Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Natalia Siwiec nago :) http://www.meble.pl#pwid=ba7461d4e7aa4defbde5ae8865c421df  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysł stary, bardzo potrzebny.Parking dla posiadaczy biletu kolejowego, czy na autobus powinien być bezpłatny. Oczywiście bezpieczny ,strzeżony.Bezwzględnie przy Dworcu Głównym PKP gdzie ma powstać centrum komunikacyjne.Tylko kolej aglomeracyjna odblokuje Lublin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Boli głowa...? Uciąć...! Parkingi są potrzebne w centrum a nie na obrzeżach...! Tam nie ma problemu z parkowaniem...! Czy to aż tak trudno zrozumieć...?  Ludzie z poza miasta często przywożą osoby starsze do urządów lub dzieci do lekarzy i co mają zapi..alać piechotą lub tłoczyć się z chorym w autobusie..? Gratuluję pomysłu...! Oczywiście kierowcy którzy mogą tak zrobić to równie dobrze mogą w ogóle auta zostawić w domu...!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przywileje w parkowaniu i zatrudnieniu na terenie miasta powinni mieć tu pracujący, mieszkający i zameldowani mieszkańcy tego miasta. Zalewa nas fala "zielonych lubelaków", co to robią za minimum, bo mają zaplecze na roli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Boli głowa...? Uciąć...! Parkingi są potrzebne w centrum a nie na obrzeżach...! Tam nie ma problemu z parkowaniem...! Czy to aż tak trudno zrozumieć...?  Ludzie z poza miasta często przywożą osoby starsze do urządów lub dzieci do lekarzy i co mają zapi..alać piechotą lub tłoczyć się z chorym w autobusie..? Gratuluję pomysłu...! Oczywiście kierowcy którzy mogą tak zrobić to równie dobrze mogą w ogóle auta zostawić w domu...!
walnij się w łeb o 12:00 to zadzwoni jak dzwon, bo pusty...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ty też o tym myślałeś? Świetna strategia. http://fw.pl/learnwin poświęć 30 sekund a sam sie przekonasz:)    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może pomyśleć trochę nad wyrzuceniem urzędów z centrum i przeniesienie ich do jakichś biurowców bliżej obrzeża miasta? Skarbówki, Urząd Miasta, Wojewódzki, Sanepid i inne diabły można byłoby spokojnie wyprowadzić gdzieś, gdzie dojazd byłby łatwiejszy, parkowanie łatwiejsze, a i koszt użytkowania budynku ( w porównaniu do dychawicznych kamienic i pożal-się-Boże biurowców) niższy.   Poza tym, przy takiej kumulacji, to i rakietą łatwiej trafić ;);)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysl bardzo dobry, rozsadny i ekonomicznie uzasadniony, ale nie u nas! W Sztokholmie, Kopenhadze, Hamburgu czy Madrycie to sie sprawdza, ale nie w Polsce, gdzie samochod stanowi swiadectwo osiagnietego "sukcesu" ekonomicznego i spolecznego. Polak przesiadl sie z drabiniastej furmanki do auta celem zamanifestowania cywilizacyjnego awansu i teraz wlodarze chca, aby zaczal myslec rozsadnie... To jest nic innego, niz policzek wymierzony w twarz i dume rodaka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysł doskonały pod warunkiem zachęty finansowej.Sam dojeżdżam od strony Kraśnika do pracy w centrum i chętnie pozostawiłbym samochód na Kraśnickich i dalej pojechał autobusem ale nie za 2,80zł w jedną stronę.A jak dojdzie przesiadka?