Znam wynik badania! W normie, nie ma powodu do niepokoju.
|
|
Nareszcie ktoś zajmie się tym problemem. Proponuję jeszcze przyjrzeć się tirom na Spółdzielczości Pracy. Jakaś masakra.
|
|
Jak nie można wprowadzić zakazu wjazdu ciężarówek i tirów jak np w Warszawie i w Łodzi obowiązuje zakaz wjazdu ich od 6 do 22.Mało tego obowiązuje jeszcze zakaz wyprzedzania a u nas jeżdżą jak chcą nie raz widzę jak na obu pasach jezdni stoi i po kilkanaście ciężarówek
|
|
Na Ducha podobnie, zrobili zjazd z obwodnicy i od razu wielotonowe pojazdy korkują dodatkowo to świetnie rozwiązane skrzyżowanie.
|
|
Możecie się wyprowadzić , wyjechać , czy POstarać się o kredyt .
|
|
Jak kur... wczesniej jezdzily bo nie bylo obwodnicy to bylo wszystko ok tak? A teraz juz nie pasuje? Wyprowadzcie sie na laki lub pola i tam nie bedzie ruchu!
|
|
podobno pan Żuk, to świetny logistyk. Do dworca PKP można było zrobić z wiaduktu bezkolizyjny zjazd "ślimakiem" w dół na prawo. A tu jego urzędnicy, pseudo-eksperci z Zarządu Dróg i Mostów wymyślili zjazd na światłach w lewo i to z jednego pasa. Ludzie, śpieszący się do pociągu stoją w korku i czekają na zjazd ze dwie lub trzy zmiany świateł. A do pociągu ludzie się śpieszą, jak nigdzie indziej. Chwalcie dalej tego pseudo-gospodarza, postójcie sobie w korkach! Może jak ktoś z was nie zdąży na pociąg, to zastanowi się, co to za bałwan projektował ten wiadukt i co to za bałwan go zatwierdził. Wojciech Górski, Lublin City-Tour.
|
|
My mieszkancy al Sikorskiego tez mamy sedecznie dosc. Kolejka TIRow stoi permanentnie od kladki do Ronda Krwiodawcow. Smrod spalin jest nie do wytrzymania. Natomiast wieczorem i noca TIRy pedza z nadmierna predkoscia po nierownosciach jezdni. Huk jest taki ze trudno wytrzymac Naczepy najezdzajac na zapadniete studzienki powoduja potworny halas i drgania ktore sa odczowalne w domach . W moim domu pojawily sie peknieca na scianach . Prosimy postawcie ograniczenie predkosci max do 40 km/h oraz radar.
|
|
A dlaczego tak się dzieje, że tiry wjeżdżają do miasta? A dlatego, że zamiast robić strefę ekonomiczną i przemysłową przy granicy miasta, to buduje się markety w środku osiedli, oddziela się osiedla magazynami (Bronowice, Felin), a jednocześnie bloki stawia niemal jeden na drugim (Laurowa, itp.). Należało tak zmienić plan zagosp. przestrzennego, aby dzielnice łączyły osiedla mieszkaniowe, skwery, parki, małe sklepiki, a markety, magazyny, ewentualne zakłady produkcyjne powstawały na obrzeżach miasta przy obwodnicy.
|
|
A dlaczego tak się dzieje, że tiry wjeżdżają do miasta? A dlatego, że zamiast robić strefę ekonomiczną i przemysłową przy granicy miasta, to buduje się markety w środku osiedli, oddziela się osiedla magazynami (Bronowice, Felin), a jednocześnie bloki stawia niemal jeden na drugim (Laurowa, itp.). Należało tak zmienić plan zagosp. przestrzennego, aby dzielnice łączyły osiedla mieszkaniowe, skwery, parki, małe sklepiki, a markety, magazyny, ewentualne zakłady produkcyjne powstawały na obrzeżach miasta przy obwodnicy.Lublin - to nie Wrocław, gdzie mają hipermaketowe Bielany. Zapytajcie o to byłych prezydentów i obecnego prezydenta miasta, w jaki sposób zostali przekonani, by budować hipermarkety w centrum miasta i niszczyć prywatny handel. Jeśli coś nie mieści się w logice myślenia, to trzeba znaleźć inną motywację do ich działań. |
|
A ja nie rozumie jednego. Dlaczego obwidnica jest platna. Rozumie wylot w strone Warszawy Zamoscia czy w przyszlosci Rzeszowa. Ale obwodnica miasta od wezla slawinek do poiwdzmy wezla swidnik powinna byc bezplatna... wowczas zadne tiry po miescie nie beda jezdzily.
|
|
Bardzo dużo Tirów jedzie od Krancowej przez Kunickiego do Diamentowej czasami masakra
Czego jadą w godzinach szczytu?
|
|
A ja nie rozumie jednego. Dlaczego obwidnica jest platna. Rozumie wylot w strone Warszawy Zamoscia czy w przyszlosci Rzeszowa. Ale obwodnica miasta od wezla slawinek do poiwdzmy wezla swidnik powinna byc bezplatna... wowczas zadne tiry po miescie nie beda jezdzily.Albo postawić bramki do poboru przez miasto. |
|
My mieszkancy al Sikorskiego tez mamy sedecznie dosc. Kolejka TIRow stoi permanentnie od kladki do Ronda Krwiodawcow. Smrod spalin jest nie do wytrzymania. Natomiast wieczorem i noca TIRy pedza z nadmierna predkoscia po nierownosciach jezdni. Huk jest taki ze trudno wytrzymac Naczepy najezdzajac na zapadniete studzienki powoduja potworny halas i drgania ktore sa odczowalne w domach . W moim domu pojawily sie peknieca na scianach . Prosimy postawcie ograniczenie predkosci max do 40 km/h oraz radar.To postuluj o równą drogę kretynie |
|
Jak nie można wprowadzić zakazu wjazdu ciężarówek i tirów jak np w Warszawie i w Łodzi obowiązuje zakaz wjazdu ich od 6 do 22.Mało tego obowiązuje jeszcze zakaz wyprzedzania a u nas jeżdżą jak chcą nie raz widzę jak na obu pasach jezdni stoi i po kilkanaście ciężarówekGdzieś dzwoni tylko nie wiadomo gdzie najpierw sprawdź informacje a potem się wypowiadaj. W Warszawie jest zakaz godzinowy od 7 do 10 i od 16 do 20 następnie jest zakaz od 6 do 22 i ten obejmuje trasę S8. W Łodzi jest zakaz od 6 do 20 w dni powszednie nie dotyczy wjazdów gospodarczych dostaw oraz aut udających się na załadunek a zakaz jest związany z remontem trasy średnicowej czyli DK1. Są też zakazy we Wrocławiu, Gliwicach, Toruniu, Poznaniu tylko w tych miastach centra logistyczne firmy czy markety są na obrzeżach miast i dojazd do nich jest możliwy bez naruszenia zakazu wjazdu. |
|
Decydenci schowali głowy w piasek bo wstyd teraz i nie przyznają się z\że dali doopy przy projektowaniu obwodnicy i dróg naokoło Lublina.Droga do zagłębia Łęczna-Puchaczów powinna być nowa od węzła Mełgiewska nowym śladem Stara 82 powinna zostać jako lokalna , międzygminna.A tak mamy co mamy, krzyk i słuszny, tłok , normalnie jak taka dróżka, a rozwiązania brak.
|
|
Decydenci schowali głowy w piasek bo wstyd teraz i nie przyznają się z\że dali doopy przy projektowaniu obwodnicy i dróg naokoło Lublina.Droga do zagłębia Łęczna-Puchaczów powinna być nowa od węzła Mełgiewska nowym śladem Stara 82 powinna zostać jako lokalna , międzygminna.A tak mamy co mamy, krzyk i słuszny, tłok , normalnie jak taka dróżka, a rozwiązania brak.Czyli - powtarza się stare powiedzenie: "jaki pan - taki kram", jaka władza - taki boordel. |
|
Prze.ebane ma ten prezydent. Każdy artykuł to jego wina.
|
|
to czy tiry nie omijają płatnych odcinków nie trzeba badać było widać piknie dziś 29 października na Witosa i do ronda przy PKS.... ( nie mądrzy ludzie postanowili zrobić sobie remoncik na łączniku do Graffa - FAK JU). Tir za tirem próbujący zawrócić ew. przejechać przez miasto do Białegostoku. Moim skromnym zdaniem jedyna rozwiązanie to Viatol na wylotówkach z miasta i zwrot kosztów dla ruchu lokalnego... Ew. Policja trzepiąca każdą Tirówkę w mieście... inaczej obwodnice nic nie dadzą
|
|
Czy wszyscy urzędnicy i politycy nie widzą problemu z przepełnieniem drogi Lublin - Łęczna przecież to widać gołym okiem bez żadnych pomiarów. Droga wąska bez pobocza z mnóstwem zakazów i niestety jedyna łącząca pojezierze i cały region z Lublinem. Praktycznie wszystkie satelickie miasta mają już w miarę dobre połączenie a Świdnik jest wręcz faworyzowany kiedy ktoś zajmie się właśnie tą drogą bo budowa kolejnych fotoradarów w nagrodę zamiast poszerzenia, wykonania odcinków do wyprzedzania tirów i innych traktorów, budowa chodników w tranzytowych miejscowościach przerasta horyzonty myślowe władzy tej i pewnie następnej. Sądzę ,że Świdnik i Lubartów powinny dostać jeszcze po odcinku autostrady a reszta czyli taki Parczew Włodawa Łęczna i inne niech na nic nie liczą czyli taka Warszawka w lokalnym wydaniu.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|