Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
DK63 ruch jak na drodze powiatowej, DK82, od Łęcznej na wschód podobnie, DK74, Frampol - Szczebrzeszyn też. Tymczasem DW835 ruch znacznie większy (5-14 tysięcy w 2010) i ciągle tylko wojewódzka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
takie raporty są dla sportu czy coś z tego wynika? czy to znaczy że w końcu doczekamy się obwodnicy Niemiec czy po prostu mamy się podbudować że ruch na trasie do takiego miasteczka jak Lubartów jest tylko 3 razy mniejszy niż na obwodnicy wrocławia? Czy zmienione zostaną priorytety budowy dróg i dwupasmówka z Lublina złączy się z obwodnicą Lubartowa czy po prostu w Niemcach postawią jeszcze jedne światła aby ludzi zniechęcić do jazdy i zmienić siłą statystykę? Może jeszcze jedną szkołę w Ciecierzynie bo korek na wlocie do Ciecierzyna nie sięga do Leonowa. Albo kilka nowych marketów z wjazdem bezpośrednio na krajówkę? Można kurcze na prawdę mogę pomóc w tworzeniu rozwiązań zniechęcających do jazdy tą drogą, sam nadkładam ponad 15km w jedną stronę byle by tej "krajówki" trzymać się z daleka!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na Zamość jest większy ruch niż na Chełm. Ekspresowa 17 powinna być pierwsza budowana.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do gość trasa 835 ma innego zarządcę i pewnie jest w lepszym stanie niż nie jedna krajowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
z tego wychodzi że największy ruch w promieniu 50km jest na trasie Lublin-Kraśnik/Lubartów a nie na trasce do Warszawy... także te priorytety to tak słabo określone :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dyrektorzy jeszcze nie zmienieni! Już najwyższa pora wymienić na nowych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obwodnica Wrocławia w najbardziej obleganych fragmentach ma 4-5 pasów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a lublin - Lubartów???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W radio komunikat podano, że w Dorohusku na przejściu w roku 2015 przekroczyło milion tirów a innych mniejszych pojazdów około pół miliona, to kto rację ma co do natężenia ruchu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
... ruch tranzytowy nie omija obwodnicy Lublina, a samo miasto jest dużym odbiorcą frachtu realizowanego przez transport kołowy ... - A CZEGO SIE MOZNA BYLO SPODZIEWAC PO WPROWADZENIU OPLAT DLA CIEZAROWEK ZA JAZDE PO OBWODNICY ??? - D E B I L I Z M decydentow !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na Zamość jest większy ruch niż na Chełm. Ekspresowa 17 powinna być pierwsza budowana.
Je..ać Zamość! Tylko Lublin!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
... ruch tranzytowy nie omija obwodnicy Lublina, a samo miasto jest dużym odbiorcą frachtu realizowanego przez transport kołowy ... - A CZEGO SIE MOZNA BYLO SPODZIEWAC PO WPROWADZENIU OPLAT DLA CIEZAROWEK ZA JAZDE PO OBWODNICY ??? - D E B I L I Z M decydentow !!!
Czytaj ze zrozumieniem - chodzi o ciężarówki wjeżdżające do Lublina jako punktu docelowego - jest ich 3.100. Z kolei 2.200 ciężarówek omija Lublin obwodnicą. Nie wiem gdzie widzisz problem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...