No to się zacznie...hejta...wiśta...na zad....droga krzyżowa przy kościele AVE.
|
|
I. skrzyżowanie ul. Kunickiego – ul. Wolska – ul. 1 Maja – pl. Bychawski
1. pl. Bychawski
ze środkowego pasa ruchu dopuszczona zostanie relacja na wprost. Oznacza to, że pas będzie służył zarówno do skrętu w prawo w ul. Kunickiego (jak obecnie) jak i do jazdy w ul. Wolską.
2. ul. 1 Maja
otwarty zostanie wlot do ronda Lubelskiego Lipca ’80 (ogólnodostępny) oraz dopuszczony ruch pojazdów komunikacji miejskiej. Natomiast wyjazd na skrzyżowanie z ul. Wolską, ul. Kunickiego, pl. Bychawskim możliwy będzie wyłącznie z prawego skrajnego pasa ruchu, który to będzie pasem przeznaczonym do jazdy w prawo (w pl. Bychawski) i lewo (ul. Wolską) bez możliwości jazdy na wprost (w ul. Kunickiego). Takie rozwiązanie jest konieczne z uwagi na przestrzeń potrzebną pojazdom komunikacji miejskiej do wykonania manewru skrętu w ul. 1 Maja
3. ul. Wolska
z pasa znajdującego się przy osi jezdni (lewy pas ruchu) dopuszczona zostanie jazda na wprost. Tak więc będzie można z niego skręcić w lewo w ul. Kunickiego (jak obecnie), a także jechać na wprost w pl. Bychawski
II. skrzyżowanie ul. Fabryczna – ul. Droga Męczenników Majdanka – ul. Wolska – ul. Łęczyńska
1. ul. Wolska
zmieni się przeznaczenie pasów ruchu. Na czas zamknięcia ul. Fabrycznej wlot ul. Wolskiej będzie posiadał: pas do jazdy na wprost w ul. Łęczyńską (lewy skrajny) oraz dwa pasy do skrętu w prawo w ul. Droga Męczenników Majdanka.
2. ul. Łęczyńska
prawy skrajny pas będzie służył wyłącznie do skrętu w prawo i to wyłącznie dla mieszkańców ul. Kościelnej. Na wprost z tego pasa będą mogły pojechać tylko pojazdy komunikacji miejskiej
3. ul. Droga Męczenników Majdanka
zmieni się przeznaczenie pasów ruchu w sposób taki, że: prawy skrajny pas będzie przeznaczony wyłącznie do skrętu w prawo w ul. Łęczyńską; środkowy pas będzie służył do skrętu w lewo w ul. Wolską, ale będzie przeznaczony wyłącznie dla pojazdów komunikacji miejskiej; pas przy osi jezdni będzie (jak obecnie) ogólnodostępnym lewoskrętem
III. ul. Kościelna (odcinek przy parafi pw. św. Michała Archanioła, na przeciwko Parku Bronowice)
obsługa tej ulicy zostanie zapewniona poprzez tymczasowe ciągi przez plac budowy. Projekt zakłada umożlwienie dojazdu do posesji. Dla dojazdu udostępniony zostanie prawoskręt z ul. Łęczyńskiej. Wyjazd natomiast będzie możliwy wyłącznie w prawo, w ul. Wolską.
|
|
I tak oszukano kupców z fabryczej tak lublin miasto oszustów
|
|
I tak oszukano kupców z fabryczej tak lublin miasto oszustówNom, skandal. Remontują im najbliższą okolicę, sypiący się most, sfatygowaną ulicę i nieciekawe rondo. Nie do pomyślenia... Było tak wsamraśnie i ktoś postanowił to zepsuć. |
|
Po jaką cholerę światła na skrzyżowaniu z Bronowicką. Czy w tym ratuszu nikt już nie umie myśleć.
