Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Brawo Hetman. W końcu ktoś skuteczny rządzi Lubelszczyzną. Mam też podobne zdanie nt. prezydenta Żuka.
0
A ojca narodu naszego ukochanego Kim Dzong Tuska tam nie byLo _
0
wreszcie coś drgnęło! mogliby jeszcze przetrzymać z remontami ulic w centrum miasta do chwili oddania przynajmniej kawałka tej obwodnicy bo zanosi się na gigantyczne zatwardzenie na tysiąclecia jak ruszą wszystkie obiecane roboty.
0
Dobrze ze sie cos robi na lubelszczznie ale w stosunku do Bydgoszczy ,Torunia Łodzi.Poznania to tylko bulka bez masła .Dlatego jak długo będzie trwało Połaczenie Lublina z Warszawą gdzie w połaczeniu najwiecej zyskaja Lublin -Warszawa oraz inni kierowcy z kraju i zagranicy.Nalezy juz teraz pukac do drzwi decydentów .Pozdrawiam ziomali z dalekiego Poznania ,zyczc im i sobie drogi ekspresowej całkowitej a nie tylko 35 km .
0
O to chyba było pite.
0
lubelak napisał:
Brawo Hetman. W końcu ktoś skuteczny rządzi Lubelszczyzną. Mam też podobne zdanie nt. prezydenta Żuka.
żartujesz sobie? Poniżej przedstawione są główne korytarze transportowe w Polsce. Miasta wojewódzkie zaznaczone na czerwono będą sie rozwijać, bo leżą przy dużych międzynarodowych szlakach komunikacyjnych, i to właśnie w pobliżu tych szlaków będą powstawały duże inwestycje. Popatrzcie, że już teraz Rzeszów, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Katowice - są miastami które intensywnie się rozwijają. Lublin, który swoją pozycję zawdzięcza od samego początku swojego istnienia dzięki lokalizacji na szlaku handlowym na wschód, obecnie utracił znaczenie miasta tranzytowego. Dwa duże ciągi komunikacyjne na wschód przebiegają obecnie przez Rzeszów i przez Warszawę. Ludzie, obudźcie się. Jedno małe regionalne lotnisko i droga do warszawy nie sprawią, że Lublin zacznie się rozwijać. S17 nigdy nie będzie głównym szlakiem transportowym UE. Rzeszów już dzisiaj ma lotnisko(obecnie z rozbudowywanym terminalem, nową płytą postopjową, 2 najdłuższym pasem startowym, licznymi połączeniami), obwodnicę w ramach S19, Autostradę A4, wyremontowaną linię kolejową 160 km/h z niemiec na ukrainę. To właśnie Rzeszów znajduje się na skrzyżowaniu A4 i S19. A my? S17 i lotnisko, które powinno funkcjonować już od wielu lat. To są chyba kpiny, ze 400 tys miasto dopiero buduje lotnisko. Peany POd adresem żuka i hetmana są zdecydowanie nie na miejscu. Na dzień dzisiejszy, Podkarpacie ma ogromny poziom inwestycji zagranicznych, a u nas jest z tym problem, strefa ekonomiczna zarasta trawą. Polityka żuka i hetmana to przedłuzenie tego co było wcześniej - czyli dalszego zadłuzania się i marazmu. http://img809.imageshack.us/img809/218/szlakitransportowe.jpg
0
marianoitaliano napisał:
żartujesz sobie? Poniżej przedstawione są główne korytarze transportowe w Polsce. Miasta wojewódzkie zaznaczone na czerwono będą sie rozwijać, bo leżą przy dużych międzynarodowych szlakach komunikacyjnych, i to właśnie w pobliżu tych szlaków będą powstawały duże inwestycje. Popatrzcie, że już teraz Rzeszów, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Katowice - są miastami które intensywnie się rozwijają. Lublin, który swoją pozycję zawdzięcza od samego początku swojego istnienia dzięki lokalizacji na szlaku handlowym na wschód, obecnie utracił znaczenie miasta tranzytowego. Dwa duże ciągi komunikacyjne na wschód przebiegają obecnie przez Rzeszów i przez Warszawę. Ludzie, obudźcie się. Jedno małe regionalne lotnisko i droga do warszawy nie sprawią, że Lublin zacznie się rozwijać. S17 nigdy nie będzie głównym szlakiem transportowym UE. Rzeszów już dzisiaj ma lotnisko(obecnie z rozbudowywanym terminalem, nową płytą postopjową, 2 najdłuższym pasem startowym, licznymi połączeniami), obwodnicę w ramach S19, Autostradę A4, wyremontowaną linię kolejową 160 km/h z niemiec na ukrainę. To właśnie Rzeszów znajduje się na skrzyżowaniu A4 i S19. A my? S17 i lotnisko, które powinno funkcjonować już od wielu lat. To są chyba kpiny, ze 400 tys miasto dopiero buduje lotnisko. Peany POd adresem żuka i hetmana są zdecydowanie nie na miejscu. Na dzień dzisiejszy, Podkarpacie ma ogromny poziom inwestycji zagranicznych, a u nas jest z tym problem, strefa ekonomiczna zarasta trawą. Polityka żuka i hetmana to przedłuzenie tego co było wcześniej - czyli dalszego zadłuzania się i marazmu.
Kpisz czy o drogę pytasz? Po pierwsze - to nie będzie małe regionalne lotnisko, tylko z dużym prawdopodobieństwem będzie obsługiwało loty międzynarodowe. Poza tym - zawsze można je w przyszłości rozbudować. Po drugie - budowa S17 nic nie zmieni? I tu się mylisz! Głównym powodem, przez który nie ma inwestorów jest brak odpowiednich dróg dojazdowych, lotniska itp. Kiedy udrożni się dojazd do Lublina z Warszawy, nie będzie problemu z rozwojem miasta. Więcej optymizmu i mniej narzekania i marudzenia, że położenie nie to, że władza nie ta. Daj się wykazać, pamiętaj, że przed Żukiem i Wasilewskim przez 8 lat rządziła pierdoła - Pruszkowski i to m. in. jego zasługa, że jest jak jest czyli = PiSu. Piszesz - lotnisko powinno było funkcjonować od kilku lat. Jakoś poprzednicy tak bardzo znienawidzonej przez Ciebie Platformy też gówno w tej sprawie zrobili. Strefa ekonomiczna zarasta trawą? Patrz to co napisałem wcześniej - drogi, drogi, DROGI!!! Klepiskiem Tir za przeproszeniem nie przejedzie. I byłbym ostrożniejszy w wychwalaniu Rzeszowa, rozwijać się rozwija, ale ludzie narzekają nie bardziej niż u nas na wszystko.
0
Don napisał:
Kpisz czy o drogę pytasz? Po pierwsze - to nie będzie małe regionalne lotnisko, tylko z dużym prawdopodobieństwem będzie obsługiwało loty międzynarodowe. Poza tym - zawsze można je w przyszłości rozbudować. Po drugie - budowa S17 nic nie zmieni? I tu się mylisz! Głównym powodem, przez który nie ma inwestorów jest brak odpowiednich dróg dojazdowych, lotniska itp. Kiedy udrożni się dojazd do Lublina z Warszawy, nie będzie problemu z rozwojem miasta. Więcej optymizmu i mniej narzekania i marudzenia, że położenie nie to, że władza nie ta. Daj się wykazać, pamiętaj, że przed Żukiem i Wasilewskim przez 8 lat rządziła pierdoła - Pruszkowski i to m. in. jego zasługa, że jest jak jest czyli = PiSu. Piszesz - lotnisko powinno było funkcjonować od kilku lat. Jakoś poprzednicy tak bardzo znienawidzonej przez Ciebie Platformy też gówno w tej sprawie zrobili. Strefa ekonomiczna zarasta trawą? Patrz to co napisałem wcześniej - drogi, drogi, DROGI!!! Klepiskiem Tir za przeproszeniem nie przejedzie. I byłbym ostrożniejszy w wychwalaniu Rzeszowa, rozwijać się rozwija, ale ludzie narzekają nie bardziej niż u nas na wszystko.
