Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Do Warszawy bez przedziałów, do Zamościa tylko z Krakowa

Utworzony przez życzliwy, 12 stycznia 2011 r. o 07:40 Powrót do artykułu
EN57 interregio to powodzenia z 5 godzin bedzie jechał do wawy !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@Aron Przecież właśnie władze robią co mogą, żeby Contbus już nigdzie nie jeździł... Po tym artykule przynajmniej już wiadomo, jaki komfort podróży dostaniemy w zamian :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję nie narzekać na Regio tylko się cieszyć że przynajmniej oni dają jakiekolwiek połączenia w zamian za to co Intercity kasuje. Warto docenić tę namiastkę konkurencji i to że choć jedna spółka się stara uzupełnić braki. A że składy ma w dyspozycji takie jakie ma to już problem tego jak PKP podzieliła spółki i majątek. Swoją drogą Regio uzupełnia w całej Polsce składy szybciej (np składy jeżdżące na trasie Łódz - Warszawa) niż Intercity więc jest szansa że niedługo te połączenia będą wygodniejsze niż droższej spółki. Skądinąd składy Intercity w naszym regionie pozostawiają dużo do życzenia - większość z nich wygląda jakby została cofnięta z zasłużonej emerytury.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aron napisał:
PKP ma kłopoty finansowe, ponieważ na siłę utrzymuje się pociągi w woj. wschodnich - na przykład właśnie Kraków - Zamość. Wiadomo że na tej trasie pociąg nie ma szans na opłacalność.
Kurka aron przestań chrzanić że utrzymywanie pociągów na Ścianie Wschodniej się nie opłaca!!!!!!!! Ta nieopłacalność jest efektem niskiej frekwencji co jest spowodowane schrzanionym rozkładem wogóle niedostosowanym do potrzeb pasażerów!!!!! Kiedyś do Chełma dojeżdżały pośpiechy z Wawy, Zielonej Góry i Bydgoszczy. Teraz-tylko osobowe z Lublina. To że teraz do Chełma nie dojeżdża żaden pośpiech to efekt tego że IC przejęło pośpiechy co było WIELKIM BŁĘDEM!!!!! oraz to że ten zakichany InterSyf wszędzie chce kasować połączenia!!!!!! Aha i jeszcze do Ciebie aron-jeśli chcesz coś napisać nt kolei to najpierw dobrze się zastanów i zasięgnij wiedzy FACHOWEJ!!!! Bo takimi bzdetami jak powyższe tylko się poniżasz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
GOŚĆ ARON JESTEŚ ZAJEBISTY TY I TE TWOJE BUSY KOLEGO ARON JECHAŁEŚ KIEDYŚ POCIĄGIEM????????? BO MAM WRAZENIE ZE TY POCIĄGU NIGDY NA OCZY NIE WIDZIAŁEŚ ,TY TYLKO WIDZISZ ŻYDOWSKI CONTBUS POPATRZ PRZEJEDŻ SIĘ KOLEJĄ TO POGADAMY
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
OK to ułóż rozkład jaki powinien być i zaprezentuj go tutaj, skoro jesteś taki mądry. Nieoplacalnosc pociagow w woj. lubelskim wynika z 1. stosunkowo niskiej gestosci zaludnienia, przez co pociag traci przewage czasowa 2. niekorzystnie polozonych dworcow PKP ( poza centrami miast) 3. mentalnosci mieszkancow, ktorzy nie lubią dlugo czekac na polaczenie. Dlatego uwazam, ze pociagi pasazerskie w woj. lubelskim nalezy zlikwidowac, poniewaz przynosza one tylko straty. Pociagi towarowe popieram. Aj waj szalom.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aron napisał:
a po co budować szybką kolej? wystarczy zbudować drogę S17 i Contbus dojedzie do Warszawy w 90 minut. No ale PO oczywiście nie może pozwolić, żeby się busiarz dorobił i drogi nie będzie. Na szczęście już na jesieni Jarosław Wielki wygra wybory, wsadzi tuska do pudła i zbuduje nam porządne drogi ekspresowe
cyrk będzie jak jaruś zacznie wsadzać busiarzy za łamanie prawa w konstrukcji busów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.