|
|
No i zrobią z szerokiej i dobrze przejezdnej Męczenników Majdanka taki wynalazek jak Kunickiego od Nowego Światu do Dywizjonu. Ani to przejechać ani objechać. Po co tam buspasy? Mieszkam na Bronowicach 50 lat i nie widziałem, żeby autobusy miały problem z przejazdem Męczenników. Pragnę przypomnieć władcom miasta, że posiadacze samochodów są takimi samymi obywatelami tego miasta jak rowerzyści. I mam dość ograniczania przestrzeni do ruchu samochodów prywatnych na rzecz innych uczestników ruchu drogowego. Światła przy Bronowickiej? Po co? Mała boczna uliczka. Dojazd możliwy od Łęczyńskiej. Jak ktoś nie umie skręcać w lewo to niech jedzie Łęczyńska od Tatr i skręca w prawo.
|
|
Jednego jestem pewien - po zakończeniu tej inwestycji będzie lepiej niż było do tej pory
|
|
toć to raptem kilka miesięcy utrudnień, nie dramatyzujmy
|
|
No i zrobią z szerokiej i dobrze przejezdnej Męczenników Majdanka taki wynalazek jak Kunickiego od Nowego Światu do Dywizjonu. Ani to przejechać ani objechać. Po co tam buspasy? Mieszkam na Bronowicach 50 lat i nie widziałem, żeby autobusy miały problem z przejazdem Męczenników. Pragnę przypomnieć władcom miasta, że posiadacze samochodów są takimi samymi obywatelami tego miasta jak rowerzyści. I mam dość ograniczania przestrzeni do ruchu samochodów prywatnych na rzecz innych uczestników ruchu drogowego. Światła przy Bronowickiej? Po co? Mała boczna uliczka. Dojazd możliwy od Łęczyńskiej. Jak ktoś nie umie skręcać w lewo to niech jedzie Łęczyńska od Tatr i skręca w prawo.Radzę czasem wynurzyć nos z Bronowic, przejechać się do jakiejś zachodniej metropolii i zobaczyć jakie trendy panują na świecie. Bez buspasów komunikacja zbiorowa nie ma szans być wydolna. Z kolei wydolna komunikacja zbiorowa to mniej samochodów na ulicach, mniejsze korki, mniejszy smog, czystsze powietrze i generalnie większa wygoda dla wszystkich mieszkańców. |
|
Nie ma to jak przejazdzka ze smierdzacymi menelami w 160 na odcinku Kunickiego-Zamojska, oczywiscie szanownego pana menela ktory nie musi kupowac biletu nie mozna wyprosic, bo moze sie poczuc urazony i zrobi mu sie przykro. Dzieki, walic te wasze buspasy, wole moje auto.
|
|
To jest myślenie. Chcemy aby było lepiej, wygodniej, bezpieczniej. Jak to zrobić?! Kliknąć w klawiaturę i rano jest! Proste! Co tam utrudnienia. Samo ma się zrobić bo JA jadę!
|
|
to zróbmy buspasy na Al. Kraśnickich, Filaretów i Zana. A no i jeszcze na Jana Pawłą II. Tam ruch jest dużo większy i autobusy stoją dużo dłużej w korkachNo i zrobią z szerokiej i dobrze przejezdnej Męczenników Majdanka taki wynalazek jak Kunickiego od Nowego Światu do Dywizjonu. Ani to przejechać ani objechać. Po co tam buspasy? Mieszkam na Bronowicach 50 lat i nie widziałem, żeby autobusy miały problem z przejazdem Męczenników. Pragnę przypomnieć władcom miasta, że posiadacze samochodów są takimi samymi obywatelami tego miasta jak rowerzyści. I mam dość ograniczania przestrzeni do ruchu samochodów prywatnych na rzecz innych uczestników ruchu drogowego. Światła przy Bronowickiej? Po co? Mała boczna uliczka. Dojazd możliwy od Łęczyńskiej. Jak ktoś nie umie skręcać w lewo to niech jedzie Łęczyńska od Tatr i skręca w prawo.Radzę czasem wynurzyć nos z Bronowic, przejechać się do jakiejś zachodniej metropolii i zobaczyć jakie trendy panują na świecie. Bez buspasów komunikacja zbiorowa nie ma szans być wydolna. Z kolei wydolna komunikacja zbiorowa to mniej samochodów na ulicach, mniejsze korki, mniejszy smog, czystsze powietrze i generalnie większa wygoda dla wszystkich mieszkańców. |
|
Hola hola. A jak to było w przetargu? Nie trzeba było przypadkiem utrzymać przejezdności Fabrycznej? Firma chyba wzięła 30mln więcej niż miasto planowało i takie cyrki nagle? Skąd ta zmiana? Tylko dla wybranych firm co mają dobre układy?
