Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Busy z Lublina do Warszawy będą jechały godzinę dłużej

Utworzony przez ~lublinianin~, 9 marca 2010 o 06:31 Powrót do artykułu
Nareszcie. Trzon transportu oparty na busach to trzeci świat. Busy powinny dowozić ludzi na małe odległości na liniach podmiejskich.
0
A GDZIE SZYBKIE KOLEJE???????
0
A tyle razy pisałem, że problem leży pośrodku, tzn w łamaniu przepisów ruchu drogowego i stosowanie się busów do rozkładów jazdy oraz zatwierdzanie rozkładów jazdy przez pracowników Marszałka łamiąc przepisy kodeksu drogowego. W końcu siedzą tam osoby które miały kontakt z transportem. A gdzie jest , o co wielokrotnie pytałem, prokuratura. Przecież tamki stan rzeczy zagrażał bezpieczeństwu pasażerów (utrata zdrowia i życia). Co? Polityka górą? Jak za tzw komuny? A fe..
0
TO pierwszy krok żeby zacząć wycofywać się z tej zacofanej formy transportu. Żadna ekspresówka nie będzie wystarczająco bezpieczna dla chłopców-aronowców. Czas zacząć domagać się szybkiej kolei, to jedyne rozsądne rozwiązanie, oczywiście konieczne też są zmiany w samej PKP, poprawa wydajności, sprawności zarządzania, czystości, komfortu, punktualności itp. (to tak wymieniam w razie gdyby Aron chciał mnie zaskoczyć swymi uwagami
0
Przypominam, że Przewozy Regionalne należą do marszałków województw i nie są w żaden sposób połączone kapitałowo z grupą PKP. Ale fakt kolej na tej trasie to podstawa. Oby wygrała opcja III. Patrz: http://www.plk-inwestycje.pl/fileadmin/Prezentacje/Linia_nr_ 7_prezentacja_p1.pdf
0
Nie no świetnie nie dość ze nie ma się jak dostać do tej wawy, to jeszcze kombinują jak wydłużyć podróż tym którzy z tego korzystają, a kolei jak nie ma tak nie ma, zostaną tylko śmierdzące bankrutujące Peksy. Brawo Panie Grabczuk.
0
wekendowy busik napisał:
Nie no świetnie nie dość ze nie ma się jak dostać do tej wawy, to jeszcze kombinują jak wydłużyć podróż tym którzy z tego korzystają, a kolei jak nie ma tak nie ma, zostaną tylko śmierdzące bankrutujące Peksy. Brawo Panie Grabczuk.
Wsadź sobie silnik rakietowy w dupę to dolecisz tam za 5 minut głąbie. Bezpieczeństwo ludzi i innych kierujących jest ważniejsze niż twoje widzi-misie. Nie wiesz jakie są drogi w Polsce? Są byle jakie i nie ma innego wyjścia jak dostosować prędkość do panujących warunków. A jak ci to nie pasuje to idź z apelem do GDDKiA i wykrzycz, czemu nie budują dróg szybkiego ruchu w szybszym tempie...
0
pociagami trzeba jezdzic szybka kolej niech wkoncu sie wezma za te pociagi ile ludzi by jezdzilo jak by z lublina do wawy pociagiem jechalo sie 1,5h
0
A co z innymi trasami ? Czyżby tam busy nie łamały przepisów ? Jeszcze nie widziałem a dużo jeżdżę ,aby bus poza terenem zab. jechał 70 km/h . Dodając jeszcze inne wykroczenia, to mamy pełny obraz sytuacji . Oczywiście kierowcy zawodowi korzystają z CB i mają kontrole gdzieś . Może zakazać używania CB ? ? ?
