Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubelskie: Zlecają następny remont torów, choć jednego nie skończyli

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 31 stycznia 2019 r. o 09:10 Powrót do artykułu
Na trasie Lublin Deblin ciagle krolestwo niwkompetencji Dojnej Zmiany od roku nic sie nie dzieje. Podobno strajkuje inwestor
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Przejezdność głównej linii ma być przywrócona jesienią tego roku...." - człowieku jak na wiosnę następnego roku pojedziemy pociągiem to będzie dobrze !!! Widziałeś na jakim etapie są prace ? Bo są miejsca gdzie wygląda to jak po bombardowaniu, czołgiem by nie przejechał a Ty twierdzisz że do jesieni będą tędy pociągi rosnąć ? Prędziej mi drugi fiu...wyrośnie niż tak się stanie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Odetną połączenia do Warszawy bo nie ten kandydat wygrał wybory.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale najpierw jest faza projektowania przez 8-10 miesięcy - więc nic nie odetną, a następnie jak już będzie częściowa przejezdność na odcinku Dęblin-Lublin to dopiero wchodzą z robotami - i tyle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby nie błędy w zaplanowaniu i realizowaniu przetargu w latach 2014 - 2015 za czasów Żmijanów - z czasów PSL/PO - czyli "złodziejskiej zmiany" i niekompetencja Włochów z Astaldi to remont na odcinku Dęblin-Lublin byłby zaawansowany w 80%, na szczęście Budimex na odcinku Pilawa-Dęblin radzi sobie znacznie lepiej/ Najważniejsze że remontują tory, a nie jak poprzednicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i co z tego a gdzie zapowiadana odbudowa drugiego toru i elektryfikacja linii,dlaczego pomiędzy Parczewem a Łukowem nie jest prowadzona żadna modernizacja i nie zatrzymują się pociągi pasażerski,tam mieszkają gorsi ludzie,jak długo jeszcze będzie trwała ta szopka,nie można było o tym pomyśleć kiedy linia nie była używana przez 12 lat?!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby nie błędy w zaplanowaniu i realizowaniu przetargu w latach 2014 - 2015 za czasów Żmijanów - z czasów PSL/PO - czyli "złodziejskiej zmiany" i niekompetencja Włochów z Astaldi to remont na odcinku Dęblin-Lublin byłby zaawansowany w 80%, na szczęście Budimex na odcinku Pilawa-Dęblin radzi sobie znacznie lepiej/ Najważniejsze że remontują tory, a nie jak poprzednicy.
 Nie kłam. Inwestycja była zaplanowana przez PO/PSL, ale to Muszyński z PiS wymyślił, żeby kontrakt podzielić na kilka mniejszych. I przez to kontrakt na Lublin-Dęblin wygrali Włosi. Gdyby nie ta decyzja, to cały kontrakt do Pilawy dostałby Budimex i nie byłoby problemu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tylko czy "przejezdność" przez Dęblin oznacza, że pociągi spokojnie pojadą, czy będą "przejeżdżać" 20km/h?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Remontują to dobrze, ale jednego nie rozumiem - z chwilą powrotu pociągów na "starą" trasę jakie to szybkie / 120 km/godz./ pociągi - oprócz ewentualnie towarowych będą pędziły przez Parczew ,Łuków i przede wszystkim dokąd?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby nie błędy w zaplanowaniu i realizowaniu przetargu w latach 2014 - 2015 za czasów Żmijanów - z czasów PSL/PO - czyli "złodziejskiej zmiany" i niekompetencja Włochów z Astaldi to remont na odcinku Dęblin-Lublin byłby zaawansowany w 80%, na szczęście Budimex na odcinku Pilawa-Dęblin radzi sobie znacznie lepiej/ Najważniejsze że remontują tory, a nie jak poprzednicy.
 koleś, o tej porze roku to już powinno być  skończone, a nie 80%. twoja teoria nie ma sensu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kiedyś miasto Dęblin to kolejarze rowery.wojska to przecież Hanoi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przyśpieszanie do 120 km/h ma sens tylko na dłuższym dystansie. Z Lubartowa do Parczewa jest jakieś 30 km.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uwazam ten ocinek przez lubartow. Powinen byc z elektrfowany
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak słyszę nazwisko pana Volvo, to mi się nóż w kieszeni otwiera. Sprawdźcie dlaczego wyleciał z PKP PLK.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby nie błędy w zaplanowaniu i realizowaniu przetargu w latach 2014 - 2015 za czasów Żmijanów - z czasów PSL/PO - czyli "złodziejskiej zmiany" i niekompetencja Włochów z Astaldi to remont na odcinku Dęblin-Lublin byłby zaawansowany w 80%, na szczęście Budimex na odcinku Pilawa-Dęblin radzi sobie znacznie lepiej/ Najważniejsze że remontują tory, a nie jak poprzednicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby nie błędy w zaplanowaniu i realizowaniu przetargu w latach 2014 - 2015 za czasów Żmijanów - z czasów PSL/PO - czyli "złodziejskiej zmiany" i niekompetencja Włochów z Astaldi to remont na odcinku Dęblin-Lublin byłby zaawansowany w 80%, na szczęście Budimex na odcinku Pilawa-Dęblin radzi sobie znacznie lepiej/ Najważniejsze że remontują tory, a nie jak poprzednicy.
 Myślisz,że ktoś poza fanami pasków grozy wierzy w twoj polityczny propagandowy bełkot?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.