kierunku Rzeszowa od wezła Dabrowica do węzła Konopnica. Umarł w butach czy kolejne kacyki cos mieszają?
|
|
Podbudowa bitumiczna na odcinku od węzła Sielce do węzła Bogucin została położona na ok. 36 proc. ciągu głównego, czyli niecałych 9 km trasy. Do wspomnianych 18 km trochę brakuje, chyba że obie jezdnie policzymy razem, ale wtedy długość całego odcinka zwiększy się z 24 do 48 km. Wykonawca zadania nr 1 by dotrzymać terminu umowy przypadającego na początek marca przyszłego roku musi zakończyć prace przy układaniu nawierzchni przed zimą. Tymczasem na zadaniu nr 5 ruszyło układanie warstwy podbudowy na lewej jezdni, a na drugiej jezdni brakuje tylko ścieralnej. Niemal na wszystkich obiektach nad przyszłą eską prowadzone są prace wykończeniowe a przy większości mocno zaawansowane dojazdy. |
|
"Podbudowa bitumiczna na odcinku od węzła Sielce do węzła Bogucin została położona na ok. 36 proc. ciągu głównego, czyli niecałych 9 km trasy."
Mówimy o robotach wykonanych czy sprzedanych?
"Tymczasem na zadaniu nr 5 ruszyło układanie warstwy podbudowy na lewej jezdni, a na drugiej jezdni brakuje tylko ścieralnej. Niemal na wszystkich obiektach nad przyszłą eską prowadzone są prace wykończeniowe a przy większości mocno zaawansowane dojazdy."
Pasowałoby napisać na jakiej długości, a jest ona marna. Co z obiektami w ciągu S17?
|
|
Dragados nie ma pół roku opóźnienia bo dopiero w styczniu wszedł na budowę (w przybliżeniu pół roku temu) Prace tam cały czas trwają i to całkiem sprawnie - wiem bo mieszkam niedaleko przyszłego węzła Lubartów. Nawet jeśli mają więc opóźnienia to niewielkie. |
|
Dragados nie buduje tylko węzła. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|