0
Idiotyzm. Prowadząc pojazd 70 km/h także można spowodować wypadek, zważywszy na innych "uczestników ruchu" pałętających się po polskich drogach. Te 3,5 godziny jazdy do Warszawy to nawet nie jeden, a trzy kroki wstecz. W latach 70-tych i 80-tych tyle się jechało do Warszawy rozklekotanym sanosem lub tamem z PKS, przy czym wtedy autobusy miały po drodze dwa 15-minutowe postoje w Rykach i Garwolinie. A teraz tyle samo ma jeździć "express"? Będzie pewnie tak, jak czyni to już dzisiaj jeden z przewoźników: na prostych odcinkach jedzie 90-100 km/h, po czym zajeżdża na jakąś stację paliw i stoi bez sensu 20 minut, żeby "wyrównać czas".
0
No pięknie. To teraz żeby zdążyć do wawy na zajęcia w sobotę o 8.30 będę musiała wyjeżdżać o 4:00. Bo pociąg o 5:05 w soboty nie kursuje. Nic mądrzejszego panowie Grabczuk i Jurkowski nie mogli wymyślić?
0
Dkl napisał:
Idiotyzm. Prowadząc pojazd 70 km/h także można spowodować wypadek, zważywszy na innych "uczestników ruchu" pałętających się po polskich drogach. Te 3,5 godziny jazdy do Warszawy to nawet nie jeden, a trzy kroki wstecz. W latach 70-tych i 80-tych tyle się jechało do Warszawy rozklekotanym sanosem lub tamem z PKS, przy czym wtedy autobusy miały po drodze dwa 15-minutowe postoje w Rykach i Garwolinie. A teraz tyle samo ma jeździć "express"? Będzie pewnie tak, jak czyni to już dzisiaj jeden z przewoźników: na prostych odcinkach jedzie 90-100 km/h, po czym zajeżdża na jakąś stację paliw i stoi bez sensu 20 minut, żeby "wyrównać czas".
Czy uważasz,że można bezpiecznie przewozić ludzi,jadąc 3,5 godziny bez odpoczynku ? Przepisy dotyczące ruchu drogowego a szczególnie przewozu osób są podobne w całej UE . Wypadek można spowodować jadąc nawet 20 km/h ,ale skutki są troszeczkę inne...
0
krzesimir napisał:
A co z innymi trasami ? Czyżby tam busy nie łamały przepisów ? Jeszcze nie widziałem a dużo jeżdżę ,aby bus poza terenem zab. jechał 70 km/h . Dodając jeszcze inne wykroczenia, to mamy pełny obraz sytuacji . Oczywiście kierowcy zawodowi korzystają z CB i mają kontrole gdzieś . Może zakazać używania CB ? ? ?
Na innych trasach firma na M pewnie nie jeździ i nie jest zainteresowana wykoszeniem konkurencji:).
0
~ona~ napisał:
No pięknie. To teraz żeby zdążyć do wawy na zajęcia w sobotę o 8.30 będę musiała wyjeżdżać o 4:00. Bo pociąg o 5:05 w soboty nie kursuje. Nic mądrzejszego panowie Grabczuk i Jurkowski nie mogli wymyślić?
Tobie się śpieszy,więc musimy narażać innych na utratę zdrowia czy życia ??? Zaraz ktoś napisze,że musi być w W-wie o 3 w nocy i co biedaczek ma zrobić ? W innych krajach połączenia autobusowe (busy to raczej na zasadzie taxi) są o wiele rzadsze a szczególnie w weekend ,więc nie narzekajmy . Zawsze można wyjechać wieczorem dnia poprzedniego,albo własnym autem .
