Szanowni Klienci - zróbcie dżołka kierownikom i stawajcie na czerwonej kropce - mówię poważnie. A jak już podejdzie to zapytajcie, gdzie można kupić podpaski i które są najlepsze Albo które prezerwatywy są wg nich najlepsze i dlaczego...
|
|
A możesz się po prostu odwalić od kierowników, bo to nie ich wymysł! Ta pieprzona czerwona kropka to wymysł kogoś mądrego z centrali, który wymyślił projekt TOP! Najlepiej teraz zwalić wszystko na kierowników, bo ktoś źle zinterpretował szkolenie? Nie bądźmy śmieszni! Od początku było wiadome, że czerwona kropka jest po to, że jak na niej stanie pracownik (a w pewnym momencie była też mowa o klientach) to kierownik pracujący na sklepie czyli tak zwany manager Front Office ma do niego podejść i zapytać w czym może pomóc! A teraz rzecznik prasowy Carrefour "odwraca kota ogonem", żeby tylko zachować "dobre imię firmy", która niestety już dawno je straciła!
Bardzo proszę najpierw dowiedzieć się konkrtenie o co chodzi a dopiero potem wyrażać swoje opinie!
Jestem akurat kierownikiem, i nie jest to obrona mojej osoby, ale wszystkich kierowników tej firmy, którzy poprzez niedoinformowanie czują sie pokrzywdzeni i napewno nie jest to miłe jak "wiesza się na nich psy" za coś co absolutnie nie jest ich pomysłem.
Pozdrawiam
|
|
23.05.2012 r. CARREFUR NOWY SACZ PRZEGRAŁ SPRAWĘ O MOBBING W SĄDZIE OKRĘGOWYM .
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|