Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jak nie być żebrakiem Europy

Utworzony przez m-brothers, 21 listopada 2009 r. o 15:05 Powrót do artykułu
Czytając ten opis można zauważyć bark jakiegokolwiek pomysłu na Lubelszczyznę.Wg mnie najgorsze to były rządy pana Pruszkowskiego.Rozwinęło się kolesiostwo na ogromną skalę.Pan Wasilewski też niewiele robi.Zdaję sobie jednak sprawę że nie jest łatwo nadgonić zaległości z 10 lat.Mam 27 lat i studiuję na WPiA na UMCS-ie.Więcej znajomych z podstawówki spotykam w Warszawie niż w Lublinie.Do końca studiów mieszkam tutaj ale później i ja uciekam stąd bo nie ma tutaj żadnych perspektyw i szans na normalne i godne życie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest zupełnie jasne czego UE od nas oczekuje. Trzeba postawić na turystykę a raczej na eko-turystykę kwalifikowaną. Wypadałoby poznać standardy, opracować projekty i nie prosić o kasę . Sama "przyjdzie". W każdym bądź razie - przemysł produkcyjny WON. Tutaj ma być czysto, biednie i przaśnie !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko zmiana władzy może dać nam jakiś impuls. Wg mnie to urzednicy blokują rozwój miasta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"JAK NIE ZOSTAĆ ŻEBRAKIEM EUROPY ? " Wyprowadzić się z Lublina...,mówi się,że najczęściej żebrzą bezradni i mało ambitni,niewykształceni ludzie.Zdaje się być to absurdem-tyle uczelni a zaradność rodzimych urzędów zepchnęła nas na pozycję największego petenta Europy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
m-brothers napisał: