Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
co na to pierwszy busiarz aron?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brawo POLICJA gratuluje WRESZCIE jestem zmuszony jezdzic na trasie LUBLIN- BILGORAJ .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Moze jakby przenisiono przystanek busów na plac pod zamkiem napewno kazdy by sie zmobilizoawał aby jezdzić po wielu na jednej trasie Tak to jest za ciasno czesc przenosi sie na drugą strone Ludzie wracają z zakupów z targu bałagan niesamowity Tak tam jest duzy plac postawic wiaty ławki i dac ludzom normalne warunki Tyle było pisane i nikt sie tym nie zajmie utrudnienie zarówno dla wiozących i jeżdżących
Zaloguj się, aby oddać głos
0
za dużo ludzi biorą busy... za mało jest pksów na opole itd. ;/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sądzę że policja chce przejąć kursy prywatnych przewoźników bo już radar wychodzi z mody, a z przewozów pasażerskich nieźle można dorobić, tym bardziej że w garażach policyjnych stoi sporo Nysek i innego badziewia na kółkach, które można wykorzystać do transportu, a przecież policja nie będzie kontrolować swoich złomów na kółkach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ciekawe czy pekaesy tez kontroluja czepiaja sie prywatnych przedsiebiorco nie ma co porownywac busow do starych autosanow za ktorymi osobowka nie da sie jechac bo otruc sie mozna a co mowic w srodku
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tak!!! napisał:
ciekawe czy pekaesy tez kontroluja czepiaja sie prywatnych przedsiebiorco nie ma co porownywac busow do starych autosanow za ktorymi osobowka nie da sie jechac bo otruc sie mozna a co mowic w srodku
Tylko że IMHO ten stary autosan jest bezpieczniejszy niż ten bus. PKSy jeżdżą z prędkości 60/80 km/h natomiast busy znacznie szybciej. Poza tym autobus jest trochę większy. Ostatnio podczas mgły zderzyły się 2 busy gdzieś w pobliżu miejscowości Pawlin (trasa Opole Lub. - Lublin), proszę sobie wyobrazić co się dzieję podczas takiego zderzenia w busie załadowanym po brzegi ludźmi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Walka z wiatrakami, nieprawidłowości zostaną wyeliminowane dopiero jak Policja i ITD zaczną występować o cofnięcie koncesji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Aron, gdzie jestes???????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dziennikarzyno wielki mogłbyś jeszcze napisac dokładniej za co zabierali te dowody rejestracyjne to bede zadowolony bo po mojemu to zabierali na poczatku pażdziernika za brak naklejek na drzwiach o ilosci miejsc siedzacych i stojacych a takze za brak naklejki wejscie pozdrawiam nieuków z gazety
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Moze, teraz wezma sie za autobusy MPK. Tyle gratów jeździ po Lublinie!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dziwi mnie cała ta sprawa odwiecznej walki ITD z busiarzami i jeden wniosek nasuwa mi się na myśl i dziwię się, że dziennikarze tym się do tej pory nie zajęli. Podam przykład: Niemal codziennie korzystam z usług PKSu i jestem zdruzgotany podejściem personelu do pasażera. Kierowcy i kadra żyją jeszcze okresem PRLu. Zdezelowane wozy w dziwny sposób dopuszczane do jazdy PRZEZ STACJE KONTROLI POJAZDÓW DZIAŁAJĄCE W STRUKTURACH PKSu - to norma. Myślę, że powinien się tym zająć prokurator, gdyż narażane jest życie pasażerów. Firma rywalizuje z prywatnymi przewoźnikami, którzy proponują pasażerowi lepszy tabor i fachową obsługę. Przy kupowaniu biletu autobusowego proszę upominać się o resztę, gdyż kierowcy nagminnie "zapominają" jej wydawać i nie można tu mówić o zapomnieniu, gdyż ta robota jest celowa. UOKiK powinien tez przyjrzeć się cenom. Rywalizacja z prywaciarzami na tygodniu skutkuje tym, że PKS obniża ceny biletów, ale odbija to sobie na weekendzie, kiedy ceny biletów są o niemal 