Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Alior Bank odpowiada: "Warunki pracy są tu doskonałe"

Utworzony przez Gość, 9 stycznia 2014 r. o 19:46 Powrót do artykułu
o to to na zdjęciu to jest to call center Aliora ? :D  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wieszaków na ubrania tam nie ma?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo profesjonalne call center ... Ludzie przez 8 godzin dziennie musza trzymać słuchawkę w ręku jak widać na zdjęciu zamiast kupić im zakładane na ucho...warunki pracy wręcz doskonałe:-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o spoko tam mają
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No Panie dyrektorze szału to u Pana nie ma. Takie to biedne i wręcz starodawne. Doskonałe warunki ? Tak, ale tylko dla Pana. Świetne płace ? Tak, ale tylko dla Pana. Jest Pan kłamcą, albo jest Pan niekompetentny, na jedno wychodzi. Dziekuję za ofertę, ale z kłamcami nie współpracuję.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hehe...coz wyzsza kultura bankowosci:)))
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dyrektorek to zarabia ze 20 tysi miesięcznie to ma w poważaniu pracowników. Przypomina mi to dowcip z PRL: jak się macie robotnicy zażartowal tow. Gierek - Dobrze - zażartowali robotnicy!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" Warunki na zgrupowaniach miałyśmy bardzo dobre ! Wszystko to zasługa naszego Prezesa i nie jest prawdą, że nad łóżkami dach przeciekał ! Szczególnie, że prawie nie padało ! Prezes dba o nas jak ojciec najlepszy ! "  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nawet szatni nie ma:),kurtki na krzesłach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo profesjonalne call center ... Ludzie przez 8 godzin dziennie musza trzymać słuchawkę w ręku jak widać na zdjęciu zamiast kupić im zakładane na ucho...warunki pracy wręcz doskonałe:-)
  No Plantronics zdajsie 80USD sobie za jedną życzy + drugie tyle za adapter :P Zresztą jak byś widział/a "bankiera" z taką słuchawką na głowie - garnitur i złota karta Amexa w potrfelu, a nie headset i pampers.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak wygląda Call Center? Zwykłe biuro, brak ścianek działowych i prywatnośći. To teraz wiem dlaczego jak do mnie dzwonią, to harmider, Wygląda na to że to kolejny kurnik
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten pan dyrektor kompromituje się takimi wypowiedziami! W tym kraju masakra się dzieje i tyle. Ludzie grosze zarabiają i robią na dorobkiewiczów. W Anglii moja ciocia sprząta sklepy a wujek pracuje na wysypisku i żyją godnie, stać ich na wszystko: dom, wakacje, perfumy, dobre ubrania.    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Plantronicsa bezprzewodowego na DECT kupisz już za 250PLN, na kablu za 100. Jakość dźwięku zapewne lepsza niż w tej badziewnej słuchawce, a i wygoda pracy inna. Wyobraźcie sobie, że ten człowiek musi szybko coś zanotować w trakcie rozmowy - słuchawkę do głowy przyciska dociskając głową (takie dociśnięcie do barku). Zakładając, że jest wyzysk i siedzą tam po 12h, aktywności mają pewnie z 8h. Proponuję tym, którzy mają jakieś wątpliwości co do warunków pracy, aby przycisnęli tak sobie słuchawkę i posiedzieli 2h (nie mówię o 8). Do tego dochodzi też kwestia analizowania opisywanej sytuacji zgłaszanej przez klienta i poszukiwania rozwiązania (obciążenie umysłowe połączone często ze stresem). Zastanówcie się nad tym chwilę i wtedy porozmawiamy sobie o ergonomii przedstawionego stanowiska pracy.   Dodam, że nie jestem wyzyskiwanym pracownikiem, tylko kiedyś miałem okazję popracować właśnie w taki sposób po 8h dziennie. Skrętu karku człowiek dostaje, później cały dzień głowa od tego boli...   A że nie mają szatni i komp buczy cały czas na biurku, a dodatkowo nie ma przegródek. No cóż - tym bardziej współczuję.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z tego wszystkiego ludzi najbardziej szkoda, nie, nie, nie dyrektora, tych od słuchawki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każdy kto miał cokolwiek do czynienia z branżą cc w Lublinie wiedział, że Alior to syf - bez organizacji pracy za to była " inna kultura bankowości" zwana potocznie chamstwem.  Zdjęcie pokazuje dokładnie profesjonalizm Aliora ( na co zwracali już forumowicze wcześniej). Pan Dyrektor sam nie wierzy w to co mówi - ale co mu zostało - za dużo szumu mogą posunąć i jego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ŻENUJĄCY TŁUM JEŚLI TERAZ W TEJ PRACY JEST WAM GORZEJ NIŻ PRZED JEJ ROZPOCZĘCIEM (macie spazmy, sikacie w łóżku, stresujecie itp.), TO CO WAS TRZYMA PRZED POWROTEM DO STANU Z PRZED ROZPOCZĘCIA PRACY W TEJ FIRMIE????!!! ŻAŁOŚNI NARZEKACZĘ, PRZEKIERUJCIE SWOJĄ ENERGIĘ NA TO CO OD WAS ZALEŻY I ZA CO ODPOWIADACIE - CZYLI WASZE ŻYCIE, ZAMIAST CZEKAĆ NA MANNE Z ALIORA. TO W JAKIM MIEJSCU JESTEŚCIE - ZALEŻY OD WAS A NIE OD ALIORA!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taa, widać jakie doskonałe warunki. Jeden prawie siedzi na drugim, nawet kurtek nie mają gdzie powiesić tylko trzymają na oparciach siedzeń.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozumiem, że jest to pierwsza w ramach "redakcyjnej troski"  wizyta i lustracja warunków pracy lubelskich banków. Kto następny?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Orange ma poważna konkurencję :(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Są tam również pokoje, gdzie stanowiska są tyłem do okien, gdzie nie ma żaluzji. Światło odbija się od monitora. Bankierzy znaleźli sposób: przyklejane kartki na szybach lub kartony stawiane na parapecie. Potrzeba matką wynalazków :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...