Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Najpierw niech marszałek wyjaśni co się działo w dep.transportu/pod nadzorem vice Sobczaka z PO/,ktory trzeba było zlikwidować, apotem :dlaczego się likwiduje najlepszego przewożnika,a na PKS wydaję się pieniądze poatnika gdzie zarządza firmą p.z PSL-u/przypominam ,oni żywią i bronią/!!!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem o co chodzi zawsze jak jechałem do Warszawy i z Warszawy Bus`ami to właśnie tą firmą wiedziałem, że dobrze i bezpiecznie wrócę do domu... kurtkę pod głowę zapinałem pas i spałem całą drogę... niech się walną w głowę WOLNY RYNEK JEST !!! A dla Contbusa proponuje zrobić wynajem online zbierać ludzi na stronie jak będzie pełny wtedy jechać ... obejście poprzez wynajem a nie trasę ... koniec kropka !
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co by nie gadać - albo się istniejące prawo egzekwuje, albo nie. I dotyczy to wszystkich. A do Contbus'a - swoje kursy układajcie do przepisów, a nie naciągajcie przepisy wedle kursów... Tylko rządy twardej ręki zrobią z tym burdelem porządek. Tu trzeba mocno jebnąć w stół i powiedzieć, albo wóz, albo przewóz. Albo się dostosujecie, albo was nie będzie. Koniec, kropka. Prawo o ruchu drogowym wszystkich równo dotyczy i Contbus nie jest jakimś wyjątkiem... Jeśli odwołanie Contbusa przyniesie skutek, to oznaczać będzie, że Polska to rzeczywiście dziki kraj... jak powiedział niejaki Drzewiecki, minister...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najważniejsze że nie odebrano koncesji PKP, przecież pociągi spóźniały się tylko po kilka godzin i były nieogrzewane. Przecież zimno nie zagraża zdrowiu pasazerów, jak jest zima to musi być zimno.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy wy ludzie naprawdę jesteście takimi de... idiota... że nie rozumiecie najprostrzej sprawy ?? Czy kto kolwiek z osób tu piszących posiada uprawnienia do zarobkowego przewozu osób ?? Czy kto kolwiek z was kiedy kolwiek poznał chociaż część przepisów obowiązujacych w tym kraju jak i na terenie unii w kwestii przewozów licencjonowanych przewozów pasażerskich ?? Myślicie że tych kierowców nie obowiązuje czas pracy kierowców zawodowych ?? Że oni sobie tym jeżdżą jak wy osobówkami ?? Tak w bardzo skróconej wersji, najważniejsze : * kierowcy mogą prowadzić pojazd maksymalnie przez 9 godzin na dobę, natomiast dwa razy w tygodniu wolno przedłużyć prowadzenie pojazdu do 10 godz.; * kierowcy pojazdu nie wolno jego prowadzić dłużej niż przez 4,5 godziny. Po tym czasie kierowca musi zrobić 45-minutową przerwę, chyba że zaczyna odpoczynek. Przerwa ta może być zastąpiona krótszymi, przerwami trwającymi minimum 15 minut każda, wykorzystywanymi w trakcie 4,5 godzinnego prowadzenia pojazdu. Przerwy te nie są wliczane do dziennego okresu wypoczynku. Nie można też podczas nich wykonywać innej pracy.; * tygodniowy czas pracy kierowcy, łącznie z godzinami nadliczbowymi, nie może przekraczać przeciętnie 48 godzin, natomiast można wydłużyć tygodniowy czas pracy do 60 godzin, jeżeli średni tygodniowy czas pracy nie przekroczy 48 godzin w przyjętym okresie rozliczeniowym nie przekraczającym 4 miesięcy; * w ciągu dwóch tygodni kierowca nie może przekroczyć 90 godzin prowadzenia pojazdu; * kierowcy przysługuje każdej doby prawo do co najmniej 11 godzin nieprzerwanego odpoczynku. Może być on skrócony, ale nie mniej niż do 9 godzin i nie częściej niż 3 razy w ciągu tygodnia. Przy takim skróceniu równoważny okres wypoczynku trzeba wykorzystać przed końcem następnego tygodnia. Można też podzielić odpoczynek na 2 lub 3 części, ale jedna z nich powinna wynosić co najmniej 8 kolejnych godzin, a dobowy odpoczynek - 12 godz.; I wszystko rozchodzi się o właśnie to, a nie wasz komfort czy bezpieczeństwo. Ludzie to najlepszy towar do wożenia. ,,Samo bydło się ładuje i wyładowywuje''
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jezdilem z ta firma przez 3lata do wawy, zawsze na czas, rozklad konkurencyjny, jesli chodzi o czas podrozy, bo ilosc busów miazdzyla konkurencje, oczywiscie kierowcy mili , pijane osoby byly wypraszane z busa, nigdy nie bylo klopotow z jazda, a nagonka zaczela sie jak PKS zaczal miec ochote na trase do stolicy, bo PKS jezdily tam 3-4 godziny. jesli chodzi o przepisy to sam widzialem nie raz jak kierowcy zmieniali sie w trakcie trasy w lbn np na sikorskiego lub pod zamkiem, w wawie i w lbn po trasie zawsze byly przerwy, kierowcy nawet nocowali w wawie jak mili poranne kursy, dla mnie dzialanie marszalka to granda!udupianie firmy bo jest konkurencja, bialorus druga normalnie i to w bialy dzien zgodnie z prawem, no chyba ze cala firma zostanie wchlonieta przez pks i dalej bedzie obslugiwac kursy do stolicy w co jakos nie bardzo wierze po tym jak PKS zakupilo ok 20 busow na trasy
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taka mała prośba, aby pan Olszak i jego rodzinnka przestała już pisać te pochwały dla samych siebie. Bo jak mijają się z prawem, to każdy rozsądny widzi. Nawet ciemny lud z tubtina przejrzał na oczy. Skoro jesteście tak cudowni, to dla czego nie możecie się dopasować do przepisów obecnie obowiązujących w tym kraju ??
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba ta starsza pani ze zdjęcia ich zakapowała,bo w pracy też kabluje i liże szefowi du..e .
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pioter napisał:
Jezdziłem Contbusami bardzo często - tani i szybki środek transportu. ZAzwyczaj siedziałem obok kierowcy i nigdy nie widziałem żadnej sytuacji niebezpiecznej dla życia pasażerów. Busy mają ogranicznik prędkości, co łatwo da sie zauważyć, jeździły ~~90km/h. Nie wiem komu to przeszkadzało, chyba konkurencji.
Kolego jeździły 90km/h co oznacza tylko tyle że przekraczały prędkość o 20 km/h.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Dokształcić się to tobie by się przydało i to na poziomie niższych klas podstawówki, ciemnoto kolejowa! Swoją drogą - trzeba mieć tupet, by samemu będąc analfabetą proponować dokształcanie komuś mądrzejszemu; widać takich manier nabiera się w Anglii "na zmywaku"...
A w padlo ci do lba ze mieszka w UK i tam polskich znakow nie ma na klawiaturze ALBO ICH PO PROSTU NIE UZYWA?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo żałuję,że nasi włodarze miasta zamykają nam okno na świat.Pracując na dobrych posadkach urzędników państwowych nie widzi się tych strudzonych młodych ludzi, którzy jeżdżą do pracy. Dojazdy tymi autobusami to jedyna ich nadzieja.Pociągi ustawione są tak,że trudno trafić w dobry termin. Proszę pomyślcie o innych i nie róbcie z Lublina wiochy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mindex napisał:
natomiast sama prędkość jest bezpieczna. taki bus to bezpieczny środek transportu. to w końcu Mercedes! można nim przywalić w drzewo z prędkością 200 km/h i nic się nie stanie. można jechać 100 km/h na śliskiej nawierzchni, przy słabej widoczności i będzie OK. trzyma się drogi świetnie. dlatego 2,5h na dojazd do Warszawy to dobry czas, oczywiście z przebiciem się przez Lublin i przez całą Warszawę.