|
|
Zapraszam redaktorów dziennika na spacer wokół ronda przy Gali. Wokół rozkopane. Ja rozumiem remonty, ale w wielu miejscach trzeba iść ulica. A ostatnio policja chętnie karci tych, którzy tak robią. Nie potrafią tylko powiedzieć jo przejść z wózkiem odcinkiem 1 Maja - Fabryczna czy Lubelskiego Lipca - Fabryczna.
Do tego pytanie, gdzie będzie przystanek na 1 Maja? Czy w ogóleole będzie? Jeśli w starej zatoczce przy jednej z kamienic to świetnie! Tam się ani przegubowy nie zmieści ani grupki pasezerow jacy byli pod parkiem.
Co z autami które tu stoją długo? Holowanie?
Dlaczego odbiera się wyjazd w stronę Kunickiego? Trzeba pokonać całe rondo i pchać się w korki na plac Bychawski.
|
|
A co z pieszymi? Mają tą samą trasę "objazdu-obchodu" co samochody?
|
|
Ale Lublin to nie metropolia. Przy naszym układzie komunikacyjnym (główne ulice max dwupasmowe) tworzenie buspasów tylko korkuje miasto.
Art. 18 ust. 1 ustawy z 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz 1137 z późn. zm.)
Art. 90 ustawy z 20 maja 1971 r. – Kodeks wykroczeń (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 482 z późn. zm.)
nakazuja bezwzgledne ustąpienie pierwszenstwa autobusowi ruszającemu z przystanku w obszarze zabudowanym. Wie o tym każdy kierowca. Wystarczy to stosować i nie trzeba buspasów
|
|
Po co buspasy uparli się i będą szantażować nowoczesnością .... To będzie najbardziej kretyńska decyzja. Może zróbmy referendum ? Wszyscy mieszkańcy byliby przeciw (poza nielicznymi i egzotycznymi entuzjastami likwidacji prywatnego transportu samochodowego oraz #murem...).
|
|
toć to raptem kilka miesięcy utrudnień, nie dramatyzujmyTrafne określenie - "raptem" :) Według słownika języka polskiego PWN "rapt" to napad, najazd . . . |
|
To są tylko przykre konsekwencje bezmyślnego głosowania na PKŻ - otacza się ludzi wrażliwymi lewicowo-ekologicznie i buspasy miał zawarte w programie od wielu lat (Droga Męczenników Majdanka, Zygmuntowskie, Racławickie, Piłsudskiego, Kraśnicka, Plażowa, Głęboka - vide Koncepcja Rozwoju Transportu Lubelskiego Obszaru
Funkcjonalnego). W tym roku blokada DMM stanie faktem ale ruch autobusów to i tak nie przyspieszy - bo na tym odcinku i tak rzadko stały. Ale to furda - grunt, że ekolodzy będą szczytować z radości bo wredni kierowcy stają w korkach ... , a że smog i smród spalin będzie większy to nic - taką cenę możemy zapłacić aby być nowocześni z buspasami i już się nie wstydzić wsmaraśniego Lublina.
|
|
Panie Piotrze Kosior - normalne pisanie na tym forum w sprawie inwestycji PKŻ nie ma sensu. "Inni szatani są tam czynni" * (niebotyczne opiniowanie postów sztucznie generowane a posty są pisane przez jakieś troloboty używające ograniczonego zasobu składni i wyrażeń). Na Forum Dz.Wsch. o buspasach pisze się tylko pozytywnie - inaczej mogłoby się okazać ze decyzje PKŻ są w tym zakresie błędne a do tego dopuścić nie można, bez względu na fakty. (*vide Ujejski K. 1916)
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|