Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zjazd do zajezdni: Koniec przegubowej epoki ikarusa

Utworzony przez lbn, 16 czerwca 2012 r. o 16:37 Powrót do artykułu
Na pewno nowe solarisy, mercedesy i autosany tyle nie wytrzymają. Niestety wiedza i umiejętności mechaników z MPK zatrzymały się na etapie ikarusów. Nieudolne naprawy: byle jak wymieniona szyba w mercedesie "duńczyku" - ślepy by ją lepiej wkleił, źle zamontowane pokrywy silników w solarisach itp. szybciej doprowadzą autobusy po gwarancji do ruiny niż chuligani. To są super maszynki XXI wieku a podstarzały "Henio z Mieciem" z MPK z młotkiem i gumówką w garści tylko przeprowadzą dewastację. Należy się zastanowić czy nie zlikwidować działu napraw a serwis zlecić specjalistom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szkoda, fajne były. kopciły i burczały. biegi wrzucane były z trudem. ale szedł do przodu. zostawcie nawet dwie sztuki. za 10 lat kupicie za dobry stan citaro.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Dzwoniące na postojach szyby, ryk silnika, ciężko otwierające się okna" -wypisz wymaluj toż to najkrótszy opis Autosana Sancity. Nie płaczcie po Ikarusach- tych emocji, które wam towarzyszyły przez te 30 lat nie zapomnicie przez kolejne 30 dzięki ostatniemu " udanemu" zakupowi autobusów z Sanoka. A nawet będzie lepiej- w Ikarusach przynajmniej dach nie odpadał..... :-)))
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...