Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Budowa S17. Nowymi odcinkami pojedziemy w 2019 roku [zdjęcia, wideo z drona]

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 17 listopada 2018 r. o 13:43 Powrót do artykułu
Im bliżej Warszawy tym mniej się dzieje... Za Wiązowną dosłownie nic nie robią, nawet odhumusowanie nie jest robione wiec o czym mowa z tą połową 2019 r??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Otwarcie tej drogi pozwoli na pokonanie trasy Warszawa - Lublin w półtorej godziny. Ta trasa to wspaniała sprawa dla dziesiątek tysięcy Lublinian pracujących w stolicy i wracających na weekendy do Lublina. Post Scriptum: Przejazd z Czechowa na Czuby zajmuje często znacznie ponad godzinę, ale za to jest stadion za 300 milionów i odpustowe fontanny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakby zmienić tryb sygnalizacji na skrzyżowaniach korki by zniknęły bardzo szybko, ale nie ma inteligentnych ludzi w części decyzyjnej naszego kraju więc jest jak jest... kto mądrzejszy wyjechał...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Płaczą, płaczą, a kiedyś nie było autostrady nawet na Śląsku. W cztery godziny z granicy do Katowic. Jak ta droga wpłynęła na rozwój regionu, na zmniejszenie wypadków zwłaszcza tych śmiertelnych na drodze, na decyzję o pozostaniu w regionie z perspektywami. Ale to działo się jakieś dwie dekady temu. A Lublin dopiero raczkuje. I aż strach pomyśleć, że jeszcze parę lat temu rząd PO-ZSL chciał wstrzymać budowę ekspresowki S17 i to w kierunku Warszawy?! Bo w tak doskonałej kondycji był budżet panstwa, że trzeba było brać się za ucinanie obietnic wyborczych. Gdyby nie kasa z OFE, to asfalt by już zwinęli w myśl zasady "Ch... z tą Polską Wschodnią!". Ja pamiętam jeszcze blokadę dróg, by światły rząd superekonomistów poprzedników odwieść od tej zgubnej dla regionu decyzji. Tym bardziej dziwi mjie, że gdy przychodzi gospodarz, ktory chce zrobić więcej to z Lublina pluje się na niego, tak skutecznie by innych wokół ochlapać. A może Lublin nie chce rozwoju regionu? Szkoda, że nie rozumie, że jak region pójdzie na dno, to i sama cud stolYca razem z nim. Co widać po efekcie rządzenia poprzedników. Ludzie wyemigrowali, polatali sobie parę lat do rodziny i... teraz sobie wygodnie mieszkają zagranicą i powoli zapominają o nędzy Lublina. Bo zagranicą każde 50.000 miasteczko ma więcej do zaoferowania swym mieszkańcom co jeden nędzny 300.000 Lublin? Dlaczego? Bo co 30km znajdują się takie małe miasteczka dobrze skomunikowane, z tunelami, tramwajami, światowymi firmami i nieograbianych z pensji mieszkańcami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Chelmianina nie zapominajmy ze rząd PO PSL zaczynał w okresie największego kryzysu na świecie i w EU.To posłowie z Lubelszczyzny wraz ze społecznością walczyli obwodnice i trasę S17.Zobaczymy co zbuduje PIS w okresie największej prosperity od 100 lat.BO na razie kończą to co zaczęli inni.A dokładniej odcinają kuponiki od czyjejś pracy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do Chełmianin; jeśli chodzi o zasługi rządów, to najprościej sprawdzić w artykule w kórym roku uzyskano ZRID dla S17 i cofnąć kalędarz o min. 1,5 roku (tyle trwało projektowanie), to jest najlepsza odpowiedz kiedy rząd przyczynił się do busowy S
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kiedy S17 w stronę Zamościa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Im bliżej Warszawy tym mniej się dzieje... Za Wiązowną dosłownie nic nie robią, nawet odhumusowanie nie jest robione wiec o czym mowa z tą połową 2019 r??