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Kalinowski pomysł dobry ale budujmy  równiez ,parkingi w centrum ,tak aby dewoloper budował mieszkania z możliwoćią do 120 -150  procent miesc parkingowych -mieszkajacy plus odwiedzajacy?? 2.Urzędy nie wszystkie powinny być wyrzucone z centrum ??.W Poznaniu  wybudowano Akadenmiki -Uczelnie -Wydziały[NIEKTÓRE] na obrzeżach  tz MORAWSKO aby odkorkować częściowo  centrum .,jak również wydział komunikacji z centrum Starego miasta ul .Libelta na Winogrady ul Gronowa .Budować jak nie tramwaje to komunikacje miejską z miastami satelitarnymi ,bo Lublin juz zapchany a może być gorzej to jest miasto małej ale metropoli to jest Lublin stolica regionu i tu nie ma czasu aby odkładać w nieskonczoność ,Mniejszy Olsztyn buduje linie tramwajowe dla Usprawnienia komunikacji.Kazdy teren plac np przy al Zygmuntowskich 3 zostawić na miejsca parkingowe a nie sprzedawać aby dziś ,bo my rządzimy?Budować ulice dojazdowe do stadionu szerokie avby była mozliwosci równiez parkowania w poprzek ulicy i nie kłamac ze stadion kosztuje193 mil  zł tylko 136 ? a pozostałe to ULICE  dojazdowe i nie tylko .Na dziś i jutro ? zostawcie spokjnie plac Litewski nie jest najgorszy .2Dlaczego miasto finansowo widzi kulture a mniej Sport?????ciekawe jakie wpływy u decydentów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Kalinowski pomysł dobry ale budujmy  równiez ,parkingi w centrum ,tak aby dewoloper budował mieszkania z możliwoćią do 120 -150  procent miesc parkingowych -mieszkajacy plus odwiedzajacy?? 2.Urzędy nie wszystkie powinny być wyrzucone z centrum ??.W Poznaniu  wybudowano Akadenmiki -Uczelnie -Wydziały[NIEKTÓRE] na obrzeżach  tz MORAWSKO aby odkorkować częściowo  centrum .,jak również wydział komunikacji z centrum Starego miasta ul .Libelta na Winogrady ul Gronowa .Budować jak nie tramwaje to komunikacje miejską z miastami satelitarnymi ,bo Lublin juz zapchany a moze być gozej to jest miasto małej ale metropoli to jest stolica regionu i tu nie ma czasu aby odkładać w nieskonczonosc ,Mniejszy Olsztyn buduje linie tramwajowe dla Usprawnienia komunikacji.Wszystkiego dobrego z okazji Świąt zdrowia i mądrych przmyślanych na lata decyzji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysl bardzo dobry, rozsadny i ekonomicznie uzasadniony, ale nie u nas! W Sztokholmie, Kopenhadze, Hamburgu czy Madrycie to sie sprawdza, ale nie w Polsce, gdzie samochod stanowi swiadectwo osiagnietego "sukcesu" ekonomicznego i spolecznego. Polak przesiadl sie z drabiniastej furmanki do auta celem zamanifestowania cywilizacyjnego awansu i teraz wlodarze chca, aby zaczal myslec rozsadnie... To jest nic innego, niz policzek wymierzony w twarz i dume rodaka.
