Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Automaty biletowe ZTM oszukały pasażerów

Utworzony przez lublin, 5 lutego 2011 o 08:59 Powrót do artykułu
Pracownicy BOK od ręki zakodują właściwą liczbę dni -stwierdza Góżdż.A ja muszę zapłacić za bilet aby dojechać na ul Kraśnicką.KTOŚ SPARTOLIŁ SWOJĄ PRACĘ A JA MAM ZA TO PŁACIĆ -to jest jakaś paranoja.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak zwykle amatorstwo mpk i zero odpowiedzialnosci za swoja nieudolnosc..
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lublin napisał:
Pracownicy BOK od ręki zakodują właściwą liczbę dni -stwierdza Góżdż.A ja muszę zapłacić za bilet aby dojechać na ul Kraśnicką.KTOŚ SPARTOLIŁ SWOJĄ PRACĘ A JA MAM ZA TO PŁACIĆ -to jest jakaś paranoja.
Naucz się czytać ze zrozumieniem, jeśli masz bilet miesięczny to nie musisz kupować biletu skoro masz ważny do 28 lutego. O tempota, o mores
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gosc napisał:
jak zwykle amatorstwo mpk i zero odpowiedzialnosci za swoja nieudolnosc..
Gdzie tam masz coś o mpk?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gosc napisał:
jak zwykle amatorstwo mpk i zero odpowiedzialnosci za swoja nieudolnosc..
Odpier*** się od M.P.K. miej pretęsje do Zarządu transportu miejskiego który wywalił w błoto kasę na automaty.odrożniaj M.P.K. od ZTM.Baranie.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zwykle amatorstwo piszącego komentarz. Piszący nie potrafi poprawnie przeczytać tekstu-czytaj ze zrozumieniem, ale co można wymagać od takich skoro na codzień chodzą w dresach. Podpowiadam TO ZTM OBSŁUGUJE AUTOMATY, A MPK NIE NIC DO TEGO.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ile bym dała żeby to był mój jedyny problem w życiu!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no bez kitu, ale problem...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nn napisał:
Odpier*** się od M.P.K. miej pretęsje do Zarządu transportu miejskiego który wywalił w błoto kasę na automaty.odrożniaj M.P.K. od ZTM.Baranie.
O, jakiś chamski kierowca przyjechał przed czasem na końcowy i nudzi się przeglądając internet w komórce???
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem jedną z tych ok. 100 osób, które załadowały bilet 30-dniowy w automacie i "wcięło" im 2 dni. Nie mam jednak zamiaru nigdzie jechać z reklamacją, bo i tak ta strata końca do maja się "wyrówna". Ważność biletów 30-dniowych: 1.02.-2.03. 3.03.-1.04. 2.04.-1.05. 2.05.-31.05. W przypadku biletów "miesięcznych" (czyli ważnych od 1. do ostatniego dnia miesiąca): 1.02.-28.02. 1.03.-31.03. 1.04.-30.04. 1.05.-31.05. Nie ma sobie zatem czym głowy zawracać, o ile nie był to zakup jednorazowy. "Stałym klientom" nie robi to żadnej różnicy w dłuższej perspektywie. Pomijam już fakt, że dziś mamy 5 lutego, a miesięczny bilet zwrócił mi się już w połowie (po 8 kursach dziennych i 4 nocnych). Tak czy siak będę do przodu
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nn napisał:
Odpier*** się od M.P.K. miej pretęsje do Zarządu transportu miejskiego który wywalił w błoto kasę na automaty.odrożniaj M.P.K. od ZTM.Baranie.