 Do tego czasu to ma byc do granicy wojewodztwa a pod warszawa to może w 2021
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeżdzę często po nowej drodze betonowej i twierdzę że jeżeli chodzi o standart jazdy to asfalt jest do nie pokonania.Nawierzchnia betonowa jest nierówna i straszne szumią opony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Nowy odcinek S17, od Kurowa do granicy województwa, powinien cieszyć kierowców w połowie przyszłego roku. Natomiast cała S17, od Kurowa do węzła Lubelska, powinna być oddana do końca 2019 roku." ktos to czytał przed publikacją? coś z logiką i topografią redakcja jest na bakier 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta trasa to wspaniała sprawa dla dziesiątek tysięcy Lublinian pracujących w stolicy i wracających na weekendy do Lublina.
  Wreszcie przestaną się wam słoiki tłuc. Ale jak rozjeżdżacie moje miasto nie płacąc gorsza na remont dróg, to tak niestety pozostanie :(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A to dziwne, że w kryzysie PO działało, gdy PiS otrzymało władzę w demokratycznych wyborach. I nagle kryzys zniknął?! I pojawiły się pieniądze na emerytury, 500+, mieszkania+ itd. O to chodzi, że PO samo wytworzyło kryzys w kraju. W Niemczech trwał o... UWAGA!!!... niecałe dwa lata! Od 2009-2011 roku. Już w 2011 roku w Niemczech brakowało i nadal brakuje pracowników. Jak to się działo, że w POlsce trwał za PO-ZSL WIECZNY PO-lski KRYZYS? Bo z pewnością nie światowy. O ile pamiętam tuż przed przegranymi wyborami Roztowski jak mantrę powtarzał "Nie ma i nie będzie". Tusk w ogóle nie wiedział skąd ma jeszcze UKRAŚĆ Polakom pieniądze? OFE skroił na połowę, emerytów okradł wstecznie według norm demokratycznych z emerytur, rozdał kolegom VAT, dobrze płatne posadki (w zamian za zniszczenie państwowych firm - przyklad Michała Tuska sprzedającego informacje lotu do OLT), bankructwo polskich firm budowlanych. Jednym słowem ZŁA KONIUNKTURA ŚWIATOWA spoza 2009-2011 to tak naprawdę DESTRUKCYJNA, CELOWA I ZAPLANOWANA DZIAŁALNOŚĆ PO-ZSL. Co do budowy i planow S17. PO zawsze przed wyborami duuu...uuużo obiecywało. I chwileczkę. Czyżby jako leming zapomniał kiedy rząd obciął fundusze na S17, S12? Mam przypomnieć? A protesty to były, lecz mieszkańców. POlitykom lubelskim i bez S17 dobrze podróżowało się limuzynami do Warszawy. I oby nigdy PO nie powróciło, bo gdy tylko rządziły UD, UW i PO dziwnym trafem świat ogarniała recesja. Z tą różnicą, że sąsiedzi się rozwijali, a my debilnie zaciskaliśmy pasa i traciliśmy milionami kapitał ludzki. Niemcy mają za co dziękować Tuskowi. Tylu inżynierów w gratisie od niego uzyskali. Danke schön!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak dla przypomnienia przetarg na budowę S17 został ogłoszony w 2013 r. Pierwsze umowy podpisano w 2015 r. Im bliżej Warszawy tym później podpisane umowy 2 połowa 2016 r. Więc siłą rzeczy te odcinki maja późniejszy termin realizacji. Optymistycznie będzie do połowy 2020 bo pewnie będą małe opóźnienia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kiedy S17 w stronę Zamościa?
 Na pewno nie w tej kadencji. Teraz liczą się tylko Lublin, Biała, Krasnik i Chelm.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A to dziwne, że w kryzysie PO działało, gdy PiS otrzymało władzę w demokratycznych wyborach. I nagle kryzys zniknął?! I pojawiły się pieniądze na emerytury, 500+, mieszkania+ itd. O to chodzi, że PO samo wytworzyło kryzys w kraju. W Niemczech trwał o... UWAGA!!!... niecałe dwa lata! Od 2009-2011 roku. Już w 2011 roku w Niemczech brakowało i nadal brakuje pracowników. Jak to się działo, że w POlsce trwał za PO-ZSL WIECZNY PO-lski KRYZYS? Bo z pewnością nie światowy. O ile pamiętam tuż przed przegranymi wyborami Roztowski jak mantrę powtarzał "Nie ma i nie będzie". Tusk w ogóle nie wiedział skąd ma jeszcze UKRAŚĆ Polakom pieniądze? OFE skroił na połowę, emerytów okradł wstecznie według norm demokratycznych z emerytur, rozdał kolegom VAT, dobrze płatne posadki (w zamian za zniszczenie państwowych firm - przyklad Michała Tuska sprzedającego informacje lotu do OLT), bankructwo polskich firm budowlanych. Jednym słowem ZŁA KONIUNKTURA ŚWIATOWA spoza 2009-2011 to tak naprawdę DESTRUKCYJNA, CELOWA I ZAPLANOWANA DZIAŁALNOŚĆ PO-ZSL. Co do budowy i planow S17. PO zawsze przed wyborami duuu...uuużo obiecywało. I chwileczkę. Czyżby jako leming zapomniał kiedy rząd obciął fundusze na S17, S12? Mam przypomnieć? A protesty to były, lecz mieszkańców. POlitykom lubelskim i bez S17 dobrze podróżowało się limuzynami do Warszawy. I oby nigdy PO nie powróciło, bo gdy tylko rządziły UD, UW i PO dziwnym trafem świat ogarniała recesja. Z tą różnicą, że sąsiedzi się rozwijali, a my debilnie zaciskaliśmy pasa i traciliśmy milionami kapitał ludzki. Niemcy mają za co dziękować Tuskowi. Tylu inżynierów w gratisie od niego uzyskali. Danke schön!
 Na jakie emerytury pojawiły się pieniądze pyta emeryt z 2,79 zł podwyżką.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy linia kolejowa Lublin-Warszawa ruszy?Cicho sza nic nie piszą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A to dziwne, że w kryzysie PO działało, gdy PiS otrzymało władzę w demokratycznych wyborach. I nagle kryzys zniknął?! I pojawiły się pieniądze na emerytury, 500+, mieszkania+ itd. O to chodzi, że PO samo wytworzyło kryzys w kraju. W Niemczech trwał o... UWAGA!!!... niecałe dwa lata! Od 2009-2011 roku. Już w 2011 roku w Niemczech brakowało i nadal brakuje pracowników. Jak to się działo, że w POlsce trwał za PO-ZSL WIECZNY PO-lski KRYZYS? Bo z pewnością nie światowy. O ile pamiętam tuż przed przegranymi wyborami Roztowski jak mantrę powtarzał "Nie ma i nie będzie". Tusk w ogóle nie wiedział skąd ma jeszcze UKRAŚĆ Polakom pieniądze? OFE skroił na połowę, emerytów okradł wstecznie według norm demokratycznych z emerytur, rozdał kolegom VAT, dobrze płatne posadki (w zamian za zniszczenie państwowych firm - przyklad Michała Tuska sprzedającego informacje lotu do OLT), bankructwo polskich firm budowlanych. Jednym słowem ZŁA KONIUNKTURA ŚWIATOWA spoza 2009-2011 to tak naprawdę DESTRUKCYJNA, CELOWA I ZAPLANOWANA DZIAŁALNOŚĆ PO-ZSL. Co do budowy i planow S17. PO zawsze przed wyborami duuu...uuużo obiecywało. I chwileczkę. Czyżby jako leming zapomniał kiedy rząd obciął fundusze na S17, S12? Mam przypomnieć? A protesty to były, lecz mieszkańców. POlitykom lubelskim i bez S17 dobrze podróżowało się limuzynami do Warszawy. I oby nigdy PO nie powróciło, bo gdy tylko rządziły UD, UW i PO dziwnym trafem świat ogarniała recesja. Z tą różnicą, że sąsiedzi się rozwijali, a my debilnie zaciskaliśmy pasa i traciliśmy milionami kapitał ludzki. Niemcy mają za co dziękować Tuskowi. Tylu inżynierów w gratisie od niego uzyskali. Danke schön!
 Chyba za dużo oglądasz TVP i ewidentnie masz jakiś uraz do Lublina. Jakieś kompleksy? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To, że trwalsza to zdecydowanie tak, ale betonówki wcale nie musze być głośniejsze, wszystko zalezy od zastosowanej technologii, np. betonówki wzdłużnie zacierane nie są głośniejsze. Mimo wszystko, dobrze, że coraz więcej ich budujemy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...