Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A co tam -skopiuję z innego wątku: Ekspresówka i obwodnica w pierwszej kolejności. Dodatkowo łącząc miejscowości Garbów, Nałęczów, Bełżyce, Niedrzwicę Dużą, Bychawę, Piotrków, Piaski, Łęczną, Niemce i znów Garbów jakąś porządną drogą -przy w współpracy miasta, województwa i samorządów tych miejscowości -mielibyśmy taki Lubliner-Ring na wzór Berlina. Większość z tych dróg już istnieje -wystarczy tylko je poszerzyć, poprawić, zrobić obwodnice miejscowości "po drodze". Tworząc nowe odcinki dróg pomiędzy Kraśnikiem i Bychawą oraz Czerniejowem i Łęczną poprzez okolice Świdnika wyszłoby coś w rodzaju południowej obwodnicy. W tej chwili jadąc z okolic Świdnika w kierunku Przemyśla, Bychawy czy Kraśnika, trzeba przewalać się przez całe miasto. Przynajmniej taki łącznik od Czerniejowa do Świdnika to chyba nie byłaby jakaś duża inwestycja -tam są teraz same pola. A ekspresówka do Warszawy? Lublin musi mieć coś, co ściągnie warszawiaków do Lublina. Walka o ekspresówkę to tak, jakby walka o wizy Polaków do USA. Do puki USA nie będzie widziało w tym interesu, to ich nie zniesie. Co musiałby mieć Lublin aby ściągnąć W-we? W tej chwili to W-wa ściąga Lbn i to głównie lubelszczyźnianie by korzystali z tej ekspresówki -same "warszawniki" w tym interesu nie mają. Co może nam pomóc? większe lotnisko z cargo, które pełniło by rolę lotniska przeładunkowego i przesiadkowego, a przede wszystkim awaryjnego? Przecież były plany na takie lotnisko w Polsce -dlaczego nie w okolicach Lublina? elektrownia jądrowa? tereny pod inwestycje, które by konkurowały z innymi regionami w Polsce? Nie mamy takich terenów -Lubliner-ring by je stworzył. Tania siła robocza? -to najgorszy z argumentów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy kogokolwiek to dziwi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ekspresówka i obwodnica w pierwszej kolejności. Dodatkowo łącząc miejscowości Garbów, Nałęczów, Bełżyce, Niedrzwicę Dużą, Bychawę, Piotrków, Piaski, Łęczną, Niemce i znów Garbów jakąś porządną drogą -przy w współpracy miasta, województwa i samorządów tych miejscowości -mielibyśmy taki Lubliner-Ring na wzór Berlina. Większość z tych dróg już istnieje -wystarczy tylko je poszerzyć, poprawić, zrobić obwodnice miejscowości "po drodze". Tworząc nowe odcinki dróg pomiędzy Kraśnikiem i Bychawą oraz Czerniejowem i Łęczną poprzez okolice Świdnika wyszłoby coś w rodzaju południowej obwodnicy. W tej chwili jadąc z okolic Świdnika w kierunku Przemyśla, Bychawy czy Kraśnika, trzeba przewalać się przez całe miasto. Przynajmniej taki łącznik od Czerniejowa do Świdnika to chyba nie byłaby jakaś duża inwestycja -tam są teraz same pola. A ekspresówka do Warszawy? Lublin musi mieć coś, co ściągnie warszawiaków do Lublina. Walka o ekspresówkę to tak, jakby walka o wizy Polaków do USA. Do puki USA nie będzie widziało w tym interesu, to ich nie zniesie. Co musiałby mieć Lublin aby ściągnąć W-we? W tej chwili to W-wa ściąga Lbn i to głównie lubelszczyźnianie by korzystali z tej ekspresówki -same "warszawniki" w tym interesu nie mają. Co może nam pomóc? większe lotnisko z cargo, które pełniło by rolę lotniska przeładunkowego i przesiadkowego, a przede wszystkim awaryjnego? Przecież były plany na takie lotnisko w Polsce -dlaczego nie w okolicach Lublina? elektrownia jądrowa? tereny pod inwestycje, które by konkurowały z innymi regionami w Polsce? Nie mamy takich terenów -Lubliner-ring by je stworzył. Tania siła robocza? -to najgorszy z argumentów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Takie to inwestycje na Lubelszczyźnie -budując lotnisko zlikwidowano drogę powiatową, a gdyby miało powstać coś większego, wycieli by Ogród Saski? a może Park Ludowy? Wiadomo już o likwidacji części Skansenu w związku z przedłużeniem Alei Solidarności.