Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Budowa nowego przystanku kolejowego w Lublinie. Ani peronu, ani dojazdu [zdjęcia]

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 19 września 2018 r. o 20:28 Powrót do artykułu
Ta stacja wiele lat temu planowana była na wysokości w połowie ukonczonego wiaduktu przy osiedlu Widok. Przy tej małej pętli autobusowej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może w przyszłości będzie inny dojazd. Można zrobić drogę w wzdłuż torów od krasnickiej do diamentowe równolegle do ul jp2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stawiam dolary przeciwko develosrebrnikom, że za ten pasztet należy podziekować zuczkowym wąsaczom z ZDiM. Nie pierwszy to raz, kiedy się tak popisali, ale są nadzieje, że może jeden z ostatnich. Idą zmiany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przeciez tam trzeba by zbudowac wiadukt, nikt tego nie zrobi z uwagi na koszty, przestańcie mydlić oczy. Ktos nie pomyslał i teraz lament. Jedyna alternatywa to budowa kładki od przystanku na Granitowej go nowego peronu. Żaden chodnik bo nikt nie będzie wchodził po schodach tam z i powrotem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
astaldi i tak lada chwila wyleci z tej budowy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znowu pisowscy malkontenci-nieudacznicy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znowu pisowscy malkontenci-nieudacznicy
 ale co malkontenci, odcięli główną linię kolejową z 9 miasta w Polsce, w zamian puścili parowozy prze parczew i nawet nie wiadomo kiedy znowu przywrócą normalny ruch? albo w PKP pracują skończeni nieudacznicy, albo jest to celowa polityka, żeby zniechęcić ludzi do podróży koleją i wygasić w regionie popyt...a potem będzie bredzenie: po co 2 tory do stalowej woli, po co nowe pociągi jak można ludzi wozić 50-letnimi kiblami, po co rozbudowa ciasnego dworca
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem, k.....a nie czaję. Po hu...... budować przystanek, na którego nie da się dojechać ani dojść??????? To tylko w Polsce. Jak w komediach Bareji....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeszcze z min. rok nic nie pojedzie po tych torach. Wszystko rozgrzebane. Włoski wykonawca ma to w poważaniu, więc w czym problem. W zrobieniu dojścia donikąd|?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak PIS rządzi nawet pociągi nie chca jeździć dość PISU
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto jest w PKP za to odpowiedzialny dzisiaj bedzie Szydło w niedziele Morawiecki zgłosić to rządzącym niech się tym zajmą, a nie tylko wpadają na godzine do Lubllina, pusta gadka i wyjeżdżają,
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PIS już fabryki obiecał budować i to 4 lata temu ktoś je widział???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PKP nawet nie chciało z miastem gadać PIS jest tak małostkowy,ze nie będzie rozmiawął bo prezydent legitki pisowej nie ma!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Odpowiedzialność ponosi PKP
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najwyższa pora wrócić do pierwotnego zamysłu dojazdu prze Filaretów. Filary drugiego wiaduktu są gotowe, byłby lepszy dostęp mieszkańców do komunikacji miejskiej. Miasto już dawno deklarowało takie rozwiązanie, choć dla nieco innej lokalizacji dworca zachodniego. To proste jak budowa cepa, bo i taka ulica była w planie zagospodarowania i jest w opracowywanym studium.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko z którego finansowana jest stacja LUBLIN ZACHÓD to kpina i parodia. Powstaje przystanek bez dojazdów w rezerwacie przyrody niszcząc okolicę. Wystarczyło zaplanować przystanek 100 metrów przed lasem gdzie jest dużo wolnego miejsca i lepszy dojazd. Teraz jak zawsze winnego nie ma.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
krążą pogłoski, że kilka lat temu pkp plk projektując tą przebudową zwróciło się do urzędu miasta/zarządu dróg i mostów z pytaniem o lokalizację przystanku lublin-zachód. jednak nikt się tym nie zajął, więc zaplanowali tam, gdzie im było wygodnie. urzędnicy przespali odpowiedni moment, a teraz my wszyscy poniesiemy koszty tego zaniedbania.
 urzędnicy nie przespali tylko do biur wchodził nowy smak kawy i nie mogli zajmować się ***relami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stacja PKP LUBLIN ZACHÓD w lesie bez obustronnych dróg dojazdowych i parkingów. Budowana za publiczne pieniądze skazana na łaskę prywatnych deweloperów. Wstyd i porażka na skalę światową. Brak wizji i planów rozwoju miasta. MIASTO INSPIRACJI z leśną stacja bez perspektyw.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...