Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Dąbie: Zginął uciekając przed policją

Utworzony przez ~Kierowca~, 11 sierpnia 2008 r. o 11:56 Powrót do artykułu
Jak to się wyprzedza inne akta?? Słowo daję, jestem już kierowcą kilka lat, a nie zdarzyło mi sie jeszcze wyprzedzić żadnego akta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Naucz się czytać a potem komentuj
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Normalnie jakbym nie znal sie na autach to bym nic nie mowil ale... JAK POLONEZ MOZE JECHAC Z "!!ZAWROTNĄ PRĘDKOŚCIĄ!!" ;o SZOK normaline:D bueehhee graty dla geniusza:D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hmm, ile to kierowca dostanie za to ? 1. Nie zatrzymanie się do kontroli drogowej. 2. Jazda pod wpływem alkoholu. 3. Stwarzanie zagrożenia na drodze niebezpieczną jazdą. 4. Przekroczenie dozwolonej prędkości. i najważniejsze: 5. Nieumyślne spowodowane śmierci. Głupi polaczek, ma za swoje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz