Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
dlatego wolę jechać do Warszawy PKSem niż Con..sem, chociaż wiem ,że mam gdzie nogi rozłożyć i kolana się nie obijają o poprzedzający fotel
0
O jejku. Ciekawe, że tyle już jeżdzą i dpoiero teraz ITD zauważyłą te błędy? A może nie chcieli widzieć?
Poza tym już coraz trudniej znaleźć busy samoróbki, a większość to robią profesjonalne firmy i ktoś je wyjeżdzające z fabryki dopuszcza. Teraz powinni się wziąść za inspektorów ITD dlaczego do tej pory tolerowali taki stan, przecież nagle samochody nie przytyły?

Nagle robią szum bo 18 osób zginęło? a co niewiedzieli do czego wsiadają i ilu może jechać? Ludzie sami powinni wiedzieć czy mogą jechać, a sami chcą ryzykować życie nikt ich nie zmusza, sami się pakują i awanturują jak ich busiarze nie chcą wziąść.

Poza tym śmieszne jest stwierdzenie, że ludzie stoją miedzy siedzeniami. JEżeli jest w dowodzie wpisane, że są miejsca stojące i są uchwyty to mogą jechać oczywiście w dopuszczalnej liczbie.
0
"...Trasy pasażerskie obsługują przeważnie A HREF="http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101012/KRAJSWIAT/861697583">pojazdy dostawcze przerobione na autobusy – mówi Mariusz Szabała, naczelnik Wydziału Inspekcji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie." Naczelnik w HTML nadaje :DDD
0
Ani właściciele firm przewozowych ani pracownicy okręgowych stacji kontroli pojazdów nie chcieli się wypowiadać na ten temat. – Nie będę kalać własnego gniazda – powiedział nam jeden z nich. No i mamy jasność. Ręka rękę myje. Teraz wyjdzie na to, że to tylko "bezduszni" inspektorzy ITD odbierają chleb przewoźnikom i utrudniają zwykłym ludziom dojazdy do szkół, pracy, na zakupy itp. W Polsce musi dopiero wydarzyć się tragedia, żeby niektórzy obudzili się z ręką w nocniku. Ale co tam... I tak za wszystko winą zostanie obarczony premier Tusk, bo to on przecież wszędzie osobiście wpycha po 17 osób do merca sprintera.
0
W POLSCE JAK KTOŚ POWIEDZIAŁ URZĘDNICY NIE KIERUJĄ SIĘ ROZUMEM,TYLKO EMOCJAMI I DZIAŁAJĄ JAK OSZOŁOMY!!STAŁA SIĘ TRAGEDIA I ITD ZACZĘŁA KONTROLĘ BUSÓW, JAK NA AUTOSTRADZIE W NIEMCZECH AUTOKAR ZABIŁ 13 OSÓB, TO ITD ZACZĘŁA KONTROLĘ AUTOKARÓW,PRZYKŁADY MOŻNA MNOŻYĆ..MNIE PÓŁ ROKU I POWRÓCIMY DO NORMALKI!!CZYLI OLEWACTWA, UDAWANIA I TWORZENIA STATYSTYK,TO CO URZĘDNICY KOCHAJĄ...ZNOWU JAKIŚ deb*** WE MGLE,ALBO PO PIJAKU ZABIJE 10-20 0SÓB I TUSKOURZĘDASY PODNIECĄ SIĘ I ZACZNĄ KONTROLE!!TO PRAWIE JAK NA WOJNIE, PORUSZENIE GAWIEDZI W MOMENCIE WYBUCHU BOMBY!!MAM TAKĄ PROPOZYCJE,PŁAĆMY KASĘ NA URZĘDASÓW KIEDY RZECZYWIŚCIE PRACUJĄ CZYLI TE KILKA DNI W ROKU,BO POTEM TYLKO UDAJĄ I BIORĄ KASĘ!!