Po pierwsze "pretensje", a nie "pretęsje", po drugie rzeczywiście to ZTM zamówił automaty, a nie MPK, po trzecie ZTM nie zapłacił za nie ani złotówki, bowiem automaty są własnością Mennicy Państwowej.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bo urządzenia "nie wiedziały”, że luty jest krótszy od innych miesięcy. Właśnie urządzenie wiedziały, że jest krótszy, tylko nie wiedziały, że mają to olać. jakby urządzenia nie wiedziały, że luty ma 28 dni, to by wydrukowały bilety "normalnie" do 30 lutego, i wtedy by była heca :-) Za p. redaktor to chyba miał ze trzy promile, albo się nie wyspał, jak to pisał. Btw ZTM sam sobie narobił bigosu. Jakby bilety były m-czne, to by se człowiek kupił bilet i by miał do końca m-ca, bez względu na ilość dni, ew. byłyby jeszcze ze trzy dni wazne, żeby zdążył kupic następny. W 2012 znowu będzie problem, bo luty będzie miał 29 dni.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
""Wszystko przez to, że ktoś źle zaprogramował urządzenia. Zgodnie z miejskimi przepisami, bilet 30-dniowy kupiony pierwszego dnia miesiąca ważny jest przez cały miesiąc, nawet jeśli ma on 31 dni."" a luty ma 28 dni, wiec wszystko jest w porzadku. Jezeli ludziska dostaja grats jeden dzien to nikt nie krzyczy. Jezeli miesiac jest krotszy to sie obi problem... Trzeba bylo kupic sobie bilet 2 lutego to bylby wazny 30 dzni...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mnie się udało, doładowywałam 90 dni 2 lutego i jest wszystko ok. Mało tego, 1.02 automat przy placu wolności nie chciał mi oczytać karty bankomatowej więc zadzwoniłam z reklamacją i O DZIWO, po południu był już naprawiony.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TAK WYGLĄDA "WYSOKA TECHNOLOGIA" PO LUBELSKU!!! VIDE BILETOMATY NA ULICACH. WSZELKIE URZĄDZENIA OBSŁUGUJE I USTAWIA CZŁOWIEK!!! TAKIE DROGIE CACKA MONTUJĄ TERAZ WE WSZYSTKICH NOWO ZAKUPIONYCH POJAZDACH!!! A POTEM BRAK KASY NA NOWE LINIE!!! A NIEDŁUGO WYMYŚLA SPRZEDAWANIE W AUTOBUSACH POZA BILETAMI GAZET, BATONÓW I CIASTEK WRAZ Z GORĄCĄ KAWĄ W KILKU WERSJACH!!! A CO NOWOCZEŚNIE MUSI BYĆ!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mm napisał:
Jestem jedną z tych ok. 100 osób, które załadowały bilet 30-dniowy w automacie i "wcięło" im 2 dni. Nie mam jednak zamiaru nigdzie jechać z reklamacją, bo i tak ta strata końca do maja się "wyrówna". Ważność biletów 30-dniowych: 1.02.-2.03. 3.03.-1.04. 2.04.-1.05. 2.05.-31.05. W przypadku biletów "miesięcznych" (czyli ważnych od 1. do ostatniego dnia miesiąca): 1.02.-28.02. 1.03.-31.03. 1.04.-30.04. 1.05.-31.05. Nie ma sobie zatem czym głowy zawracać, o ile nie był to zakup jednorazowy. "Stałym klientom" nie robi to żadnej różnicy w dłuższej perspektywie. Pomijam już fakt, że dziś mamy 5 lutego, a miesięczny bilet zwrócił mi się już w połowie (po 8 kursach dziennych i 4 nocnych). Tak czy siak będę do przodu
Ok Ty bedziesz do przodu ale ja jeżdze tylko do końca marca( tylko dwa razy dziennie czasem trzy) potem przesiadam sie na rower(taniej,wygodniej i super dla sylwetki) i co mam podarować ztm? No sorry ale nikt mi nie podaruje że jade raz bez biletu bo mi automat źle policzył i ja tez nie mam zamiaru nikomu darować!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gość napisał:
ile bym dała żeby to był mój jedyny problem w życiu!!
Od takich małych problemów zaczynają się większe a stąd już krótka droga do depresji...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
anty ZTM napisał:
TAK WYGLĄDA "WYSOKA TECHNOLOGIA" PO LUBELSKU!!! VIDE BILETOMATY NA ULICACH. WSZELKIE URZĄDZENIA OBSŁUGUJE I USTAWIA CZŁOWIEK!!! TAKIE DROGIE CACKA MONTUJĄ TERAZ WE WSZYSTKICH NOWO ZAKUPIONYCH POJAZDACH!!! A POTEM BRAK KASY NA NOWE LINIE!!! A NIEDŁUGO WYMYŚLA SPRZEDAWANIE W AUTOBUSACH POZA BILETAMI GAZET, BATONÓW I CIASTEK WRAZ Z GORĄCĄ KAWĄ W KILKU WERSJACH!!! A CO NOWOCZEŚNIE MUSI BYĆ!!!
