Lotnisko w Lublinie skończy tak jak w Łodzi albo Zielonej Górze.
|
|
To lotnisko nie ma żadnych perspektyw. Za rok będziemy mieli S17 i być może zmodernizowane tory do W-wy. W przyszłości S19 do Rzeszowa, z którego jest i będzie więcej lotów niż z Lublina. Być może też odpalą Radom. Linie lotnicze dobrze o tym wiedzą i nikt nie będzie tutaj inwestował. Niestety eksperyment lotniskowy zakończył się spektakularną porażką (jak wiele rzeczy w Lublinie). Szkoda tylko kasy i wyciętego lasu.
|
|
Ale Radom góruje.
|
|
Dyskutować trzeba było jak strata skumulowana wynosiła 47 milionów złotych. Przy ponad 200 milionach straty skumulowanej nie mam miejsca na medialne wybielanie, bo inaczej ostatni nawet światła nie zgasi.
|
|
ciekawe jaka bedzie strata społki za 2018 i 2019, ciekawe ile jeszcze lubelski podatnik wytrzyma? szybka kolej i ekspresowka do wwa zupełnie by wystarczyła, na kuc nam to lotnisko za pół miliarda? wiadomo: najlepsze pieniadze robi się na drogich słomianych inwestycjach, by żyło sie lepiej... kolesiom
|
|
Czy może ktoś mi wytłumaczyć dlaczego lotnisko w mniejszym Rzeszowie radzi sobie dobrze (np. niebawem uruchamiają loty do Nowego Jorku), a w Lublinie jak zwykle lipa?
|
|
Tu k*rwa nie ma nad czym dyskutować, bo czas na wszelkie dyskusje juz miną, tylko trzeba wziąć do roboty, mam tu na myśli zarząd portu lotniczego, a nie jedynie pierdzieć w stołek za duzą kasę. Walczyć o nowe loty i przewoźników jak lew, a jak trzeba to nawet dopłacać do foteli na pokładzie samolotu. Bo w przeciwnym razie trzeba będzie zlikwidować lotnisko a w jego miejsce posadzić zborze lub buraki.
|
|
Przyszła dobra zmiana i zaczynają się kłopoty.
|
|
Nie będzie dopłat nie będzie lotów. Linie muszą zarabiać i pójdą tam, gdzie ten zarobek jest większy.
|
|
Loty do Monachium czy na Ukrainę problemu nie rozwiążą. Tu trzeba co najmniej 5 całkowicie nowych tras na których będą latały tłumy pasażerów. I w te miejsca gdzie tyra i mieszka tysiące Lubelaków (z całej Lubelszczyzny) , a nie jakieś Mediolany czy inne Barcelony.
|
|
Zobacz (d)efekty.
|
|
Dziadolinie pokazały, że mimo dotowania tras, tanich biletów, marketingu i tak utrzymywanie kierunków było nieopłacalne. Sorry, rację mieli pesymiści.
|
|
Tu k*rwa nie ma nad czym dyskutować, bo czas na wszelkie dyskusje juz miną, tylko trzeba wziąć do roboty, mam tu na myśli zarząd portu lotniczego, a nie jedynie pierdzieć w stołek za duzą kasę. Walczyć o nowe loty i przewoźników jak lew, a jak trzeba to nawet dopłacać do foteli na pokładzie samolotu. Bo w przeciwnym razie trzeba będzie zlikwidować lotnisko a w jego miejsce posadzić zborze lub buraki.Tia, ci co zarabiają 1.500 pln mają sponsorować podróże tym, którzy też mają 1.500, ale euro. Myślenie ala balcerowicz. |
|
smolarz ?
|
|
dlaczego rząd może wyłożyć grube pieniądze na Radom a nie może wspomóc Lublina? gdzie są posłowie PiS z regionu? dlaczego nie walczą o lotnisko?
|
|
spokojnie panienki, kilka miesięcy mniejszego ruchu to jeszcze nie koniec świata, na takich małych lotniskach zdarzają się takie okresowe spadki
|
|
Gdyby to był Lublin to bym się martwił. A że to jakiś Świtnik to mam to w d...
|
|
Gdyby to był Lublin to bym się martwił. A że to jakiś Świtnik to mam to w d...
|
|
sPOKO. Tebewałków PO zamianie Górek w blokowisko będzie wkrótce stać na firmowego gulfstreama do lotów na "masaże" do Bangkoku, czyli lotnisko jednak będzie jak najbardziej POtrzebne.
|
|
To lotnisko nie ma żadnych perspektyw. Za rok będziemy mieli S17 i być może zmodernizowane tory do W-wy. W przyszłości S19 do Rzeszowa, z którego jest i będzie więcej lotów niż z Lublina. Być może też odpalą Radom. Linie lotnicze dobrze o tym wiedzą i nikt nie będzie tutaj inwestował. Niestety eksperyment lotniskowy zakończył się spektakularną porażką (jak wiele rzeczy w Lublinie). Szkoda tylko kasy i wyciętego lasu.Nic dodać, nic ująć. Tyle tylko że fakty mają sie nijak do ambicji zuczka-megalomaniaczka. Wkrótce pewno sypnie kasą dla kolejnej firmy typu Krzak-airlines. |
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|