Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Szkoda że wnętrze jest autobusowe a nie przedziałowe...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nareszcie po tylu latach coś dokupili, bo jak do tej pory to kolej była rozpieprzana, bo w wakacje jak jechałam z lublina do krakowa i z powrotem to miałam wrażenie, ze jadę pociągami chyba takimi jak były za czasów króla ćwieczka, bo za komuny już były lepsze. Smród w tym pociągu był niesamowity, do tego wnętrze pociągu ohydne, no nie, żeby coś takiego jeździło to wstyd, hańba
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jakość ok, ale czas......nic się nie zmienia:( prawie jak do Gdanska z Warszawy a trasa do Lublina prawie razy krótsza:/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
podłożeni ludzie:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a do Gdyni/Gdańska i Szczecina via Poznań to kiedy Dartem pojedziemy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a do Gdyni/Gdańska i Szczecina via Poznań to kiedy Dartem pojedziemy?
  To jest Polska A - tam jeździ Pendolino... a komfortu podróży niestety nie da się porównać, niestety na włoską korzyść.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Polski produkt, cieszymy się i jesteśmy zadowoleni ale z tego co wiem pracownicy fabryki z Bydgoszczy nie bardzo są zadowoleni z wynagrodzeń
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale gęsta siatka połączeń...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pan Longin emeryt miał kilka spraw do załatwienia w stolicy... :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Emeryt z Lublina sprawy załatwia w Warszawie - chyba kpicie - lub ten pan jest byłym pracownikiem PKP i jeździ prawie za darmo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dlaczego brak opinii wybitnych znawców; Łysego i kielicha ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
KORZYSTAJMY DOPÓKI BUSIARZE Z URZĘDEM MARSZAŁKOWSKIM NIE ZLIKWIDUJĄ DARTA.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ranek 30.12.2015r. - Wrażenia z podróży Dart'em z Lublinia do Warszawy I-sza klasą: - wewnątrz ładnie, czysto ale wyposażenie nie powala - wyraźny męczący hałas urządzeń elektromechanicznych umieszczonych pod podłogą ( podczas postoju i jazdy ) - męczący przydźwięk przetwornicy z układu oświetlenia - pociąg ruszył, głośne stukanie kół po torach szczególnie po rozjazdach, wyczuwalna każda nierówność, hałas i telepanie typowe dla jazdy po torach jak w starych składach - ubikacja mała, umywalka mikroskopijna - woda podczas mycia rąk wylewa się poza - siedzenia niezbyt wygodne i trochę za twarde, mało miejsca na nogi chociaż to I-sza klasa Wnioski - trochę odpacykowana i unowocześniona wersja jednostki EN57 jężdżącej na trasach lokalnych
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
...wystarczyły dwa miesiące, abyśmy powrócili do cywilizacji. Popłuczyny Tuska nietęgie maja miny, że i Polska C ma swoje pociągi na poziomie, a nie jak za ich czasów w brudzie i smrodzie... I co teraz powiecie wisielce cholerne? Nadal nasz rząd zajmuje się tylko sobą, czy i narodem także? Tylko bydle nie dostrzeże tego, co dobre i pozytywne w krótkim można dokonać czasie ... A ten emeryt Longin, to chyba do Kopaczowej z hołdem jeździł, że miał cos do załatwienia w stolicy! PO-matoły nadal się ujawniają, ale to ich schyłkowy już czas! Teraz weźmie się za mordy krzykaczy i pokaże, kto teraz rządzi w kraju, gdzie ludzie wierzący byli prześladowani za swoje miłość do Jezusa Chrystusa Króla Polski. Cieszy informacja o pociągu do Częstochowy, to może wreszcie zaczniemy poganiać ateistów na pielgrzymki, aby zrozumieli swoja głupotę oraz potęgę wynikającą z wiary!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
...wystarczyły dwa miesiące, abyśmy powrócili do cywilizacji. Popłuczyny Tuska nietęgie maja miny, że i Polska C ma swoje pociągi na poziomie, a nie jak za ich czasów w brudzie i smrodzie... I co teraz powiecie wisielce cholerne? Nadal nasz rząd zajmuje się tylko sobą, czy i narodem także? Tylko bydle nie dostrzeże tego, co dobre i pozytywne w krótkim można dokonać czasie ... A ten emeryt Longin, to chyba do Kopaczowej z hołdem jeździł, że miał cos do załatwienia w stolicy! PO-matoły nadal się ujawniają, ale to ich schyłkowy już czas! Teraz weźmie się za mordy krzykaczy i pokaże, kto teraz rządzi w kraju, gdzie ludzie wierzący byli prześladowani za swoje miłość do Jezusa Chrystusa Króla Polski. Cieszy informacja o pociągu do Częstochowy, to może wreszcie zaczniemy poganiać ateistów na pielgrzymki, aby zrozumieli swoja głupotę oraz potęgę wynikającą z wiary!
