Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

TO REFERENDUM NIE MOGŁO SIĘ UDAĆ !

Utworzony przez Johny, 23 stycznia 2012 r. o 13:20
Taki wynik referendum prognozowałem tydzień wcześniej, i uzasadniłem swoją tezę. Inaczej być nie mogło. W Gminie Szastarka zwyciężyła po prostu normalność, a mandat nieodwołanego wójta do dalszego zarządzania gminą, dzięki inicjatorom referendum, będzie jeszcze silniejszy. -Pozdrawiam wójta i wszystkich mieszkańców, którzy zbojkotowali referendum. Jego inicjatorzy powinni byli myśleć głowami, a nie innymi częściami ciała.)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Johny napisał:
Taki wynik referendum prognozowałem tydzień wcześniej, i uzasadniłem swoją tezę. Inaczej być nie mogło. W Gminie Szastarka zwyciężyła po prostu normalność, a mandat nieodwołanego wójta do dalszego zarządzania gminą, dzięki inicjatorom referendum, będzie jeszcze silniejszy. -Pozdrawiam wójta i wszystkich mieszkańców, którzy zbojkotowali referendum. Jego inicjatorzy powinni byli myśleć głowami, a nie innymi częściami ciała.)
Bardzo się cieszę , że to referendum nie wypaliło.Jestem z innej gminy ale popieram Wójta z Szastarki. Panie Wójcie, życzę dalszego powodzenia i dużo ,dużo zdrowia oraz wytrwałości .Decyzje o zamykaniu szkół podejmują również inne gminy.A nauczyciele i rodzice niech jadą do ministerstwa , tam strajkować i dopominać się o swoje. Co winna gmina jak jej się narzuca decyzje o podwyżkach dla nauczycieli a nie daje pieniędzy. Wszystkie gminy winny pozamykać szkoły to może ministerstwo by się obudziło .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...