100% wyższe. Prosze mi wytłumaczyć, zwracam się tu do inspektorów ITD, jak to jest, że 40-letnie, zdezelowane i zardzewiałe wozy, z których korzystają PKS-y dopuszczane są do jazdy i jakoś ITD udaje, wręcz kropi durnia, że tego nie widzi. Jak to jest, że potraficie wlepić 6 tysięcy złotych mandatu za brak bzdurnej naklejki w nowym, w pełni sprawnym aucie prywatnego przewoźnika, a nie widzicie dziur w podłogach wozów z PKSu? Wyjaśnijmy sobie jedno. PKS Wschód podlega Urzędowi Marszałkowskiemu, podobnie jak ITD. Nie trudno się zatem domyśleć, że inspektorzy będą wykańczać prywaciarzy i czepiać się bzdur w postaci braku jakiejś idiotycznej naklejki, bo wiadomo, marszałek karze, a inspektorzy jak te wierne suczki i pieski merdające ogonem - polecenie wykonają. Sam jestem dziennikarzem i wku... mnie już ten temat z prywatnymi przewoźnikami i walczącą z nimi ITD. To, że moi koledzy po fachu liżą d... ITD i marszałkowi też mnie wku... Koledzy!! Prywatni przewoźnicy (z kilkoma wyjątkami) naprawdę dbają o tabor i jakość usług. Apeluję - przyjżyjcie się jaki jest stan taboru PKS-ów w regionie lubelskim. Czy nie dziwi was fakt, że stacje diagnostyczne, które mają uprawnienia do kfalifikowania bądź nie pojazdów do jazdy, działają w bazach PKS-ów? Wydaje mi się, że jest tu ogromny konflikt interesów, którym to właśnie powinna zainteresować się ITD.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak to CUDownie, że ITD i POlicja dba o nasze bezpieczeństwo. PrzyPOmnę tylko, że także stan dróg a raczej wertePOw drogoPOchodnych wpływa także na bezpieczeństwo. Może tak odebrać niebezpiecznej drodze np DK17 dowód rejestracyjny czy jakieśtam świadectwo dopuszczenia do ruchu do czasu doprowadzenia drogi do bezpiecznego stanu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech teraz skontrolują busy na trasie Lublin Lubartów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Takie akcje policji i ITD są bardzo pożyteczne dla busiarzy, dlatego że zmuszają ich do kupna nowszych busów. ITD i policja znajdą coś zarówno w starym jak i w nowym busie, ale w nowym znajdą mniej i co najwyżej wlepią mandat który i tak jest wliczony w koszty działalności, a staremu busowi zabiorą dowód. I o to chodzi. Im mniej tych starych rupieci na drogach, tym lepiej dla pasażerów. Natomiast PKSów nikt nie kontroluje, a więc dorzynają 20-letnie Autosany i Jelcze. Dlatego też średni wiek busów jest o wiele niższy niż średni wiek autobusu PKS i w ten sposób busiarze wygrywają, bo pasażerowie wybierają busy raz z racji wieku pojazdów, a dwa że wiedzą że busy są na bieżąco kontrolowane w odróżnieniu od PKSów. Gdyby policja i ITD nie kontrolowały stanu technicznego busów, to zapewne znalazłoby się paru idiotów którzy chcieliby podbić świat Mercedesem 309D, przez co zepsuliby opinię całej branży. Tak że ja popieram takie akcje policji i ITD. Należy je prowadzić, aż ci z busiarzy którzy jeszcze jeżdżą starymi busami ( jest ich na szczęście mało) kupią nowsze busy ( takie powiedzmy do 5 lat). Wtedy policja będzie mogła co najwyżej nakładać mandaty, ale dowodu nie zabierze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do dziennikarza. Tabor PKSu jest jaki jest, a jak napisałeś PKS jest własnością Urzędu marszałkowskiego i PKSowi nic ITD nie zrobi. Natomiast i tak PKSem jeździ już tylko ten kto musi, czyli ten kto nie ma do wyboru busa, a takich tras jest już na szcżęście w okolicach Lublina bardzo mało. Gorzej jest na północy województwa, tam w wielu wypadkach PKS ma monopol.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