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I teraz pytanie... Lamentować czy w końcu wziąć się do roboty i zacząć walczyć o swoje?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Raport się ukazał po wyborach żeby nie obnażać rządów oszołomów rujnujących tak piękne miasto i województwo od tylu już lat (przeszło 20-u) ,chciałoby się wykrzyczeć Lublin wolny od nieudolnej hołoty racz nam wrócić panie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na zakupy do Warszawy, pozwiedzać do Krakowa, na koncert do Katowic, na targi do Poznania, na wystawy do Wrocławia, pomodlić się do Częstochowy, wypocząć na Mazury. Po co się jeździ do Lublina? Tak naprawdę to wszystkie te rzeczy można realizować w Lublinie i okolicach. Mam wrażenie, że nasi włodarze tego nie wiedzą, nie potrafią znaleźć przynajmniej jednej takiej atrakcyjnej cechy Lublina, która po rozwinięciu wpłynęłaby na całą atrakcyjność inwestycyjną. Omijają nas duże koncerty, imprezy sportowe, nawet mały Bałtów postawił sobie 2 duże dinozaury, które stały się jurajską atrakcją na skalę ogólnopolską. Tylko proszę was -nie pomnik Jezusa!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
freaq napisał:
A co tam -skopiuję z innego wątku: Ekspresówka i obwodnica w pierwszej kolejności. Dodatkowo łącząc miejscowości Garbów, Nałęczów, Bełżyce, Niedrzwicę Dużą, Bychawę, Piotrków, Piaski, Łęczną, Niemce i znów Garbów jakąś porządną drogą -przy w współpracy miasta, województwa i samorządów tych miejscowości -mielibyśmy taki Lubliner-Ring na wzór Berlina. Większość z tych dróg już istnieje -wystarczy tylko je poszerzyć, poprawić, zrobić obwodnice miejscowości "po drodze". Tworząc nowe odcinki dróg pomiędzy Kraśnikiem i Bychawą oraz Czerniejowem i Łęczną poprzez okolice Świdnika wyszłoby coś w rodzaju południowej obwodnicy. W tej chwili jadąc z okolic Świdnika w kierunku Przemyśla, Bychawy czy Kraśnika, trzeba przewalać się przez całe miasto. Przynajmniej taki łącznik od Czerniejowa do Świdnika to chyba nie byłaby jakaś duża inwestycja -tam są teraz same pola. A ekspresówka do Warszawy? Lublin musi mieć coś, co ściągnie warszawiaków do Lublina. Walka o ekspresówkę to tak, jakby walka o wizy Polaków do USA. Do puki USA nie będzie widziało w tym interesu, to ich nie zniesie. Co musiałby mieć Lublin aby ściągnąć W-we? W tej chwili to W-wa ściąga Lbn i to głównie lubelszczyźnianie by korzystali z tej ekspresówki -same "warszawniki" w tym interesu nie mają. Co może nam pomóc? większe lotnisko z cargo, które pełniło by rolę lotniska przeładunkowego i przesiadkowego, a przede wszystkim awaryjnego? Przecież były plany na takie lotnisko w Polsce -dlaczego nie w okolicach Lublina? elektrownia jądrowa? tereny pod inwestycje, które by konkurowały z innymi regionami w Polsce? Nie mamy takich terenów -Lubliner-ring by je stworzył. Tania siła robocza? -to najgorszy z argumentów.
Z ekspresówką to się zgadzam, warszawiakom ona nie potrzebna, więc nie widza w tym sensu by ją robić, A co do lotniska to może coś wyjdzie, ale raczej w celach turystycznych niż przeładunkowych, a już na pewno nie awaryjnego dla Okęcia, bo lotniskiem awaryjnym Okęcia jest Rzeszów - Jasionka. A co do tego rankingu to tez bym za bardzo nie dowierzała, bo trzeba zwrócić uwagę, że takie rankingi obniżają morale wschodnich województw i inwestorzy nie chce tu inwestować wtedy. Choć patrząc na Podkarpacie to bym nie powiedziała że tam nic się nie robi, skoro jadąc do samego Rzeszowa, z każdej strony jest tam wiele robót, choćby autostrada. I jest tam wiele inwestorów, choćby zrzeszonych w Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny. Więc jak dla mnie ten ranking jest do kitu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a hrubieszów po raz kolejny zafundował sobie za 12 tysięcy certyfikat gminy przyjaznej inwestorom , pytanie po co i na co , kto w tym zadupiu zainwestuje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Magda_23 napisał:
Z ekspresówką to się zgadzam, warszawiakom ona nie potrzebna, więc nie widza w tym sensu by ją robić, A co do lotniska to może coś wyjdzie, ale raczej w celach turystycznych niż przeładunkowych, a już na pewno nie awaryjnego dla Okęcia, bo lotniskiem awaryjnym Okęcia jest Rzeszów - Jasionka.
No właśnie Rzeszów jest awaryjnym lotniskiem dla Okęcia -a mógłby być Lublin. Jestśmy blisko Warszawy i to jest źle dla Lublina, ale zróbmy z tego zaletę. Awaryjnym lotniskiem moglibyśmy konkurować z Rzeszowem, ale lotnisko bez cargo to też na przyciągnięcie inwestorów nie wpłynie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin nie jest pępkiem Polski,Europy czy teź swiata.Jest to normalna mieścina wschodniej Polski.Wasze aspiracje,są tak naiwne i śmieszne, tylko w LUBLINIE
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zupełnie mnie to nie dziwi. Przecież u nas to tylko zabytki i zabytki. Bo zasłania bo trzeba chronić żadnej przebudowy i tak dalej nie dać budować na zasadzie nie bo nie i już. Po co się rozwijać lepiej ładować kasę w zabytki i odstraszać potencjalnych inwestorów którzy jak widać nie ustawiają się w kolejkę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Lublin nie jest pępkiem Polski,Europy czy teź swiata.Jest to normalna mieścina wschodniej Polski.Wasze aspiracje,są tak naiwne i śmieszne, tylko w LUBLINIE Właśnie o to chodzi. Trzeba skupiać się na korkach, ale kasę na likwidację tych korków daje ktoś, kto nie zna naszych realiów. Bujanie w obłokach? Jaką kartę przetargową ma Lublin? Żuk pojedzie do Donka i powie: Donek, kasy nam trzeba bo mamy korki -a Donek odpowie, że każdy ma korki i to nie jest argument. No to Żuk powie, że inwestorów nie ma przez to, a Donek odpowie, że w obliczu zamieszczonego raportu tym bardziej kasa nam się nie należy. Trzeba walczyć o drogę do ostatnich sił, ale miejmy dobrą broń w tej walce. Moim zdaniem dobrą bronią byłoby właśnie konkurencyjne lotnisko i bogatsza infrastruktura okolic Lublina. Opowiadaniem o samych korkach nic nie zdziałamy. I mam nadzieję, że włodarze przestaną reprezentować taki sam pogląd jak Twój -bo właśnie Lublin powinien być najważniejszy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
re:~freaq~ Zapominasz, że przy każdej inwestycji na Lubelszczyźnie zaraz będzie tysiąc protestów "pokrzywdzonych". Najtrudniej zmienić mentalność tych ludzi. Popatrz jak było z budową farm wiatrowych...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
krzesimir napisał:
re:~freaq~ Zapominasz, że przy każdej inwestycji na Lubelszczyźnie zaraz będzie tysiąc protestów "pokrzywdzonych". Najtrudniej zmienić mentalność tych ludzi. Popatrz jak było z budową farm wiatrowych...
Akurat jeśli chodzi o farmy wiatrowe, to wcale się nie dziwię -gwizd, huk, szum... Są trudne wymagania co do zabudowy wokół takich ferm i w konsekwencji innych inwestorów to by odstraszało. Poza tym takie fermy nie dają wielu miejsc pracy. Natura2000 to też był strzał w stopę -unia namówiła na nią, żebyśmy sami blokowali swoje inwestycje a sami Niemcy i Francuzi budują na cennych przyrodniczo obszarach i się z nas śmieją. Protesty będą zawsze -wiadomo, kto najbardziej protestuje -nie ten, kto najwięcej straci np. na sprzedaży działki, ale ten, kto najwięcej mógłby zarobić. Z innej beczki to naszą porażką jest też to, że największego eksportera cukru staliśmy się importerem -my już na tym nie zarabiamy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żadna nowość brutalna rzeczywistość
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szanowni przyjacieje w Poznaniu mieszkam ze wzgledu na prace miasto to rozwija sie WIELOTOROWO poniewaz 1. Stawia na Spor 2 .Miedzynarodowe Inwestycje lotnisko rozbudowane na 3 mil pasazerow stadion45 tys widzow,plywalnia olimpijska 4200widzow wraz akwaparkiem 4 Stawiaja na Studentow.4Buduja centra rozliczeniowe biura a w nich 2000 pracownikoww amerykanskiej firmie 5 Inwestycje drogowe autostrady parkingi podziemne platne strefy parkowania zyski w 12 milionow zlotych .DLATEGO Lublin powinien Rozwijac sie Wielotorowo DROGI OBWODNICE ,Szybsza kolej Parkingi,Lotnisko,Studentci,Oiekty Sportowei wiele podobnych inwestycji rozwojowych.Zrobmy drogi Ekspresowe na Swoim regionie jezeli Wawa nie chce z nami inwestowac z korzyscia dla 2 stron trudno ten odcinek pojedziemy istniejaca droga
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wpisy na forum antylubelskie pozycja nr 11 i poz 13 to warto miec pod uwage ze wrogowie lubelszczyzny sa rozsiani po Polsce im gorzej u nas tym lepiej dla nichtak im tylko sie wydaje?????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Byłam ostatnio na konferencji poświęconej analizie potencjału eksportowego Lubelszczyzny i prawie wszystkie wskaźniki prezentowane przez Ernst & Young stawiały Lubelszczyznę na ostatnim/przedostatnim miejscu. Płace na Lubelszczyźnie są niższe od krajowej średniej o ok. 12%, a największy odsetek bezrobotnych jest wśród osób z wyższym wykształceniem. Więc nic dziwnego, że wykształcone kadry wyjeżdżają w Polskę. Przedsiębiorcy jako główny problem wymieniali fatalny stan dróg - a teraz jeszcze chcą nam zabrać ekspresówkę... Niedługo zaorzą całą Lubelszczyznę, zasadzą lasy i warszafka będzie przyjeżdżała tu tylko na polowania...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Opiniotwórczy i opiniodawczy magazyn FORBES - strona FORBES.PL Lipiec 2010 - MIASTA PRZYJAZNE DLA BIZNESU - ranking 1.Wrocław (71 punktów) 2.Gdańsk 3.Poznań 4.Kraków 5.Rzeszów 6/7.Warszawa, Białystok 8/9.Toruń, Kielce 10.Katowice 11.Gorzów Wlkp. 12.Bydgoszcz 13.Zielona Góra 14.Łódź 15.Opole 16.Olsztyn 17.Lublin (19 punktów) 18.Szczecin (18 punktów) Ku pamięci fanów Prezydenta Wasilewskiego (Prezydent Lublina 2006 - 2010), którzy kilka dni temu wychwalali go pod niebiosa za jego kadencję.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...