Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nie wiem kto dopuści do ruchu pojazd z wystajacym hakiem z przodu ??? Przecież taki element powoduje, że pojazd ten nie spełni zadnych norm bezpieczeństwa. A może załatwi się, jak wszystko w tym kraju, że spełni Tylo współczuję wtedy pieszemu czy kierowcy na którego najedzie taki trolejbus. Czy na prawdę nie moze było montować w Lublinie czegoś porządnego?? Czy nikt nie nauczył się nic z lekcji pt "Daewoo" ??? Nie stać nas na badziewie, bo ten kto tanio kupuje 2 razy drozej później płaci.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiedziałem, że do montowania trajtków z gotowych podzespołów potrzeba aż INŻYNIERÓW. No ale w sumie czemu się dziwić, skoro do obsługi szaletów żąda się kogoś po magisterce. Tak oto kończy się era "wyższe wykształcenie dla każdego za niewielkie pieniądze".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten hak to jest za pewne do zdemontowania jak jest nie używany a w miejsce jego pojawi się taka prostokątna zaślepka. Nie martwcie się na pewno nie zostawią go z tym hakiem. Na zdjęciu jest ten hak widoczny bo pewnie trajtek musiał być przyciągnięty na jakąś prezentacje a nie było trakcji tam żeby sam mógł podjechać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
taa.. jak ten szrot Maz-a będą składać w Lublinie.... to lublin już na zawsze będzie kojarzony z białoruską tandetą, a kiedyś mpk mogło podpisać umowę z Solarisem ale przyszedł pan rydecki no i ........zachciało mu się współpracy z Mazem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...