0
Mysle ze jak wymienie pierwsza i ostatnia litere nazwy pewnego popularnego przewoźnika na 5 liter A***R to wszyscy beda wiedzieli o co chodzi. bylem uczestnikiem przewozu 37 osob (16 siedzialo, 20 stalo, kierowca). Dodatkowo z pasazerem siedzacym na przodzie z duma liczyli ile osob wsiadalo i wysiadalo z busa. Skandal!!! Rozumie ze czasy sa ciezkie i zeby utrzymac prace tak robia, ale zycie ludzie i bezpieczenstwo przewozu osob jest wazniejsze! Promonuje zajac sie ta sprawa, wystarczy zrobic zdjecie busowi w piatek lub niedziele w okolicach szpitalu na abramowicach zeby przekonac sie o powadze sytuacji.
0
co za bzdura!! jesli ten mercedes sprinter ma blizniacze kola to jest przystosowany przez producenta do masy calkowitej 4,6 tony, a jesli jest zbita do 3,5 tony to tylko po to zeby uciec przed podatkami i zeby mozna bylo jezdzic bez prawa jazdy na ciezarowke, co tez jest zrobione przez producenta, nie jest to widzimisie wlasciciela poniewaz w Polsce masa samochodu jest Nie do ZMIENIENA, konstrukcyjnie (hamulce zawieszenie silnik ) sa takie same w tej i tej wersji wagowej, a te przerobione busy w 80 procentach przerobione sa przez firme z sanoka ktora ma wszystkie potrzebne certyfikaty (jest to ogromna firma ) pare procent przerabiana przez inne mniejsze firmy a reszta robiona w garazu to smietnik tak to prawda
0
niektórzy to potrafią zrobić w garażu busa dla ludzi z towarówki... np. w pewnej miejscowości na B. za Lbn-em
0
Co się dzieje na trasie Lublin-Lubartów !!!!!!!!! To istny horror i zgroza !!!! Zwłaszcza w godzinach 5- 7 rano ,oraz po południu i ok 21h - przeładowane busy , ludzie dosłownie przylepieni do przydniej szyby busa - a raczej trumny na kółkach !!! Ale oczywiście ITD smacznie śpi o 5 rano !!! A Policja udaje ,że nic nie widzi !!! Że nie dostaje sygnałów ,że to nie ona ma reagować - to kutwa kto jak nie Policja ma urzędowe prawo nadzoru nad ruchem drogowym ?! A busy pana Szacha - kto wydaje im przeglądy techniczne ?!!!!!!! Pytam kto ?
0
Kraśnicka policja 10 lat temu próbowała ten temat ruszyć. Niestety prokurator umorzył...
0
a czy ktos sie zajmie busami i autobusami na trasie lublin-swidnik przez zadebie?? zaden bus nie mialby podbitego przegladu jakby nie dawali w lape, i tak sami miasto swidnik nie chce aby do swidnika jezdzilo mpk, czemu? bo przewoznicy prywatni oplacaja tam urzednikow!!!
0
Jak zwykle po glośnym wypadku akcja "kontrola" przez 2 dni a potem ... powrót do smutnej rzeczywistości i na tym koniec. Policja w naszym kraju patrzy tylko na prędkość reszta ich nie interesuje, a potem są własnie takie wypadki. No Ale cóż skoro obok patrolu drogówki można przezjechać przeładowanym autem, lewym pasem, z włączonymi przecimgilenymi w piękny dzień, lub też zmienić pas bez sygnalizacji kierunkowskazem byleby tylko nie przekroczyć dozwolonej prędkosci, to czemu się dziwić. Policja tylko urządza polowania na kierowców którzy ośmielili się o 15 km/h przekroczyć prędkość. Reszta wykroczeń ich totalnie nie obchodzi.
0
gdyby Inspekcja Transportu Drogowego prowadziła kontrole wczesnym rankiem dowiedziała by się jak wyglądają przeładowane busy na trasie Krasnystaw-Lublin przed 7,oo rano i o czym rozmawiają "busiarze" przez CB-radio.POza tym czy ktoś zwracał uwagę na to,że siedzenia w busach są upychane blisko jeden za drugim i wysocy pasażerowie mają problemy z usytuowaniem nóg.A są przepisy ile ma być odległości pomiędzy siedzeniami.