Jak najbardziej u nas to się sprawdza, wystarczy spojrzeć na Warszawę, gdzie ten system funkcjonuje wzorowo. W stolicy jednak komunikacja miejska jest nieporównywalnie lepiej rozwinięta, metro, tramwaje, SKM i często kursujące autobusy, w wielu miejscach po buspasach. Bardzo dobrze, że w Lublinie zaczęto o tym myśleć, ale żeby to faktycznie działało kierowca musi mieć 2 korzyści: - krótszy czas jazdy, a więc komunikacja musi być sprawna i szybsza od samochodowej (buspasy i SKM) - cena - parkowanie w mieście i cena beznyny muszą być znacznie wyższe niż cena P&R i biletu. W Warszawie bilet dobowy (lub dłuższy) na komunikację uprawnia do bezpłatnego korzystania z parkingu P&R.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie bede dojeżdzał ze swojej posiadłości za miastem, w garniturze pod krawatem, ze wszystkimi MPK- Dziękuje bardzo za taką możliwość. Parkingi są potrzebne tam gdzie jest infrastruktura biurowa, urzędy, biznes. Status statusem, ale skoro pracuje, i nie kradne, to mogę sobie kupić samochód i paliwo do niego, i nic miastu, ani państwu do tego. Proponuje urzędnikom przygotowującym taki cudowny plan pojeździć sobie lubelskim mpk cały lipiec, a potem dla różnicy przejechać się w sierpniu raz tramwajem w Warszawie. W Lublinie ludzie tylko słyszeli o klimatyzowanej komunikacji. Proponuję tym się najpierw zająć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
:lol:  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żabetonujmy gdzie się jeszcze da Lublin bo samochody ważniejsze od miejsc wypoczynku a takich w mieście jest mało jeden saski nie wystarczy '  Jeśli jakies parkingi to podziemne w Sródmieściu miała je zrobić alchemia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie wierzę w takie cuda myślę że to taka wyborcza kiełbasa dla naiwnych przecie od dawna wiadomo że Zuk kieruje się doktryną Trammera Trammer to taki doradca Żuka - członek Rady Kultury Przestrzeni - tej samej w której roi się od rowerowych oszołomów Trammer jest wrogiem parkingów w każdej postaci i każdym miejscu opracowł nawet specjalny program który realizuje Żuk i nawet gdyby Zuk chciał od trammeryzmu odejśćprzecie nie pozwolą na to liczne wtyki lobby oszołomskiego które juz nie doradcami są a urzednikami de facto Żuk nie jest władny (nikt go w UM nie posłucha po prostu) zbudować ani jednego parkingu Kipta czy Choroś czy Mącik czy inni sa w stanie Żuka powstrzymać nawet gdyby chciał ale przecie nie chce ;-) co iinego pomydlić oczy łatwowiernym wyborcom a co innego coś naprawdę zrobić a Kalinowski akurat dobrze wie że Trammerowi nie podskoczy bo to wszak kumple  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  przy al. Warszawskiej w rejonie ul. Głównej   
Bardzo dobry pomysł,tylko brak barku gdzie potencjalny pasażer mógł by tą godzinę czekać na 20-tkę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jurku przecie kiedy będzie czytał komiksy na biletach MPK to tak godzinka zleci mu niczym z bicza strzelił ale nie bój się... to tylko kampania wyborcza do żadnych rozsadnych inwestycji w Lublinie nie dojdzie no chyba że wyborcy wybiora kogoś innego niż Żuk kogoś kto pogoni rady i wywali pociotków i urzędników którzy sa wtykami grup interesów bez Kipty bez Chorosia czy Mącika mozna zaczac myśleć o sensownym Lublinie ale póki mamy darmozjadów i oszołomów to wiesz pozostaną tylko durne komiksy na biletach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
walnij się w łeb o 12:00 to zadzwoni jak dzwon, bo pusty...
do "anty głupka" (chociaż z tym "anty" bym nie przesadzał... Wypowiedź twoja jest rzeczowa i merytoryczna a do tego poparta argumentami... Pozdrawiam!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aby Lublin był chociaz częsciowo przyjazny dla kierowy i pasażerów  powinien wręcz musi to robić [parkingi i wcentrum i na obzeżach oraz mysleć również komunikacja zbiorowa ,nadrogach i koleji chociaż żadko kursujacych[ekonomia??]ale połaczenia ludnosci z miast satelitarnych typu Łęczna,Świdnik ,Lubartów , Krasnik czy Puławy ,Kazimierz Nałeczów,a być moze Zamość z Chełmem i Biała Podlaska .Takie połaczenie gwarantuje rozwój metropoli ?Lublin ,bo tu ludzie jadą do kultury wyższej jak w swoich miastach miasteczkach ,a tym samym zarobi handel czy gastronomia jak i komunikacja miejska .Parkingi nie miuszą być betonowe ale z kostki czy płtyt z kratownicą? na zielną trawkę 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...