Ty dobrze się czujesz? Co nie podoba się, że coś jest nowe i funkcjonalne? Wyrzuć komputer bo to diabeł!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale macie problem. Bilet ważny do 28 lutego wiec jedziecie na kraśnicką i wam kodują od nowa. Nie ma większych problemów w życiu...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamiast odpowiedzi kopiuję post z innego forum. Tu jest wszystko dokładnie wyjaśnione. Nie ma i nie będzie idealnych rozkładów jazdy. Wydawanie publicznych pieniędzy przez ZTM dla zewnętrznych firm, często nie znających Lublina, jak i jego specyfiki komunikacyjnej JEST PO PROSTU WYRZUCANIEM PUBLICZNYCH PIENIĘDZY "W BŁOTO". Prezydent jest mamiony różnymi nieudolnymi "biurokratycznymi scenariuszami" przez osoby, które na komunikacji miejskiej się nie znają. Od czasu powołania ZTM wielokrotnie na różnych forach pisano, co było kryterium przyjęcia do ZTM (przynależność partyjna, kolesiostwo i prywatne koligacje np. rodzinne). Mogą być tylko tzw. "prognozowane" rozkłady jazdy!. Nie ma możliwości, aby jakikolwiek pojazd przyjechał co do minuty na przystanek, chyba, że na pętli. O ile oczywiście tam dojedzie o czasie. Czas postoju na pętli też ograniczono do minimum! Więc jakikolwiek "poślizg" powoduje chaos na linii. Jeden pojazd opóźniony, drugi często też i zaraz za nim, po czym trzeci już zupełnie pusty, ale "o czasie" jedzie za tą kawalkadą. Dotyczy to wszystkich linii o dużej częstotliwości kursów jak: 158, 9 , 10, 17, 18, , 26, 39, 57 itd. Problem sprzedaży biletów w autobusach był, jest i będzie poruszany we wszystkich forach, do czasu, aż kierowcy przestaną sprzedawać bilety. ZTM i MPK jest głuchy na protesty pasażerów i jednocześnie uczą chamstwa, egoizmu i cwaniactwa coraz większej liczby osób korzystających z komunikacji miejskiej. I dzięki temu tracą kolejnych klientów. Sprzedaż biletów przez kierowców jest coraz większym problemem i powoduje coraz dłuższe czasy przejazdu (opóźnienia). Pomijam, że kierowca jest odpowiedzialny za bezpieczną podróż bądź, co bądź "jeszcze żywych ludzi", a sprzedawanie biletów jest dla niego i rozpraszające i stresujące. Często się zdarza kłótnia i kierowca jest po prostu w-k-u-r-w-i-o-n-y, co natychmiast odbija się na pasażerach. Styl jazdy to: szarpania, gwałtowne hamowanie, czyli dekoncetracja! Egoizmem jest kupowanie biletu u kierowcy, mimo, że obok jest czynny kiosk, a w sprzedaży bilety. Wcześniej ta osoba często ogląda wystawę tego kiosku, ale biletu nie kupi! Chamstwem jest kupowanie biletu u kierowcy i nie liczenie się z innymi ludźmi. Często się zdarza, że na tych samych przystankach robią to CODZIENNIE JEDNE I TE SAME OSOBY! "Za komuny" na trasie jeździł ten sam kierowca, więc znał "swoich" pasażerów i często widząc takiego nawet czekał. Teraz codziennie na tej samej trasie jeździ inny pojazd i inny kierowca, co wykorzystują CWANIAKI chcący kupić bilet za 50,-, czy 100,- zł i robiący głośna awanturę, aby podczas kontroli było jak najwięcej świadków, "ŻE TO KIEROWCA NIE CHCIAŁ SPRZEDAĆ BILETU"! Na tym traci też ZTM! "Usprawiedliwione gapowiczostwo"! Ten głupi zwyczaj kupowania biletów w MPK wymyślił "pomysłowy Dobromir" (prezes Miłosz) wraz z wejściem do pojazdu przednimi drzwiami. Pamiętasz? O