0
krasnostawiak napisał:
gdyby Inspekcja Transportu Drogowego prowadziła kontrole wczesnym rankiem dowiedziała by się jak wyglądają przeładowane busy na trasie Krasnystaw-Lublin przed 7,oo rano i o czym rozmawiają "busiarze" przez CB-radio.POza tym czy ktoś zwracał uwagę na to,że siedzenia w busach są upychane blisko jeden za drugim i wysocy pasażerowie mają problemy z usytuowaniem nóg.A są przepisy ile ma być odległości pomiędzy siedzeniami.
Założyć busiarzom urządzenia rejestrujące prędkość i czas pracy. Na początek wszystkim przewoźnikom na międzynarodowych trasach. Tam się jeździ ile grat wyciąga. Potem, zająć się krajowymi śmigantami. Jak się takich wyplewi będzie bezpieczniej...
0
Gość napisał:
Założyć busiarzom urządzenia rejestrujące prędkość i czas pracy. Na początek wszystkim przewoźnikom na międzynarodowych trasach. Tam się jeździ ile grat wyciąga. Potem, zająć się krajowymi śmigantami. Jak się takich wyplewi będzie bezpieczniej...
0
Busów jest za mało i dlatego są przeładowane. Urząd Wojewódzki nie wydaje koncesji. Ciekawe dlaczego. 2-3 lata temu lubelski PKS wystąpił o koncesje na obsługę linii do Lubartowa i Świdnika i może jeszcze gdzieś i Urząd Wojewódzki odmówił. Ludzie jeżdżą w busach jak śledzie, a UW odmawia koncesji. Wykończono też korporacje "żółtków", której busy rozładowywały tłok. O co w tym wszystkim chodzi? kto za tym stoi? A teraz wielki krzyk i kontrole i odbieranie dowodów rejestracyjnych.
0
busy kraśnickie jeżdżące z kraśnika do kraśnika ponoć nie maja obowiązku montowania tacho z uwagi na fakt ze jest ruch podmiejski do 50 kilometrów tyle tylko ze taki kierowca przez 12 do 14 godzin przejeżdża z 600 km tych tras jeżdżąc w kolko i robiąc kilkanaście takich tras. policja łapie tylko za prędkość ale od czego każdy ma cb
0
Busy jeżdżące trasą Zamość - Warszawa pokonują tą trasę w cztery godziny (czasem niecałe). Dzisiaj, gdzie są kontrole i porozstawiane gęsto patrole - busy jadą z przepisową prędkością. Ja rozumiem, że "czas to pieniądz" i szybciej ludzie do celu docierają a i przewoźnik zrobi więcej kursów. Stan techniczny dużej ilości z tych busów woła o pomstę do nieba. Sama raz wracałam z Warszawy do Zamościa busem tak zdezelowanym, że mając uszkodzone kręgi szyjne i kołnierz ortopedyczny na szyi wiłam się z bólu, non stop uderzając głową o fotel. Ludzie (jak ja wtedy) nie zastanawiają się, że mogą przecież zadzwonić na policję i to zgłosić (przewoźnik wtedy podstawiłby inny busik), wszystkim zależy na tym, żeby szybko znaleźć się w domu. Niestety czasem dochodzi do tragedii...Wtedy policja (i ludzie) otwiara(ją) oczy... Obwiniamy oczywiście kierowcę, ale... Popatrzmy na sprawę tak - kierowca nie pracuje dla siebie. Ma zrobić kurs w określonym czasie, takim samochodem, jaki mu szef przydzieli. I albo pojedzie i zarobi na wypłatę albo się postawi i straci pracę. Takie są nasze realia. Niestety. Więc radzę odpowiednim władzom zajrzeć do d...y tym, co niejako "zmuszają" innych do łamania przepisów. Amen.
0
no ważnym jest jak i gdzie to zrobić
0
joanna napisał:
dlatego wolę jechać do Warszawy PKSem niż Con..sem, chociaż wiem ,że mam gdzie nogi rozłożyć i kolana się nie obijają o poprzedzający fotel
też myślę że powinno się wiedzieć gdzie te nogi rozkładać
0
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.