Pojedź do Radomia i zobacz, jak to miasto cudownie się "rozwija" pomimo prawie gotowej, świetnej drogi ekspresowej do Warszawy. Marazm, bezrobocie i zero inwestycji, poza nowymi blaszanymi hipermarketami. Niestety, ale Lublin ma takie same perspektywy....
0
marianoitaliano napisał:
żartujesz sobie? Poniżej przedstawione są główne korytarze transportowe w Polsce. Miasta wojewódzkie zaznaczone na czerwono będą sie rozwijać, bo leżą przy dużych międzynarodowych szlakach komunikacyjnych, i to właśnie w pobliżu tych szlaków będą powstawały duże inwestycje. Popatrzcie, że już teraz Rzeszów, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Katowice - są miastami które intensywnie się rozwijają. Lublin, który swoją pozycję zawdzięcza od samego początku swojego istnienia dzięki lokalizacji na szlaku handlowym na wschód, obecnie utracił znaczenie miasta tranzytowego. Dwa duże ciągi komunikacyjne na wschód przebiegają obecnie przez Rzeszów i przez Warszawę. Ludzie, obudźcie się. Jedno małe regionalne lotnisko i droga do warszawy nie sprawią, że Lublin zacznie się rozwijać. S17 nigdy nie będzie głównym szlakiem transportowym UE. Rzeszów już dzisiaj ma lotnisko(obecnie z rozbudowywanym terminalem, nową płytą postopjową, 2 najdłuższym pasem startowym, licznymi połączeniami), obwodnicę w ramach S19, Autostradę A4, wyremontowaną linię kolejową 160 km/h z niemiec na ukrainę. To właśnie Rzeszów znajduje się na skrzyżowaniu A4 i S19. A my? S17 i lotnisko, które powinno funkcjonować już od wielu lat. To są chyba kpiny, ze 400 tys miasto dopiero buduje lotnisko. Peany POd adresem żuka i hetmana są zdecydowanie nie na miejscu. Na dzień dzisiejszy, Podkarpacie ma ogromny poziom inwestycji zagranicznych, a u nas jest z tym problem, strefa ekonomiczna zarasta trawą. Polityka żuka i hetmana to przedłuzenie tego co było wcześniej - czyli dalszego zadłuzania się i marazmu. http://img809.imageshack.us/img809/218/szlakitransportowe.jpg
W takim razie przenieś Lublin na północny zachód lub południe albo sam się przenieś, jak wszystko Ci nie pasuje
0
Don napisał:
Kpisz czy o drogę pytasz? Po pierwsze - to nie będzie małe regionalne lotnisko, tylko z dużym prawdopodobieństwem będzie obsługiwało loty międzynarodowe. Poza tym - zawsze można je w przyszłości rozbudować. Po drugie - budowa S17 nic nie zmieni? I tu się mylisz! Głównym powodem, przez który nie ma inwestorów jest brak odpowiednich dróg dojazdowych, lotniska itp. Kiedy udrożni się dojazd do Lublina z Warszawy, nie będzie problemu z rozwojem miasta. Więcej optymizmu i mniej narzekania i marudzenia, że położenie nie to, że władza nie ta. Daj się wykazać, pamiętaj, że przed Żukiem i Wasilewskim przez 8 lat rządziła pierdoła - Pruszkowski i to m. in. jego zasługa, że jest jak jest czyli = PiSu. Piszesz - lotnisko powinno było funkcjonować od kilku lat. Jakoś poprzednicy tak bardzo znienawidzonej przez Ciebie Platformy też gówno w tej sprawie zrobili. Strefa ekonomiczna zarasta trawą? Patrz to co napisałem wcześniej - drogi, drogi, DROGI!!! Klepiskiem Tir za przeproszeniem nie przejedzie. I byłbym ostrożniejszy w wychwalaniu Rzeszowa, rozwijać się rozwija, ale ludzie narzekają nie bardziej niż u nas na wszystko.