0
WSZYSCY ŁAMIĄ PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO, ZBYT SZYBKA JAZDA ITD.... ABY PATRZEĆ JAK KTOŚ WPADNIE NA POMYSŁ BY W SAMOCHODACH WYPUSZCZANYCH NA POLSKI RYNEK WPROWADZAĆ OGRANICZNIKI PRĘDKOŚCI, 70KM/H I BASTA BO I PO CO WIĘCEJ JAK BRAK AUTOSTRAD I TRAS SZYBKIEGO RUCHU, I JAKIE OSZCZĘDNOŚCI WTEDY BĘDĄ W BUDŻECIE BO NIE TRZEBA BĘDZIE BUDOWAĆ NOWYCH DRÓG, NA PODWYŻKI I PREMIE DLA PARTJNYCH NIEUDACZNIKÓW ZASIADAJĄCYCH W ADMINISTRACJI WIĘCEJ KASY PRZYPADNIE!!! ŁAMANIE PRZEPISÓW WYNIKA ZE ZŁAJ INFRASTRUKTURY, WEŹCIE SIĘ DO ROBOTY I ZRÓBCIE KONKRETNĄ DROGĘ Z LUBLINA DO WARSZAWY ZAMIAST KARAĆ KIEROWCÓW ZA TO ŻE JESTEŚCIE PASOŻYTAMI!!!! WIECIE CO POWIEDZIAŁ NIEMIECKI MINISTER GDY TĘPI PARLAMENTARZYŚCI Z UNII EUROPEJSKIEJ ZACZĘLI WYWIERAĆ PRESJĘ NA NIEMIECKI RZĄD BY WPROWADZILI OGRANICZENIA PRĘDKOŚCI NA NIEMIECKICH AUTOSTRADACH??? TAK WPROWADZIMY OGRANICZENIE DO 400KM/H JEŻELI SIĘ TEGO DOMAGACIE ALE NIE MNIEJ!!!
0
jeżdżę busami prawie codziennie i nie zauważyłem żeby, którykolwiek z kierowców jechał niebezpiecznie. Dostosowują prędkość do warunków na drodze. A pasażerom, którym to nie odpowiada mogą jeździć Polonusami, będą mieli przerwy w Rykach i Garwolinie a w Warszawie będą po 4 godzinach jazdy (mniej więcej). Sam się wk****** jak jeżdżą łamagi po 40-50 km/h w obszarze niezabudowanym, a tacy są na tej trasie.
0
Najwazniejsze BEZPIECZENSTWO brawo wlodarze.
0
pani z pieskiem napisał:
Czy uważasz,że można bezpiecznie przewozić ludzi,jadąc 3,5 godziny bez odpoczynku ? Przepisy dotyczące ruchu drogowego a szczególnie przewozu osób są podobne w całej UE . Wypadek można spowodować jadąc nawet 20 km/h ,ale skutki są troszeczkę inne...
Nie wiem o co ci chodzi, bo - owszem, można. Przepisy dotyczące czasu pracy kierowców mówią o 4,5-godzinnym czasie nieprzerwanej jazdy, po czym ma nastąpić 45-minutowa przerwa. Dotyczy to zarówno kierowców cieżąrówek przewożących węgiel, jak i kierowców autobusów, busów itp.
0
on napisał:
Tobie się śpieszy,więc musimy narażać innych na utratę zdrowia czy życia ??? Zaraz ktoś napisze,że musi być w W-wie o 3 w nocy i co biedaczek ma zrobić ? W innych krajach połączenia autobusowe (busy to raczej na zasadzie taxi) są o wiele rzadsze a szczególnie w weekend ,więc nie narzekajmy . Zawsze można wyjechać wieczorem dnia poprzedniego,albo własnym autem .
Nie porównuj Polski do "innych krajów", bo tam jest nieco inny poziom zamożności społeczeństwa i - przede wszystkim są drogi, autostrady, po których można jeździć nieco szybciej niż 70 km/godz. A jeśli ktoś nie lubi autostrad, to ma do wyboru pociągi - szybkie, czyste, punktualne. Radzisz wyjeżdżać dzień wcześniej? A to dobre I pewnie nocleg w Mariotcie, a dla "mniej zasobnych" na Dworcu Centralnym?
0
Czekamy na obiecana szybka kolej Warszawa Lublin,oraz na kolej miejską. Bez tego bedziemy stali w korkach.
0
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.