ile zwyczaj wchodzenia przednimi drzwiami przestał obowiązywać po tygodniu, to sprzedaż biletów jest nieprzerwana od co najmniej 15 lat i rodzi coraz to większą patologię, o której wyżej. Lublin będzie zawsze uważany za zaścianek. Sprzedaż biletów jest praktykowana tylko w PKS i małej mieścinie, gdzie funkcjonuje komunikacja miejska, a brak jest sieci sprzedaży biletów. w naszym pięknym mieście bilety można kupić wszędzie: kioski, sklepy, delikatesy, księgarnie, punkty xero, poczta, sprzedawcy z samochodów lub "z ręki"... W Warszawie śmieją się z naszego miasta i komentują, że to wiocha. Tam biletów wu kierowcy nie można kupić. ogranicza się wszelkie nieprzewidziane postoje w "trosce o pasażera". Tam jest standardem klima, a w Lublinie biletomaty. Urządzenia dla tych chamskich jednostek kosztujących właśnie równowartość klimatyzacji w autobusie! czyli ważniejsza jest ta prymitywna jednostka (biletomat), jak ogół pasażerów (klima). Czyli kolejni pasażerowie odchodzą od komunikacji miejskiej. A latem w pojazdach ZTM wraz z MPK funduje nam "bezpłatna saunę" i podróż w smrodzie "z pod pach" kolejnych jednostek bez poczucia kultury, estetyki i higieny. Kolejne jednostki odrażają innych od transportu publicznego! W pełni zasługuje Lublin na taka, a nie inna opinię dzięki ZTM i "burakom". Drugą przyczyną opóźnień komunikacji są korki. Bus-pass jest idealnym rozwiązaniem, ale tylko wtedy, gdy ulica na ten bus-pass będzie poszerzona, a nie autobus pojedzie szybciej "krótki kawałek"(teoretycznie, bo tylko do zjazdu lub najbliższej sygnalizacji, gdzie też utknie!). Samochodów jest tak wiele, że wykonanie bus-pass-a kosztem innych pojazdów będzie wzbudzało agresje u innych kierowców i potęgowało uliczne korki! a przy "światłach" i tak nastąpi paraliż. Takim przykładem może tez być Warszawa, gdzie na jednym z mostów wytyczono pas dla autobusów, a kierowcy "i tak nie wpuszczą za karę" komunikacji miejskiej zaraz za mostem. i co zmieniło? NIC! Są tylko bluzgi, nerwy i wzajemne tarasowanie drogi! WIĘC POMYSŁ Z TYM BUS-PASS NA MOŚCIE JEST TAK SAMO KRETYŃSKI, JAK SPRZEDAŻ BILETÓW W LUBLINIE! NIECH ŻYJĄ URZĘDNICY BEZ WYOBRAŹNI! Pozdrawiam. Biletomaty na ulicach naszego miasta pojawiły się już pod koniec lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku! Były mniej więcej przez dwadzieścia lat! Pod koniec lat dziewięćdziesiątych zlikwidowano je (leżą w magazynie MPK). NIGDY NIE ZAROBIŁY NA SIEBIE! KOSZT ICH OBSŁUGI BYŁ WIĘKSZY JAK WPŁYWY Z BILETÓW! Gratuluję ZTM odgrzania "starych mocno śmierdzących potraw" (czytaj pomysłów!). "Za komuny" kupowano bilety TYLKO w kiosku (zamknięte w niedziele i święta), A NIE JAK TERAZ "W SKLEPIE Z MARCHEWKĄ LUB WÓDĄ" I często o "każdej porze". Każdy miał bilet! W zapasie dwa, trzy, cztery więcej! Teraz kupują ludzie jeden bilet jadąc do pracy i wracając z niej po raz drugi tez jeden? Nie wiem, czy to oszczędność? "Bezmózgowie"? Upierdliwość? Brak inteligencji? Przecież kupno jednorazowych biletów w ilości np. dziesięciu sztuk będzie kosztowało tyle samo, co dziesięć razy po jednym bilecie! Podobno w tym mieście tyle uczelni i DYPLOMOWANYCH GŁĄBÓW! Studenci przodują w zakupie biletu i kierowcy!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.