A tak, przepraszam. Lotnisko w Warszawie oddalone o 150 km z którego mozna polecieć wszędzie, żadną konkurencja dla Lublina nie będzie... Dalej będę obstawał przy swoim. S17 dobrze, ze powstanie, ale to nie będzie szlak transportowy porównywalny z A4 czy A2. Piszę jeszcze raz - Lublin swoją obecną pozycję - jednego z większych miast w Polsce - zawdzięcza położeniu na szlaku handlowym na wschód. Przez budowę Autostrady A4 Lublin tą pozycję traci na rzecz Rzeszowa. To jest fakt i nie da się z nim dyskutować. Inwestor z zagranicy Polskę widzi mniej więcej w takiej postaci:(na gliwice nie zwracaj uwagi:)) http://img593.imageshack.us/img593/7458/szlakitransportowe2.jpg Przewiduję, ze za kilka lat maista jak Białystok, Lublin, Kielce, Olsztyn... spadną do "drugiej ligi". Owszem, S17 i lotnisko przyciągną inwestorów, ale tych mniejszych, którzy postawią swoje zakładziki zatrudniające po kilkadziesiąt osób. Olbrzymie przedsiębiorstwa, swoje inwestycję będą realizować przy dużych szlakach komunikacyjnych kolejowych i drogowych. Lublin mógłby utrzymać swoją pozycję gdyby postała międzynarodowa droga z Warszawy do granicy państwa z ukrainą. Ale przy obecnym zadłuzeniu nikt takiej drogi nie zbuduje. Tusk woli inwestować w zachód(koncepcja lokomotyw) zamiast w zrównoważony rozwój.
0
KK napisał:
A ojca narodu naszego ukochanego Kim Dzong Tuska tam nie byLo _
Nie, właśnie wprowadzał się 3 milonowego mieszkania, obiecanego przez Kłamczyńskiego.
0
pisor napisał:
Nie, właśnie wprowadzał się 3 milonowego mieszkania, obiecanego przez Kłamczyńskiego.
Kaczynski rządził 2 lata - nie 4 jak Tusk. Zajmij się lepiej tysiącami kilometrów autostrad, dróg ekspresowych, niskimi POdatkami, niskim deficytem....masz POle sę wykazać
0
marianoitaliano napisał:
Kaczynski rządził 2 lata - nie 4 jak Tusk. Zajmij się lepiej tysiącami kilometrów autostrad, dróg ekspresowych, niskimi POdatkami, niskim deficytem....masz POle sę wykazać
Jak rządził 2 lata, to mógł oddać do użytku 1,5 miliona mieszkań. Zajmuje się, właśnie komentujemy pod artykułem na temat dróg.
0
Drogi wcale nie gwarantują rozwoju, oczywiście pomagają ale same w sobie nie sa bardzo znaczącym elementem rozwojowym w dzisiejszej gospodarce. Przykład idzie z Niemiec, którzy zainwestowali w rozwój infrastruktury komunikacyjnej tej części kraju gdzie wcześniej było NRD. I oczekiwanych efektów dalej nie ma. W dalszym ciągu ta częśc kraju odstaje od reszty. Obecnie głównym motorem rozwoju sa centra naukowe i co za tym idzie dobrze wyedukowane kadry. Lublin jest trzecim w Polsce miastem uniwersyteckim i o ile władze będa potrafiły wykorzystać ten potencjał, to szanse na rozwój są ale trzeba wiele inwestować aby te szanse sie nie zmarnowały.
0
dodus napisał:
Drogi wcale nie gwarantują rozwoju, oczywiście pomagają ale same w sobie nie sa bardzo znaczącym elementem rozwojowym w dzisiejszej gospodarce. Przykład idzie z Niemiec, którzy zainwestowali w rozwój infrastruktury komunikacyjnej tej części kraju gdzie wcześniej było NRD. I oczekiwanych efektów dalej nie ma. W dalszym ciągu ta częśc kraju odstaje od reszty. Obecnie głównym motorem rozwoju sa centra naukowe i co za tym idzie dobrze wyedukowane kadry. Lublin jest trzecim w Polsce miastem uniwersyteckim i o ile władze będa potrafiły wykorzystać ten potencjał, to szanse na rozwój są ale trzeba wiele inwestować aby te szanse sie nie zmarnowały.
