Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Cała "inwencja" speców od zniechęcania do korzystania z mpk idzie na "nowoczesne" metody biletowania. Tymczasem nikt nie zadaje sobie trudu zmiany archaicznej siatki połączeń. Przypadek? Nie sądzę.
Czy konserwator zabytków zgodził się na zmianę siatki połączeń?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba znowu włączyli wi-fi w Abramowicach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chodzi o agencję PR Kronikidewelorozwoju czy agencję PR Monisia? W sumie nieważne, przecież to jedno i to samo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
te legendarne starsze osoby które nie ogarniają telefonów i tak mają za darmo jazdę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co tak szybko temat odpuściliście, dewelomatołki? Do roboty!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
srome_K_, prymitywna ścierK0 opłacana dewelosrebrnikami, zawsze z braku argumentów K0ńczysz próbą uP0lityczniania, oskarżając komentatorów o sympatie pissowskie, choć wiesz dosK0nale, że np. ja  (oraz wielu innych, których próbujesz opluwać) nie mam żadnego powodu do sympatyzowania z pissuarczykami, przynajmniej doPÓki trzymają oni parasol nad P0czynaniami dewelo-bandy.
  Bycie Naczelnym Propagandystą Lublina zobowiązuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miało być światowo i nowocześnie, a wyszło jak zwykle w Lublinie czyli zamiast ułatwić pasażerom korzystanie z komunikacji będzie coraz trudniej. Duży krok wstecz, jeżeli chodzi o komunikację. I dodać trzeba jeszcze, że ludzie muszą latać raz na rok z pitem, żeby mieć zniżkę.
Albo jest to skutek realizacji "wizji" szalonego technokraty przy P0mocy służącej mu bandy ignorantów-P0takiwaczy, albo - co bardziej prawdoP0dobne - ciąg dalszy akcji zniechęcania do korzystania ze zbiorK0mu w ramach planu wygaszania mpk.
 Albo jest to skutek, że rządzą nami nieudacznicy, którzy jedyne co potrafią to pisanie propagandowych komentarzy na tym forum i bezmyślne klikanie w minusy (oczywiscie przy pomocy zatrudnionych w tym celu trolli).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miało być światowo i nowocześnie, a wyszło jak zwykle w Lublinie czyli zamiast ułatwić pasażerom korzystanie z komunikacji będzie coraz trudniej. Duży krok wstecz, jeżeli chodzi o komunikację. I dodać trzeba jeszcze, że ludzie muszą latać raz na rok z pitem, żeby mieć zniżkę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumiem co to znaczy " Niemożliwe jest, by jednocześnie funkcjonowały jako czynne oba te nośniki, gdyż z jednego biletu okresowego mogłyby chcieć korzystać w tym samym czasie dwie osoby: jedna posługując się kartą, druga posługując się aplikacją do tego samego konta – wyjaśnia Monika Fisz z Zarządu Transportu Miejskiego. " To znaczy, że karty są anonimowe, kontrolerzy nie weryfikują, nie proszą już o dokumenty tożsamości? Jakoś banki nie mają z tym problemu, mam kartę w telefonie i w portfelu, mogę zapłacić czym chcę, a prawo jest identyczne, że nikt poza mną nie ma prawa z nich skorzystać.
 Urzędnicy zawalili sprawę i czegoś nie dopilnowali, a teraz wymyślają jakieś bzdury.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cała "inwencja" speców od zniechęcania do korzystania z mpk idzie na "nowoczesne" metody biletowania. Tymczasem nikt nie zadaje sobie trudu zmiany archaicznej siatki połączeń. Przypadek? Nie sądzę.
 A po co zmieniać siatkę połączeń? Przecież Naczelny Propagandysta Lublina wraz ze swoja świtą nie korzysta z komunikacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę, że farmowe pieski pilnują tematu, choć z niezbyt wyczuloną uwagą. No, dajcie głos!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Musicie popracować nad tresurą w PiSiej farmie - pieski straciły czujność :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 3 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...