W samym Lublinie to przydałyby się jeszcze trzy przystanki na tej linii: w okolicach ul.ul. Diamentowej/Janowskiej pomiędzy wiaduktami, na wysokości przejazdu w ciągu ul. Kasprowicza oraz pod wiaduktem na Metalurgicznej lub dalej, w pobliżu ul. Brzegowej. Z tym, że to już chyba Świdnik jest.
Do tego przystanek pomiędzy Stasinem a Motyczem np. w okolicy widauktu pod DK19, ale to już gmina Konopnica.
Ponad to likwidacja Lublina Północnego i zamiast niego wybudowanie przystanków tuż za zjazdem na Tatary (okolice ul. Chemicznej) i dalej za wiaduktem nad ul. Mełgiewską. W momencie likwidacji przejścia podziemnego na tereny dawnego FSC, ten dworzec przestał spełniać swoją rolę.
|
|
W Chinach pociągi z Szanghaju do Pekinu 1400 km pokonują w 4h i 40min czyli z Lublina do W-wy powinny jechać 35min.
|
|
Osobiscie nie widze sensu inwestycji w przebudowe, aby pociągi rozwijały prędkość 160km/h. Wiadomo, ze miasto chce po prostu wydać pieniadze aby ktoś zarobił. Taka inwestycja, jest czesto na dzieciolecia. Jak robic, to robic to dobrze. Przygotujmy trase na prędkości rzędu 200+ km/h.
|
|
Osobiscie nie widze sensu inwestycji w przebudowe, aby pociągi rozwijały prędkość 160km/h. Wiadomo, ze miasto chce po prostu wydać pieniadze aby ktoś zarobił. Taka inwestycja, jest czesto na dzieciolecia. Jak robic, to robic to dobrze. Przygotujmy trase na prędkości rzędu 200+ km/h.1. To inwestycja państwowa, a nie miasta Lublin. 2. Dostosowanie do prędkości 160 km/h to dobry kompromis między osiągniętym efektem a poniesionymi wydatkami. 3. Dostosowanie do 200 km/h wymusza likwidację wszystkich przejazdów (czyli trzeba by ponad 100 przejazdów przebudować na wiadukty nad/pod torami lub je w ogóle usunąć), a ponadto wg obecnych przepisów wymusza obecność 2 mechaników/maszynistów prowadzących pociąg. 4. Największy zysk czasowy będzie wynikiem dobudowy drugiego toru między Pilawą a Otwockiem oraz wymiana wszystkich zwrotnic, które będą dostosowane do szybkiego przejazdu przez nie, bo teraz często widzimy, że pociąg musi jechać 20-30 km/h w obrębie stacji. Teraz już nie powinno tego być. Prędkość maksymalna szlakowa nie ma takiego znaczenia, bo już teraz pociągi pomykały po 130 km/h |
|
1.a) Lublin będzie musiał tylko dobudować drogę dojazdową do nowego przystanku kolejowego w rejonie Czubów.
2.a) Nie sugerujcie się podawaną wartością inwestycji, czyli "prawie 4 mld zł". Złożone oferty firm będą pewnie opiewać na ok. 50% tej kwoty.
|
|
czemu nie 220 km/h ? i czemu nie aż to Rzeszowa
Nowa trasa Pedolino:
Wawa-Lublin-Rzeszów-Kraków-Wawa
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|