Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
ten las słupów jest okropny, wygląda to wstrętnie, słup na słupie zasłania wszystko, jeszcze dodamy sieć drutów i oczopląsów kierowcy będą mogli dostać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten las słupów aby patrzeć jak nie długo zostanie przeżedzony i zostaną usunięt stare słupy bo naczęści nowych latarni już sie pali światło byłem tam dźsiaj i to widziałem.Więc taki las słupów jaki jest na Orkana dzięki bogu mieszkańcom ulicy Lwowskiej w tym i mnie nie grozi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w Rzeszowie zakupiono autobusy zasilane CNG i na olej napędowy spełniający normy EURO 5 . Nie ma drutów i słupów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co nas obchodzi Rzeszów?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejność powinna być inna. Najpierw należy się zastanowić którędy powinny jeździć trolejbusy a dopiero potem budować trakcję. No i brak trolejbusów na Krakowskim przedmieściu to nieporozumienie. Trakcję w centrum można wykonać bardziej estetycznie tak by nie kłuło w oczy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem ciekawy kiedy wymienią słupy, tak jak było na Unii Lubelskiej. Powiesili trakcję, nie zdażył pojechać trolejbus a już stawiaja nowe słupy obok tych starych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rzeszó - może dla nas stanowić wzór, jak nie oszpecić miasta. Lublin pierwszy zaczął testować autobusy na CNG. Nawet w Kalinówce została wybudowana stacja CNG gdzie teraz tylko hula wiatr. Nistety zwyciężyło lobby trolejbusowe. I mamy ogromne koszty i praktycznie nic w zamian.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Smaga bardzo ładnie Pan to napisał w zgodnie z hasłem, że „co złego to nie Ratusz”    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co jest tańsze? zakup trolejbusu i wybudowanie kilkunastu km. linii, ustawienie setek słupów, czy zakup autobusow zasilanuch cng , lub autobusów hybrydowych. od kiedy pojazdy MPK do naprawy trakcji mogą używac swiatel niebieskich błyskowych to nie jest pojazd uprzywilejowany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To tak już zawsze będzie, że trolejbus na Felin będzie jeździł pod trakcją bez prądu? Przecież to jest niemożliwe, że chodzi o jakieś formalności. One nie mogą trwać pół roku! O co NAPRAWDĘ chodzi? Kto coś zawalił? Czy trolejbusy z dodatkowym napędem zostały kupione po to żeby jeździły pod trakcją? Dlaczego od dwóch lat nie pojawił się żaden trolejbus na Unii Lubelskiej i ulicy Podzamcze? O co chodzi? Dlaczego linia 154 ma łączyć tylko LSM z Chodźki? Dlaczego nie można pociągnąć jej dalej, np. tak aby wykorzystać nowa trakcję idącą z Bohaterów Monte Cassino do Kraśnickiej, która wisi bezczynne? I tak można mnożyć te pytania ale nikt takich pytań nie zadaje. Zamiast tego obowiązuje ściema pana kieliszka o formalnościach, które trwają pół roku.   
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w Gdyni jakoś nie lamentują z powodu trolejbusów.Do wielbiciela Rzeszowa-najlepiej się tam przenieś.Ja wolę Lublin z jego tradycjami i komunikacją.Zaznaczam,że trolejbusy nie jeżdżą tylko na Wschodzie.Ale najłatwiej opluć wszystko.Dla takich ludzi nic nie warto budować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rzeszó - może dla nas stanowić wzór, jak nie oszpecić miasta. Lublin pierwszy zaczął testować autobusy na CNG. Nawet w Kalinówce została wybudowana stacja CNG gdzie teraz tylko hula wiatr. Nistety zwyciężyło lobby trolejbusowe. I mamy ogromne koszty i praktycznie nic w zamian.
maruda,maruda itd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...