Nie powinno być bezpośredniego pociągu Z Lublina do Zamościa tylko najlepiej jakby zrobić go na odcinku Rejowiec -Zamość. Za to żeby jeździł częściej i był skomunikowany z EZT jeżdżącymi na trasie Lublin - Chełm. Może mniej wygodne bo z przesiadka ale chyba lepiej byłoby zrobić z 10 kursów na dobę z przesiadka niż ze 3 bezpośrednie. Bo pewnie tak by się skończyło.
|
|
Układając ofertę, należy wrócić do niektórych założeń projektu odnowy połączenia, który został utopiony przez prezy
denta Zamościa Marcina Zamoyskiego, a miał być finansowany z Unii ze środków na lata 2007-2013.
1) Najważniejsze to stworzenie przystanku kolejowego na wschód od rynku.
2) Stworzenie połączenia bezpośredniego Lublin-Zamość, bez przesiadki w Rejowcu.
Powodzenia
|
|
Masz rację-po prostu z Rejowca do Zamościa lub nawet Hrubieszowa-na "nie jechania"aż do Lublina zyskał by sporo minut,które lepiej"przerzucić"na większą ilość kursów.Przystanek w okolicy ul.Partyzantów lub nawet dalej na wschód to dobry pomysł.Ja bym nawet zaproponował kursy pociągu nie tylko do Zamościa ale i do Stalowej Woli(z Zamościa)oraz z Rejowca(lub Zamościa) do Horyńca Zdroju(przez Bełżec i tak ważny dla regionu Susiec). |
|
nie oszukujmy sie pociagi pasazerskie w woj. lubelskim nie maja sensu ekonomicznego ( a juz szczegolnie na Zamojszczyznie). Natomiast przesiadki w Rejowcu to juz kompletna fantasmagoria. Kto normalny bedzie tlukl sie pociagiem 2 godziny z bieganiem po peronie w Rejowcu jak ma bezposredniego busa do Lublina co 15 minut? Nikt poza kolejarzami ktorzy maja 90% znizki na bilety
|
|
Gdzie diabeł nie może tam arona pośie
Znowu ten sam twój bełkot.. bla bla bla bla
|
|
PITZ ułożył przykładowy rozkład szynobusów dla zamojszczyzny
######skocz.pl/zamojszczyzna
widać ze nie ma to sensu ekonomicznego, busy biją pociągi na głowę
|
|
Będą pociągi na zamojszczyźnie-w Bełżcu też będą!-będą śliczne i szybko będą jeździć z prędkością prawie 200 km/h i będzie ich dużo -tu macie dwa filmy na ten temat:
youtube.com/user/bambo7532#p/u/8/O9X675Cg2no
youtube.com/user/bambo7532#p/u/14/iDcZT9Wupd4
|
|
Jestem za !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Tyle że logicznie rzecz ujmując -aron- a dużo racji w tym co napisał no może drgnie w tych przewozach latem ,i turystycznie ale kolej i połączenia powinny być cały rok z Zamościem i nie tylko !. A co w zimie kiedy ruch turystyczny spadnie czy komuś będzie się chciało jak autobus co 15 min. ? jestem za przywróceniem połączenia ale trochę musi być w tym logiki ekonomicznej nie na hura może jak zostaną wprowadzone te tramwaje będzie oszczędniej ? warto jedna popracować nad tematem !. |
|
Wszystko było by w miarę dobrze,gdyby w"tamtych czasach"(czyli gdy pociągi na tych trasach były oblegane) ktoś inwestował w nowe tory(tak jak teraz na trasie:Rzeszów-Ocice) i jeszcze wtedy w autobusy szynowe tanie w eksploatacji. Natomiast"mądrzy Panowie"z PKP upychali własne kieszenie i nie spodziewali się,że nadejdą dla nich Gorsze Czasy. Teraz się to wszystko zadłużyło i jest bardzo źle-oj źle!!! Trudno teraz inwestować,gdy już wszystko zadłużone jest... A niemiecki przewoźnik też ci nie wejdzie na zaniedbaną trasę i nie zechce jeździć z "prędkością ślimaka"... Niemiecki wejdzie tam,gdzie na tym sporo zarobi i sporymi prędkościami będzie mógł śmigać-bo ma do tego (co najmniej)dobry sprzęt. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|