Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
To jakaś tajemnica kto ile dał?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
naprawdę z betonu ? no no no :) nareszcie coś drgnęło w tym temacie :) jakość lepsza, trwałość dłuższa, budulec krajowy, a nie importowane komponenty ropopochodne do asfaltu :) i cena nie wiele wyższa od tradycyjnej drogi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiadomo, że oba odcinki Budimex wziął.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Autor powinien chyba dodać, że ten beton to będzie cementowy a nie asfaltowy jak to zazwyczaj do tej pory było. O tym czy lepsza jakość zapewne zdecyduje wykonanie a zbyt wielkiego doświadczenia w tej konstrukcji raczej nie mamy, podobnie jeżeli chodzi o trwałość także na rewelacje bym nie liczył. Zależy ona głównie od jakości wykonania i utrzymania zimowego a nasze solenie (NaCl) na beton cementowy działa jak "rozpuszczalnik". Jedynie z tym budulcem mogę się zgodzić, chociaż i to nie do końca. Wszystko zależy od tego skąd Budimex będzie brał cement, wcale nie jest powiedziane, że to będzie krajowy. Natomiast beton asfaltowy i tak głównie składa się z krajowego kruszywa różnych frakcji a asfaltu to tam jest chyba z 5 lub max 7% a i ten pochodzi z naszych rafinerii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakiś matoł sobie wymyślił, że będzie to z betonu cementowego zapewne jakiś dyrektor, który zazwyczaj na niczym się nie zna i nie bierze pod uwagę czynników utrzymani i naprawy a okras trwałości to chyba z 5 lat więcej od asfaltowej. Wszystkie oferty z cenami są na stronie generalnej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moim    skromym    zdaniem S 17 powinny robić 2 firmy jedna z  Lubartowa bardzo ważne z regionu Lubelskiego i   Budimex z Warszawy .2  Najważniejsze praca wykonana była bardzo dobrze z gwarancją
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moim skromym zdaniem S 17 powinny robić 2 firmy jedna z Lubartowa bardzo ważne z regionu Lubelskiego i Budimex z Warszawy .2 Najważniejsze praca wykonana była bardzo dobrze z gwarancją
Lubartów to bankruci, watpie zeby ich dopuszczono - o ile w ogóle startowali i mowimy o tej samej firmie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budimex bierze oba kawałki co wiadomo od dobrych kilku dni.....takie mamy media że ich interesuje kot na drzewie a nie sprawy dotyczące regionu. Zamiast spisania info ze strony gddika jakaś gazeta mogłaby się dowiedzieć co z odcinkiem garwolin-wawa który nie ma nawet zaproszenia do składania ofert
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moim zdaniem tylko DRAGAOS S.A bo tok jak oni robią to nikt nie da rady powoli dokładnie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moim zdaniem tylko DRAGAOS S.A bo tok jak oni robią to nikt nie da rady powoli dokładnie
To rozumiem taki żarcik był?,bo było widać jak ta firma robiła część obwodnicy Lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zawsze zaczynaja od najłatwiejszych a najtrudniejsze odcinki realizują latami.Efekt jest taki ze całość to pewnie na 2025 bedzie gotowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto podejmie decyzję o skorzystaniu z reklamacji dotyczącej pierwszego odcinka Kurow węzeł Jastkow który się zapada ma koleiny i ubytki w jezdni a ma on dwa lata. Firma się zwinie a naprawa będzie na koszt podatnika
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zdaniem jakiegoś typa zapada się jezdnia od Kurowa do Jastkowa??? Nie zauważyłem, moim zdaniem to bardzo solidnie wykonana droga.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Autor powinien chyba dodać, że ten beton to będzie cementowy a nie asfaltowy jak to zazwyczaj do tej pory było. O tym czy lepsza jakość zapewne zdecyduje wykonanie a zbyt wielkiego doświadczenia w tej konstrukcji raczej nie mamy, podobnie jeżeli chodzi o trwałość także na rewelacje bym nie liczył. Zależy ona głównie od jakości wykonania i utrzymania zimowego a nasze solenie (NaCl) na beton cementowy działa jak "rozpuszczalnik". Jedynie z tym budulcem mogę się zgodzić, chociaż i to nie do końca. Wszystko zależy od tego skąd Budimex będzie brał cement, wcale nie jest powiedziane, że to będzie krajowy. Natomiast beton asfaltowy i tak głównie składa się z krajowego kruszywa różnych frakcji a asfaltu to tam jest chyba z 5 lub max 7% a i ten pochodzi z naszych rafinerii.
beton asfaltowy? beton cementowy? to jakis konkurs na głupote roku?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Potwierdzam są odcinki gdzie są już dołki a w nich wyrzuca do góry to jest miejsce w stronę do lublin na pierwszych 3 km w ogóle nie równo pierwsze mostki dołki później po 5 km przed zjazdem do BP i przed zjazdem na nałęczów potem przed zjazdem na starą drogę do bidy 3 km doły katapulta i tam gdzie robili rzeczkę znowu się zapada katapulta w drugą stronę trochę lepiej ale też są miejsca gdzie wyrzuca pozdrawiam wykonawców tej drogi ale jest lepiej niż na A -4 która ciągle jest w remoncie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...