100 % prawda. Tylko, ze Żuk już zapowiedział, że za kilka lat trzeba będzie zamknąć jeden uniwersytet. W mieście, w którym nie ma przemysłu, nie ma również zapotrzebowania na kształcenie dużej ilosci ludzi. I tu sie koło zamyka. Nadto, lubelskie uczelnie są coraz nizej w rankingach -KUL - 31 miejsce, UMCS-32, Politechnika gdzieś blisko 50, Przyrodniczy też kiepsko. Kierunek rozwoju miasta/województwa jest następujący: 1 - inwestycje w infrastrukture(szczególnie komunikacyjną), które przyciągną firmy z zagranicy 2 - budowa zakładów przemysłowych i ściagnięcie do miasta inwestorów zagranicznych 3 - nowe zakłady potrzebują wykwalifikowanej kadry - rozwój uczelni wyższych 4 - napływ ludnosci do miasta w związku z nowymi miejscami pracy, rozwój handlu 5 - kultura Władze Lublina próbują niestety rozwijać miasto od końcowego punktu, co raczej zakończy się klęską. Z samej kultury człowiek nie wyżyje.
0
skonfrontowałem tytuł artykułu i zdjęcie które go obrazuje - ludzie , a ja myślałem że dóg już się nie buduje łopatami ale ciężkim sprzętem. A tak na poważnie, wreszcie właściwe osoby na właściwych stanowiskach
0
pisor napisał:
Nie, właśnie wprowadzał się 3 milonowego mieszkania, obiecanego przez Kłamczyńskiego.
daj spokój, najważniejsze że przesunięcie środków na stworzenie stanowisk d/s niepotrzebnych przynosi oczekiwane efekty. Politycy ciągną do PO jak muchy do gówna.
0
Jechałem wczoraj z Lublina do Piask. Od skrzyżowania ze świdnicką Lotników Polskich do obwodnicy Piask musiałem jechać za traktorem, ponieważ nikt z projektantów nie przewidział mijanek. Gratuluję pomysłu(raczej jego braku)!!!
0
ryszard napisał:
Kierunek rozwoju miasta/województwa jest następujący: 1 - inwestycje w infrastrukture(szczególnie komunikacyjną), które przyciągną firmy z zagranicy 2 - budowa zakładów przemysłowych i ściagnięcie do miasta inwestorów zagranicznych 3 - nowe zakłady potrzebują wykwalifikowanej kadry - rozwój uczelni wyższych 4 - napływ ludnosci do miasta w związku z nowymi miejscami pracy, rozwój handlu 5 - kultura
Według twojej wizji, najpierw jest sciągnięcie inwestorów, a następnie kwalifikacja kadry? Trochę dziwne. Mnie się wydaje, że najpierw szkolimy kadre, a poźniej wabimy tym inwestorów. Jeszcze pytanie: budową zakładów przemysłowych ma się zająć miasto?
0
LBN napisał:
Według twojej wizji, najpierw jest sciągnięcie inwestorów, a następnie kwalifikacja kadry? Trochę dziwne. Mnie się wydaje, że najpierw szkolimy kadre, a poźniej wabimy tym inwestorów. Jeszcze pytanie: budową zakładów przemysłowych ma się zająć miasto?
no właśnie, ciekawa sprawa. Mi się wydaje, ze obaj macie troche racji. Z jednej strony nikt nie przyjdzie studiować do miasta, w któtym później nie znajdzie pracy, a uczelnie, żeby utrzymać stan zatrudnienia będą zmuszone do przyjmowania kandydatów na studia jak leci co obniży ich poziom. Z drugiej strony jednak jest pytanie czy inwestorzy będą zainteresowani stawianiem zakładów, jeżeli miasto nie będzie miało wystarczająco wyklształconej kadry - chociaż, jeżeli będzie już praca to z pewnoscią znajdą się chętni chociażby ze świętokrzyskiego czy mniejszych miast osciennych województw. Ale tak czy owak, żadna wizja rozwoju nie zakłada wybicia się na kulturze...żadna oprócz lubelskiej.
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.