Proponuję autorowi wsiąść do Mercedesa, rozpędzić do 200 km/h i walnąć w drzewo. Zawsze to jeden id i o ta mniej na świecie. 100 km/h na śliskiej nawierzchni... hmm no widać, że autor posta to jeden z wielu poruszających się na trasie LBN - WWA wybitnych kre ty nów, mądrzejszych od praw fizyki. Oby tacy lądowali na drzewach a nie powodowali wypadków z normalnymi użytkownikami dróg.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
W Anglii siedzisz a wiesz wszystko o Contbusie i o innych, wiesz ile mają kursów i jak jeździ PKS To normalna wiedza u Anglika? A może ty z biura Contbusa piszesz co?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zuza napisał:
Taka mała prośba, aby pan Olszak i jego rodzinnka przestała już pisać te pochwały dla samych siebie. Bo jak mijają się z prawem, to każdy rozsądny widzi. Nawet ciemny lud z tubtina przejrzał na oczy. Skoro jesteście tak cudowni, to dla czego nie możecie się dopasować do przepisów obecnie obowiązujących w tym kraju ??
czyżbyś był z Misury?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zarejestruje dzialalnosc na kogos z rodziny i wyrobi sobie druga koncesje
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
W Anglii siedzisz a wiesz wszystko o Contbusie i o innych, wiesz ile mają kursów i jak jeździ PKS To normalna wiedza u Anglika? A może ty z biura Contbusa piszesz co?
Czytaj ze zrozumieniem, napisła przecież że zanim wyjechała do Londynu, przez 4 lata jeździła Contbusem do Warszawy
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżdzę do Warszawy busami od czasu do czasu już wiele lat, ostatnio rzadziej. Głównie to były Contusy. Początkowo wkurzała mnie ta ich szybka jazda, wyprzedzanie gdzie się da, itp. Ale od jakichś 2 lat mniej więcej zauważałem zmiany pozytywne - jazda szybka ale bez kozakowania, lepsze zachowanie kierowców, o komforcie nie mówię, bo jestem wysoki i jazda busem to dla mnie męka. Co do szybkiej jazdy to myślę że w ich przypadku mogą na to sobie pozwalać bo: - znają trasę na pamięć, - mają bieżące info o warunkach na drodze bo przecież mają CB i jeżdżą często, więc wiedzą co jak radę pojechać i gdzie. Karanie więc ich za szybko jazdę odebraniem koncesji jest więc chyba nieporozumieniem i ma rzeczywiście kontekst wycinaniem konkurencji przez kolesiostwo. Szczególnie teraz gdy ITD ma uprawnienia do karania kierowców samochodów osobowych (może jestem w błędzie -mogli to robić wcześniej?) Systematyczne kontrole, nawet przez podstawionych pasażerów, zrobiły swoje, ale po co, lepiej urzędasom leżeć do góry d... i robić wielkie halo po jakiejś tragedii. Ale to wtedy jest zwykła pokazówka, a nie systematyczne poprawianie bezpieczeństwa. Poza tym ktoś pisze, że busy mają ograniczniki prędkości do 90 km/h - to nie jest wcale zabójczo szybko. A koronnym dowodem na ich bezpieczeństwo i skuteczność powinny być statystyki - kolizje i wypadki z ich udziałem. Czy urzędasy i ITD mogą coś takiego przedstawić jak dowód przeciwko tej firmie??? Kończąc dodam tylko, że przynajmniej z info prasowych od jakiegoś czasu ktoś "usiadł" na tej firmie i chyba próbuje ją udupić. Od sprawy z GIODO o bezprawne zbieranie ważnych danych personalnych (niestety firma była winna, ale ktoś musiał się tym zająć i napisać doniesienie, nie sądzę że zwykły ich klient), potem kara za 30tys., teraz wywalenie z trasy. Nie sieję teorii spiskowej, ale kij ma zawsze dwa końce....
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę i słyszę wasze wołanie owieczki, spokoju ducha i pracy w ukochanym Lublinie wam życzę i kościołów więcej, bo jest mało i Chrystusa Króla Polski sobie wybudujcie tak jak tamci, może wam pomorze, ale nie wszystkim .
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech lepiej drogę zbudują normalną, a nie zajmują się wlepianiem kar!!!!!!!!!! Przecież teraz nie będzie można się dostać do Lublina. Jakaś paranoja!!!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MARSZAŁEK-20 NOWYCH BUSÓW PKS-BPTUR=A F E R A!!!!!!!!!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.