Tylko PALANT może tak napisać jak w przypadki POLAK-a. - PESA Bydgoszcz, producent DARTÓW, była w stanie upadku ( za czasów PiS), została sprywatyzowana za przysłowiową "złotówkę", zmodernizowana, i produkuje nie tylko DARTY ale nowoczesne tramwaje do komunikacji miejskiej, szynobusy dla przewozów regionalnych - jeżdżą takie po torach od kilku lat z Lublina do Zamościa, Parczewa i Stalowej Woli - DARTy to nie zasługa PiS-u, kontrakt był podpisany na 20-cia składów około 3-ch lat temu - w tym roku zostały dostarczone także zestawy wieloczłonowe FLIRT firmy Stadler Siedlce - 20 składów na które kontrakt był podpisany 3 lata temu. Składy FLIRT są produkowane w zakładach które były tak jak PESA w stanie upadku, także sprywatyzowane za "złotówkę", zmodernizowane i produkujących od kilku lat nowoczesny tabor dla potrzeb przewoźników PKP. POLAK - jeżeli mówisz, że to dzięki zmianie rządzących  od 2-ch miesięcy PiSowcom to masz nierówno pod sufitem. Polecam - poczytaj na stronie rynek-kolejowy.pl a dowiesz się o całości sprawy kontraktów na FLIRTy i DARTy oraz o modernizacji kolei trwającej od kilku lat
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szalu nie ma. Po pierwsze darty sa w stanie jechać z predkoscią 160 km/h a przy obcenym stanie torów na trasie Lublin -Warszawa nie beda w stanie rozwinac nawet 120 km/h . Po drugie polecieli po taniosci w 2 klasie. W oryginalnym projekcie miały po lewej miało byc dwa rzedy siedzien po prawej jeden( tak jak w klasie pierwszej) upchali tych siedzen i po dwa rzedy z kazdej strony. pociag jest dosc wąski wszyscy upachani jak sarynki w puszcze. dwie osoby beda miały problem żyby sie mienać w przejsciu, dwie osoby z duzymi bagzami w ogole sie nie miną :) ciasnota! :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do: Polak! Nie podejmuj dyskusji z nabuzowanymi hormonami PO-krakami, bo oni zawsze i wszędzie dopatrzą się winy PiS!. A są tak głupie, że nie chcieli widzieć, jak ich Tusk z innemi zniszczył i zmasakrował Polskę! Te typki nie widza dobra, które nam Pan Bug zesłał i nigdy nie dopatrzą się dobroci wynikającej z wymodlonych przez prawdziwych Polaków władzy Jarosława Kaczyńskiego!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobry sprzęt, aż szkoda go trochę na te nasze tory, się chłopak nawet nie ma gdzie zbytnio rozpędzić. Skoro mamy nowe pociągi przydałoby się trochę o infrastrukturze pomyśleć, oj przydałoby się.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kążdy postęp cieszy.Może doczekamy na trasie Lublin Rzeszów i Lublin Kraków pociągów Stadler.Podobnie jak w DART to wygoda , bezpieczeństwo ekologia i ekonomia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czas na siec elektryczna na Zamosc tez chcemy nowoczesnych skladow bo to sie nam nalezy i tyle w temacie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...