Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
hahahahhahaha w 2040...??!! po pierwsze to juz dawno po końcu świata, po drugie wtedy w innych krajach powszechnym środkiem transportu będzie teleportacja, w 2009 w niemczech czy francji srednia predkosc najszybszych połączń to 230- 280 km/h wiec jednym słowem nabita, jak juz w ogole ta waskotorówka zacofana bedzie funkcjonować to ciekawe jakie wtedy ceny dowalą za taki "rarytas", pewnie japońce będą na wycieczki przyjezdzać ze by zobaczyć jak podrużowało sie w ich kraju poł wieku wcześniej. masakra...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
2040 ???????? hahahhahahahahaah w jakim celu ten artykuł ośmieszyć kolej ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajne plany - widzę, że kolej planuje utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju. 160 km/godz. to naprawdzę jest zawrotna szybkość biorąc pod uwagę, że na niedawno zbudowanej trasie TGV Est Europeen z Paryża do Strasburga i dalej do Niemiec i Szwajcarii TGV pobił kolejny rekord - rozpędził się do 574,8 km/h, naturalnie na co dzień TGV nie rozpędzają się tak bardzo, zwykle jeżdżą 200 -270 km/h. Bioroc pod uwagę, że średnio co 5 lat w każdej dziedzinie następuje 30% wzrost wiedzy za 40 lat nasze marzenia się spełnią kupimy na szrocie używaną 40 letni skład TGV, odmalujemy i pomkniemy 160 km/godz. Jak to jest, że w Polsce wszystko od d*** strony się zaczyna? Koleje zostały praktycznie zniszczonę dzięki super zarządzaniu i mistrzowsko przeprowadzonej prywatyzacji. Teraz chcemy dorównać europejskim. Wątpię czy się uda. Transport kolejowy jest jednym z bardziej ekologicznych i tanich np. w porównaniu z transportem samochodowym, ale lobby paliwowe trzyma łapę na blokowaniu rozwoju kolei, rządowi też nie zależy VAT, akcyza, dochodowy z handlu paliwami zasilają corocznie budżet- i nie trzeba nic robić, ani inwestować, ani planować, wystarczy kilka rzy do roku pomanipulować stawkami akcyzy i skarboneczka się napełnia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O planach kolei to już nawet nie chce mi się czytać. Wciąż te same dumne zapowiedzi o cudach, jakie nas czekają....za kilkanaście lub kilkadziesiąt lat. Wielki rozwój na miarę giga-projektu pt. "Wyprawa Apacza dookoła sracza". Eh.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Planujcie planujcie tylko tyle ta banda potrafi ,grunt że pensje ci nieudacznicy biorą od góry do dołu i oto im przecież chodzi ,a cała ta trasa ,to brud i smród a toalety już przy starcie pociągu nadają się do wywoływania torsji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kolei nie stać na modernizację ! pewnie , jak majsterkowicze solidarności porobili blisko 30 spółek na kolei, żeby zatrudnić swoich, oraz różne prywatne spółeczki, któe rozkradają resztki majątku - to nic dziwnego, że na modernizacje kasy już zabrakło
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ten super analityczny pan od natężenia ruchu nie domyśla się, że ruch na tej trasie jest kiepski wlaśnie przez czas jazdy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin europejską stolica kultury? Hahahaha! Myślicie, że wygra z takimi kontrkandydatami jak Warszawa, Wrocław, Poznań czy Gdańsk? Co tam linia kolejowa, Lublin nie ma teatrów, porządnej hali widowiskowej czy stadionu! Śmiech na sali. Szkoda pieniędzy na te lipne reklamy na mieście...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego Francuzi, Hiszpanie, Włosi, Niemcy mogą mieć koleje, którymi się z przyjemnością podróżuje, a w Polsce ciągle jest taki syf i olewka pasażerów:(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
super szybki pociąg Lublin-Warszawa powstanie w równie super szybkim tempie. Absurd rodem z PRLu. Równie dobrze w 1960-m można było lublinianom wizje roztaczać o super wielkim i nowoczesnym teatrze który gotowy będzie w ....1990-m.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Plany i plany. Mam w domu plany z lubelskiej GDDKiA z 2005 roku, czasami wyciągam z szuflady i patrzę jak mieliśmy w tym roku śmigać ekspresówką do Białegostoku, Wawy czy Rzeszowa ciekawostka że te harmonogramy zmieniały się 5 - 6 razy w ciągu miesiąca. Kilka dni temu rozmawiałem ze znajomym inżynierem z firmy budującej odcinek S17 i na dzień dzisiejszy są pół roku w plecy z harmonogramem, do końca roku opóźnienie dojdzie do roku lub półtora więc niech się Rzecznik GDDKiA nie napina tak z terminami budowy odcinków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Buhahahahahahahahahahahaha
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zdzisław napisał:
Lublin europejską stolica kultury? Hahahaha! Myślicie, że wygra z takimi kontrkandydatami jak Warszawa, Wrocław, Poznań czy Gdańsk? Co tam linia kolejowa, Lublin nie ma teatrów, porządnej hali widowiskowej czy stadionu! Śmiech na sali. Szkoda pieniędzy na te lipne reklamy na mieście...
zakompleksiony człowieku, mam nadzieję że jak wygramy to w ramach pokuty przekażesz znaczący datek na jakąś organizację pożytku publicznego w którymś z tych miast
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kto normalny jeździ jeszcze tą koleją, jak busy do Warszawy jadą ok 2:10 h., a jak dojdzie jeszcze ten kawałek ekspresówki to czas przejazdu zejdzie pewnie do 1:40 h, a ta śmieszna kolej dalej będzie jeździć 2:40 h, a na dodatek bilet normalny jest sporo droższy niż w busach(PKP 38 PLN, bus - 25 PLN), poza tym jeszcze te opóźnienia pociągów powrotnych z Warszawy(ostatnio czekałem na pociąg z Warszawy 45 min.).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...