Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jabłonna: Gaz w szkole. Ewakuowali uczniów

Utworzony przez ja, 17 grudnia 2012 r. o 13:46 Powrót do artykułu
Poprawnie powinno być "w Jabłonnie" a nie "w Jabłonnej". Jabłonna odmienia się jak Częstochowa, a nie mówi się przecież "w Częstochowej"....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem uczniem tego właśnie gimnazjum i chciałbym pogratulować nauczycielom oraz Pani dyrektor za szybką i skuteczną akcje i powiadomienie służb.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poziom umysłu gimbus konkretny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o jejku anonimus jaki ty jestes wdzieczny -,- ....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no poniusl ich melanz
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
brawo pogratulować trzeba w tym wypadku rodzicom szkoda mi go bo rodzice widzą tylko córki a jego traktują jak piąte koło u wozu.szkoda chłopaka matka go nie wychowała wiadomo z jakiej jest rodziny zostawiła go samopas a wiadomo ulica nie jest odpowiednim miejscem dla zostawionego bez opieki chłopaka .wiadomo chłopak się na świat nie prosił i takie gadanie matki a co ja mu mogę zrobić to brak odpowiedzialności i dojrzałości oraz zainteresowania ze strony rodziców a zwłaszcza matki. mają na sumieniu i inne występki i są policji znani jak na swój wiek bardzo dobrze.rodzice w kosciele przed ołtarzem a dziecko co ??? chodzi nocami nie wiadomo gdzie i co robi i zkąd bierze kasę na używki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz