Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
protestują tylko oszo..my popierające PiS. Ci co głosują na PO wiedzą, że to dla ich dobra i chętnie z tej pensji by wogóle zrezygnowali, ale boją się mówić. A nauczyciele jako ludzie wykształceni popierają decyzje PO, tylko ciemnieki wybierają PiS.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja też jeszcze nie wzięłam pensji za listopad, ale nie wolno mi marudzić bo ja nie jestem nauczycielem. Ja muszę czekać cierpliwie do końca miesiąca, a też mam na utrzymaniu rodzinę i znicze też musiałam kupić. Wpadłam na genialny pomysł i zostawiłam sobie na lampki z październikowych poborów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nauczyciele powoli zabijają samorządy. Sam również pracuję w urzędzie gminy i widzę jak jest i co się stało po ostatnich podwyżkach. Musieliśmy wstrzymać 3 dość potrzebne inwestycje tylko dlatego, że nie byłoby możliwości wypłacenia pensji nauczycielom. Teraz nie ma już zagrożenia dla nich, ale urząd stoi przy ścianie. Związkowe pijawy już się szykują na kolejne wykrzykiwanie i walki o następne podwyżki, a samorządy ledwo zipią.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz