Stanowczo popieram!
Za tą kostkę to ktoś powinien polecieć ze stanowiska... ewentualnie dostać łopatę i czyścić aż na żadnej kostce drogi wojewódzkiej nie będzie źdźbła trawy!
|
|
Proszę obejrzeć fragment asfaltowej ścieżki rowerowej na Bystrzycą.
|
|
Ścieżki rowerowe wystarczy tylko regularnie pryskać od chwatów. Jestem przeciwnikiem asfaltu na ścieżkach i chodnikach. Przykładowo podczas remontu sieci wodociągowej czy kanalizacyjnej trzeba zrywać asfalt i go łatać a kostkę wystarczy od nowa położyć. Później podnioslyby się krzyki że powstają garby na drodze przez łatanie asfaltu. Zaniedbany asfalt po brzegach też zarasta.
|
|
Zdzicho skończył produkcję kostki na rzecz otaczania mas bitumicznych...
|
|
Scieżki ROWEROWE tam gdzie popadnie zamiast w miejscach REKREACJI w pobliżu takich miejsc i miejscowości,a także w wyznaczonych odcinkach na szerokich chodnikach,tu przyklad Włodawa-Jez.Białe,Dąbrowa-Uciekajka-Kaniwola-Nadrybie itp.Natomiast robienie ich na siłę to się nie da Polska to nie Holandia, a Polak lubi SZYBKO-DROGO- i w miarę wygodnie,SAMOCHOD -MOTOCYKL.Obecna moda na ścieżki przypomina EKRANY akustyczne przy drogach szybkiego ruchu.Ciekawe czy obecni decydenci ścieżek też się oddadzą do oceny PROKURATORA jak Pan Ministet od DRUKARZY?
|
|
DOŚĆ ROWERÓW w Lublinie. Nie można normalnie przejść ani przejechać , to już plaga jak szarańcza . Czekam z utęsknieniem na zimę . jak będzie ostra to wymrozi tą zarazę .
|
|
A droga rowerow0-piesza między zwierzyńcem a szczebrzeszynem nie zarasta. Dlaczego? Bo jest z ASFALTU!!!!!!!!!!!!! Urzędnicze tłuki.
|
|
Jaki asfalt? Wystarczy popryskać od zielska i dużo jezdzić nic nie urośnie. ;-)
|
|
Zielska ze ścieżek nikt nie będzie spożywał więc może herbicyd.
Już słyszę właścicieli czworonogów że truje się im zwierzątka.
|
|
Na pewno ścieżka asfaltowa nie powodowałaby takich problemów jak ta z biedakostki. Ale być może ta ścieżka jest po prostu rzadko uczęszczana i dlatego zarasta. To dobrze, że budujemy drogi z myślą o wszystkich uczestnikach ruchu ale zmiana przyzwyczajeń Polaków trochę nam zajmie. Wspominani wcześniej Holendrzy przez pokolenia mieli dostęp do samochodów. My zmotoryzowaliśmy się po PRL-u. Powrót do równowagi zajmie jeszcze trochę. Budujmy ścieżki rowerowe ale porządne, na lata.
|
|
Bo nie wystarczy zbudować, trzeba utrzymać, konserwowac. A w Lublinie się tego nie robiło i nie robi. Dotyczy to nie tylko ścieżek.
|
|
podobnie jest ze scieżkami rowerowymi w powiecie hrubieszowskim szczególnie te w kierunku Kryłowa i Prehoryłego, zarośnbiete nikt nimi nie jeżdzi, ostatnio widzialem rowerzyste ale jadacego droga bo ruch tam jest znikomy, sens tych ścieżek to raczej bezsens
|
|
...a może pan Krzysztof K. towarzysko cyklista zmobilizuje swoje środowisko i ekologicznie zajmie się odchwaszczaniem dróg o które tak walczy....przy okazji może by tak oc jeszcze wprowadzić - rozwiąże to problem niewypłacalności??? rowerzystów sprawców wypadków i kolizji !!!!!!
|
|
Prawda jest taka że jak ścieżka jest NIEUżYWANA to rosną chwasty więc zasadne jest pytanie czy jest potrzebna?
|
|
TAK POTRZEBNA JAK oddzielenie pasem jezdni po jednej i drugiej strony Turystycznej,a turyści nad jeziora jeżdża samochodami i ulica zakorkowana jak jasny gwint.Pojawia się 1 rowerzysta na 5 godzin. |
|
banda roszczeniowych próżniaków!ścieżki im zarastają!niech jeden z drugim pojedzie do dziadka,weźmie grackę i wytnie chwasty,dziadek pokaze jak to się robi,zresztą większośc tych pożal się boże cyklistów,doskonale wie jak to się robi1Mamusia daje żryć,a on cyklista!bezrobotny!teraz w sezonie bezrobotny?!po prostu próżniak!Ostatnio taki cyklista wszedł do sklepu,w samych majtkach,wiek okło 75 lat,pomarszczona skóra,jaja jek balony,Ci ,,ludzie" nie mają za grosz poczucia miejsca i czasu!Ja jako klient nie życzę sobie takich widoków.Zresztą ten cały rowerowy zgiełk się skończy,jak hula hop,tiki tiki,degolówki ,moda która podatnika kosztuje mnóstwo piieniędzy!moda się skończy!cieżki zarosną,a długi pozostaną!
|
|
Scieżki rowerowe wzdłuż ulicy to bezsens i pieniądze wyrzucone w błoto. Rowerzysta powinien jeżdzić ulicą( pieniądze ze sciezek przeznaczyć na remont dróg) tylko trzeba nauczyć tych szlachciców i próżniaków w autach kultury na drodze bo niektórzy to naprawde jezdzą niebezpiecznie. Zrobić im tydzień bez samochodu i wielka tragedia by była.Przesiąsc się na komunikację miejską, rower albo pieszo wygodnisie. Wtedy proszę się wypowiadać
|
|
Problem leży gdzie indziej. Ani roweractwo ani buractwo samochodowe tego nie dostrzega. bo jest ograniczone mentalnie i kulturowo. Otóż infrastrukturę tworzy się a potem utrzymuje. Po pierwsze - piękne miejsce pracy dla alimenciarzy, skazanych za wystepki, oszustwa itp. itd. Po drugie - 2 -razy do roku odpowiednie służby przejeżdżają ścieżką i odchwaszczają ją chemiczne i/lub fizycznie, zamiata ją maszyna i raz na tydzień jest weryfikowany jej stan. Tak samo należy robić z chodnikami i innymi ciągami komunikacyjnymi. Dzięki temu powstają nowe miejsca pracy a pieniądze zainwestowane w infrastrukturę są celowo wydane.
|
|
polozyli kostke na ziemi i dziwia sie ze cos rosnie, wyrzucic trzeba bylo korzenie wczesniej i piasku posypac to by nie bylo chwastow, trzeba tez opylic jakims srodkiem na chwasty i po klopocie, po asfalcie slaba przyjemnosc chodzenie i jezdzenia, chyba ze zrobia ten asfalt co zmienia dwutlenek wegla w tlen, taki by sie przydal
|
|
Jak ludzie maja jeździć , gdy ZDW w Lublinie nie buduje ciągów rowerowych, tylko małe odcinki nie połączone ze sobą. Przykłady DW 835 przebudowany odcinek Biłgoraj - Frampol, jest droga serwisowa wybudowana po kawałku, jak jest np 1km asfaltu to kończy się w krzakach za jakiś odcinek znów jest kawałek drogi tylko w szutrze. Przebudowany odcinek Frampol - Wysokie są drogi serwisowe do wykorzystania dla rowerzystów, tylko ktoś zapomniał wybudować kładek na Ładzie i Porze, również brak ciągłości. Inny przykład GreenVelo, zamiast zaprojektować remonty i budowę tras rowerowych to ZDW szukał oszczędności i trasa prowadzi dziurach i nieprzejezdnych piachach.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|