Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Budowa nowego przystanku kolejowego w Lublinie. Ani peronu, ani dojazdu [zdjęcia]

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 19 września 2018 r. o 20:28 Powrót do artykułu
Taka gra w ciuciubabkę my ich , oni nas .Trafił jeden na drugiego Urzędnicy kontra firma.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sprawa się rypła! Zuczek biedaczek musi zbudować drogę. Buhaha
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że PKP nie chciało w ogóle rozmawiać z miastem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko dla nowej stacji LUBLIN ZACHÓD : - dojazd wąską uliczką Szafirowa przez zakorkowane osiedle - miejsca parkingowe między blokami i lokalnymi sklepami - poczekalnia w przejściu podziemnym prowadzącym do lasu - ekologiczna toaleta w lesie - 400 metrowy zjazd torem saneczkowym do najbliższego przystanku autobusowego na ulicy Granitowej - brak szybkiego dojazdu z obwodnicy - stacja bez wizji i perspektyw - dalsza degradacja Rezerwatu Przyrody Stasin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Krzaki obok dworca mogą służyć do ukrycia bomby, więc kolejarze krzywo patrzą na zieleń. – To jest trudny temat ze względów bezpieczeństwa – przekonywał Paweł Wróblewski z centrali PKP." To dlatego nową stację Lublin Zachód budują w rezerwacie przyrody z przejściem prowadzącym do lasu? Jest dużo wolnego miejsca przed lasem z lepszym dojazdem od ul. Granitowej. Jednak wolą zrobić stację w lesie bez dojazdów i parkingów niszcząc okolicę. Ten las to nie krzaki, tam nawet czołg można ukryć. Pozdrawiam wizjonerów miasta, którzy niszczą przyrodę i robią stację bez perspektyw. Na studiach będą ludzi uczyć jakiej lokalizacji unikać na przykładzie Lublin Zachód w lesie. Wybitny planista i wizjoner to zatwierdził.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to teraz zrobi się projekcik na 100 banieczek i o to chodziło . Znajomi królika już zacierają łapki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co tam niby ktoś ma dojeżdzać samochodem. To jest przystanek dla okolicznych mieszkanców , ważne żeby dojść jak było. Po co zaraz budować tam autostradę. Szczególnie że przy samym przystanku nie przewidziano ani jednego miejsca parkingowego. To jest tylko wąska droga serwisowa i p. pożarowa. Tam pewnie nawet zakaz wjazdu będzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że PKP nie chciało w ogóle rozmawiać z miastem.
 Sęk w tym że było odwrotnie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw to niech ci nieudacznicy z PKP zbudują tam linie kolejowa,  bo póki co to tory zwiniete i zarasta trawą 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolej w ruinie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aj waj, aj waj. Wołał tate gdy się dowiedział że tam będzie stacja kolejowa a nie bloki. Aż przyszedł dziadek Icek i mówi. Abram a czego ty płaczesz, czego ty włosy z głowy wyrywasz? Pamiętaj dopóki nasi przy korycie w dniu Warszawie, dopóki nasz Jarek na Żoliborzu kota glaszcze, my nie zginiem! I śmiał się tate i śmiał się dziedek i śmiała się ja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli ktoś zostanie napadnięty po stronie lasu do zdarzenia będzie musiała dojechać Policja z Bełżyc. Wszyscy wiedzą, że to będzie bardzo bezpieczna stacja w lesie bez dojazdów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakby prezes PKP był z PO lub ZSL to rozwiązanie przed wyborami by szybko znaleźli ale jak nie można przypisać sukcesu koalicji z ratusza PO+WL to utrudniają - taka metoda donosicieli brukselskich!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te z urzędu miasta z PO+WL wściekłe bo PKP nie zgodziła się na nonsensowny przystanek w "szczerym polu" między wsią Stasin a al. Kraśnicką :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mają robakowe urzędasy miliony na kolejne estakady ale parę groszy aby zrobić chodnik od Granitowej do drogi budowanej przez PKP to już nie ma ! Pycha i chciwość zgubi Zuka i jego ekipę !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Krążą pogłoski, że kilka lat temu PKP PLK projektując tą przebudową zwróciło się do urzędu miasta/zarządu dróg i mostów z pytaniem o lokalizację przystanku Lublin-Zachód. Jednak nikt się tym nie zajął, więc zaplanowali tam, gdzie im było wygodnie. Urzędnicy przespali odpowiedni moment, a teraz my wszyscy poniesiemy koszty tego zaniedbania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czyli standart lubelski . remonty bez składu i ładu. tak jak drogi rakorkować cały lublin . Zuk niema już mojego glosu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oto macie sztandarowy projekt PKP zarządzanego przez Muszyńskiego oraz innych biernych, miernych ale wiernych PiSiewiczów!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pisiorki narzekają na poślizgi przy miejskich inwestycjach a tymczasem te rządowe łapią jeszcze większe heh
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co ten nieroby z pkp wyprawiają to się w pale nie mieści
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...