10 lat temu był wypadek pod Gdańskiem gdzie Autosan uderzył w drzewo ( miał łyse opony ) i zginęło 30 osób. Myślicie, że ktoś zabrał koncesję PKSowi? Akurat. Dziś takie Autosany jeżdżą w każdym PKSie w Polsce, tyle że są 10 lat starsze. Dlatego każdy kto ma wybór, wybiera busa. PKSem jeżdża tylko ci, co muszą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No wybacz, ale za co ty chcesz zabierać busiarzowi koncesję? Za niesprawnego busa? Przecież PKS Gdańsk miał wypadek z własnej winy ( gdzie zginęło 30 osó i koncesji nikt mu nie zabrał. Autosany nadal jeżdżą. Na PKP złapano znów maszynistę trzypromilowca, który wykoleił pociąg pod Wrocławiem ( przekroczył prędkość o 60 km/h) i koncesji nikt PKP nie zabrał. Przecież busiarz odwoła się do sądu podając powyższe przykłady i każdy sąd przyzna mu rację.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Poza tym 1. Większość PKSów w woj. lubelskim przynosi straty ( oprócz zdaje się PKS Biała Podlaska który zresztą też jakichś wielkich zysków nie przynosi, bo ma na swoim terenie "wice-PKS Biała Podlaska" czyli Garden Service). Dlatego właśnie nie ma sensu nakładać mandatów na PKS, bo i tak nie będą mieli z czego zapłacić. 2. PKSy są w większości albo państwowe albo własnością marszałka. Dlatego nie ma sensu ich kontrolować - bo po co przelewać pieniądze z jednego konta państwowego na drugie konto państwowe? Tak że trzeba się z tym pogodzić, że ITD PKSu nie kontroluje, bo jest po prostu taka sytuacja a nie inna. I po co się rzucać, po co marudzić? Zamiast PKSem trzeba jeździć busem ( o ile ktoś ma taką możliwość). Kto nie ma wyboru to i jest skazany na PKS to współczuję.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dziennikarz napisał:
Dziwi mnie cała ta sprawa odwiecznej walki ITD z busiarzami i jeden wniosek nasuwa mi się na myśl i dziwię się, że dziennikarze tym się do tej pory nie zajęli. Podam przykład: Niemal codziennie korzystam z usług PKSu i jestem zdruzgotany podejściem personelu do pasażera. Kierowcy i kadra żyją jeszcze okresem PRLu. Zdezelowane wozy w dziwny sposób dopuszczane do jazdy PRZEZ STACJE KONTROLI POJAZDÓW DZIAŁAJĄCE W STRUKTURACH PKSu - to norma. Myślę, że powinien się tym zająć prokurator, gdyż narażane jest życie pasażerów. Firma rywalizuje z prywatnymi przewoźnikami, którzy proponują pasażerowi lepszy tabor i fachową obsługę. Przy kupowaniu biletu autobusowego proszę upominać się o resztę, gdyż kierowcy nagminnie "zapominają" jej wydawać i nie można tu mówić o zapomnieniu, gdyż ta robota jest celowa. UOKiK powinien tez przyjrzeć się cenom. Rywalizacja z prywaciarzami na tygodniu skutkuje tym, że PKS obniża ceny biletów, ale odbija to sobie na weekendzie, kiedy ceny biletów są o niemal 100% wyższe. Prosze mi wytłumaczyć, zwracam się tu do inspektorów ITD, jak to jest, że 40-letnie, zdezelowane i zardzewiałe wozy, z których korzystają PKS-y dopuszczane są do jazdy i jakoś ITD udaje, wręcz kropi durnia, że tego nie widzi. Jak to jest, że potraficie wlepić 6 tysięcy złotych mandatu za brak bzdurnej naklejki w nowym, w pełni sprawnym aucie prywatnego przewoźnika, a nie widzicie dziur w podłogach wozów z PKSu? Wyjaśnijmy sobie jedno. PKS Wschód podlega Urzędowi Marszałkowskiemu, podobnie jak ITD. Nie trudno się zatem domyśleć, że inspektorzy będą wykańczać prywaciarzy i czepiać się bzdur w postaci braku jakiejś idiotycznej naklejki, bo wiadomo, marszałek karze, a inspektorzy jak te wierne suczki i pieski merdające ogonem - polecenie wykonają. Sam jestem dziennikarzem i wku... mnie już ten temat z prywatnymi przewoźnikami i walczącą z nimi ITD. To, że moi koledzy po fachu liżą d... ITD i marszałkowi też mnie wku... Koledzy!! Prywatni przewoźnicy (z kilkoma wyjątkami) naprawdę dbają o tabor i jakość usług. Apeluję - przyjżyjcie się jaki jest stan taboru PKS-ów w regionie lubelskim. Czy nie dziwi was fakt, że stacje diagnostyczne, które mają uprawnienia do kfalifikowania bądź nie pojazdów do jazdy, działają w bazach PKS-ów? Wydaje mi się, że jest tu ogromny konflikt interesów, którym to właśnie powinna zainteresować się ITD.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.